رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ در ۲۱ روز ، ۵ کیلوگرم کم کنید! (روز ۱ ام تا ۵ ام)

2,462

این روزها بازار رژیم لاغری داغ داغ است . البته میتوان گفت همیشه داغ بوده و خواهد بود . دلیلش هم کاملا مشخص و واضح است . داشتن اندامی زیبا و بدور از اضافه وزن ، به صورت مستقیم بر روی اعتمادبه نفس افراد تاثیر میگذارد. در این مطلب میخواهیم  یک رژیم لاغری سریع و رایگان ، اما بسیارموفق و تست شده را در اختیار شما قرار دهیم . اگر طبق برنامه و درست پیش بروید ، تا پایان دوره این رژیم باید انتظار ۴ تا ۵ کیلو گرم کاهش وزن را از خودتان داشته باشید .

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ توضیحات و نحوه استفاده

رژیم لاغری رایگان همانطور که از اسمش پیداست ، رایگان است ولی سوال اینجاست که ۲۱۵ چه معنی میدهد ؟ ۲۱۵ به معنی کم کردن ۵ کیلوگرم ذر ۲۱ روز است . شاید به نظرتان محال بیاید اما اینطور نیست . تیم تحریریه خوب شو قصد دارد که هر روز به صورت منظم ، ۵ روز از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

رژیم لاغری سریع ۲۱۶ ، موفق ترین برنامه لاغری سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

 

نتیجه رژیم 216 موفق ترین برنامه لاغری

برای دریافت رژیم ۲۱۶ ( موفق ترین برنامه لاغری ۲۰۱۹ ) ، ابتدا روی دکمه « توضیحات بیشتر و سفارش » کلیک کرده و پس از مطالعه ویژگی های این رژیم ، طبق آموزش های موجود در همان صفحه این رژیم فوق العاده را دریافت کنید.  برنامه لاغری ۲۱۶ را میتوانید در کامپیوتر ، تبلت و تلفن همراه خود نیز مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. 

ضمانت نامه 

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

تخفیف موفق ترین برنامه لاغری

توضیحات بیشتر و سفارش ( کلیک کنید )

اولین قدم ، خودت را  باور داشته باش !

قبل از شروع باید کمی در مورد باور ها با شما صحبت کنیم . سوال این است . باور به چه معنی است و اصلا چه ارتباطی با لاغری دارد ؟ به زبان ساده وقتی در مورد یک موضوع (مثلا اینکه « چقدر من چاق هستم» ، و یا اینکه « من اصلا نمیتوانم لاغر بشوم » ) فکر میکنیم ، کم کم در ذهن ما ملکه شده و تبدیل به یک عادت فکری میشود . عادت فکری یعنی باور . یعنی دیگر به درست و غلط بودنش فکر نمیکنیم و مستقیم میرویم سر اصل مطلب . اصل مطلب یعنی اینکه ما یک بار برای همیشه آن فکر را در ذهن خود مثبت ثبت کرده ایم و قبول کرده ایم که قابل تغییر نیست .

این همان سدی است که وقتی میخواید لاغر بشوید جلوی شما را میگیرد . احتمالا تا الان چند باری برای لاغر شدن تلاش کرده اید اما نتیجه نگرفته اید . فرقی نمیکند که شما تا کنون برای لاغر شدن راه درست را رفته اید یا غلط ! بدن شما باور کرده است که نمیتواند لاغر شود . چون تنها و تنها به نتیجه فکر میکند . ذهن شما مستقیم به سراغ اصل مطلب میرود . شما با خودتان میگویید :« خب من که تا الان نیتجه نگرفتم و این همه هم تلاش کردم ، از الان به بعد هم همین است ، اصلا بدن من ذاتا چاق است و توانایی لاغر شدن را ندارد » . این جملات همان حرف هایی هستند که معمولا از دهان شیطانک روی دوش سمت شما بیرون می آیند . حرف های نا امید کننده ای که ریشه در تفکر شما دارند .

اکنون میخواهم شما را با فرشته ی روی دوش سمت راستتان آشتی بدهم . به حرف هایش گوش دهید . بدن انسان بسیار قدرت مند است . ذهن شما بسیاربسیار قوی و خارق العاده است . اگر بخواهم یک مثال ساده بزنم میتوانم بگویم ذهن شما مانند یک لامبورگینی است . اما این مهم است که چه کسی پشت این لامبورگینی بنشیند . یک راننده ناشی و یا یک راننده مسابقه ! اینجاست که نتایج تغییر میکند. شما باید خودتان را تبدیل به یک راننده مسابقه کنید . باید به خودتان اعتماد کنید و احمقانه مثبت باشید . این رمز پیروزیست . با این تفکر نه تنها از این رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ بهترین نیتجه را خواهید گرفت ، بلکه در زندگیتان نیست بسیار موفق خواهید بود . به خودتان اعتماد کنید و تحت هیچ شرایطی این ۲۱ روز مهم را دست کم نگیرید . از زیر کار در نروید و به نکات پایبند باشید . بگذارید برای یک بار هم که شما بدن شما این را بفهمد که این شما هستید که برای او تصمیم میگیرید و نه خودش !

قدم دوم ؛ از کجا شروع کنم ؟

همانطور که در بالا گفته شد ، رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، شامل ۲۱ روز است که در هر روز یک برنامه غذایی و ورزشی مشخص برای شما تعیین شده است . پله به پله طبق  این برنامه عمل کنید . سعی کنید همه کارهایی که از شما خواسته شده را انجام دهید . با خودتان و بدنتان مثل یک نظامی کماندو برخورد کنید . طبق اصول و سر نظم . به هیچ عنوان اجازه سرپیچی از دستورات را ندارد …

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ نکات مهم در طول رژیم

خب دیگر صحبت کردن کافیست . وقت شروع است . در ابتدا باید بدانید که در رژیم لاغری رایگان ۲۱۵  چه چیزهایی را نباید بخورید . مصرف هر گونه مواد کنسرو شده ، انواع فست فود ها وسوسیس و کالباس ،سرخ کردنی ها مانند سیب زمینی سرخ شده ونوشابه های گازدار ، تنقلات مانند چیپس و پفک ، کربوهیدرات ها مانند ماکارونی ممنون است .

نکات زیر را برای تمام روزهای رژیم رعایت کنید :

  • چای سبز یکی از نوشیدنی های فوق العاده برای لاغر شدن است . آنرا به هیچ عنوان دست کم نگیرید . در طول روز سعی کنید ۲ مرتبه چای سبر را به همراه حل و یا دارچین دم کرده و نوش جان کنید . بهتر است یک فنجان را هنگام صبحانه و یک فنجان را بعد از ظهر ( بین ساعت ۴ تا ۶ ) میل کنید . چای سبز علاوه بر تاثیری که روی لاغر کردن دارد ، آرامش بخش نیز هست .
  • روغن جامد و روغن حیوانی را از لیست روغن های خود کنار بگذارید. البته اگر واقعا تمایل دارید لاغر شوید ! اماسوال اینجاست برای سرخ کردن چه چیزی را میتوان استفاده کرد ؟ به منظور سرخ کردن میتوانید از روغن های کنجد و ذرت و برای سرو غذا میتوانید از روغن زیتون استفاده کنید .
  • میان وعده ها نقش مهمی در چاق شدن دارند . معمولا بین هر وعده اصلی، بدن احساس گرسنگی کرده و به دنبال یک منبع برای جذب انرژی لازم میگردد . شما دو راه دارید .  اولین راه که خوردن تنقلات است و در نهایت منجر به چاقی میشود . راه دوم خوردن سبزیجات و میوه هاست . سبزیجات و میوه ها به دلیل داشتن فیبر بالا ، باعث میشوند شخص به سرعت احساس گرسنگی را فراموش کرده و همچنین به دلیل نداشتن چربی و کالری بالا ، به هیچ عنوان باعث چاق شدن نمیشوند . فیبرهای موجود در سبزیجات و حبوبات از جذب چربی ها در روده جلوگیری میکنند. پس تا میتوانید در میان وعده هایتان از کاهو ، کرفس ، خیار و … استفادده کنید .
  • مصرف هر گونه نوشیدنی که دارای شیرین کننده هستند را کنار بگذارید . آبمیوه های کارخانه ای نیز جزو همین دسته هستند . سعی کنید از هر خوراکی ، طبیعی آن را مصرف کنید .
  • خب حالا میخوایم موتور بدن را روشن کنیم . بهتر است کمی بنزین در آن ریخته و کبریت بزنیم  . جالب است بدانید خوردن فلفل  سیاه و فلفل قرمز ، زنجیبل ، زیره سبز ، سماق ، سیاه دانه ، دارچین ، زرد چوبه همین کار را با بدنیتان میکند. مصرف ادویه های ذکر شده در طول روز سوخت و ساز بدنتان را بالا برده و کمک میکنند که چربی های اضافه در بدن حذف شوند . یادتان باشد در هیچ کاری افراط نکنید . درست است که مصرف ادویه ها به چربی سوزی کمک میکنند اما مصرف زیادشان نیست کار درستی نیست و عوارض خواهد داشت .
  • خودتان را گول بزنید .بله ، درست متوجه شدید ، باید ذهنتان را گول  بزنید . در هنگام غذا خوردن از بشقاب های کوچک استفاده کنید و هربار که لقمه ای را در دهانتان میگذارید ،آنرا خوب بجوید . این کارها باعث میشوند که ذهن شما خیلی سریغ دستور سیری را صادرکند و میل شما به غذا خوردن کم شود .
  • چیزی که در این ۲۱ روز طلایی  رژیم لاغری رایگان ۲۱۵  ،  اهمیت دارد ، انجام یک سری فعالیت ها به همراه رعایت رژیم لاغری است . در طول این مدت یعنی ۲۱ روز شما موظف هستید هر روز ده بار و هر بار به مدت ۵ دقیقه شکم خود را به داخل فرو ببرید . شاید به نظرتان بی فایده و خنده دار بیاید اما غفلت نکنید و این کار را انجام دهید .
  • فعالیت بعدی که باید انجان بدهید این است . هر روز ،  شکم خورد را به مدت ۱۰ دقیقه  با روغن زیتون و یا کرم آلوئه ورا مالش دهید . اینکار را تا زمانی انجام دهید که در ناحیه شکم و پهلویتان احساس داغ شدن کنید . سپس دور شکم و پهلویتان را با یک پارچه تمیز، محکم ببندید ( تاجایی که اذیت نشوید ) . بعد از اینکار گن مناسب خود را بپوشید . اجازه دهید ۳ تا چهار ساعت بدن شما در چنین وضعیتی بماند . در طول این مدت باید ورزش کنید . میتوانید پیاده روی کرده و یا برقصید . فعالیت های هوازی تاثیر بسیار مطلوبی روی کاهش وزن و سایز دارند .

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز اول

این رژیم برای همه کسانی که BMI  بین ۲۵ تا ۳۰ دارند بسیار مطلوب بوده و تاثیر خیلی خوبی خواهد داشت . برای محاسبه BMI  میتوانید از فورمول زیر استفاده کنید  :

رژیم رایگان لاغری

 

 

این رژیم به افرادی که دارای شرایط زیر هستند به هیچ وجه توصیه نمیشود :

  • افراد مبتلا به بیماری دیابت
  • افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی 
  • افراد مبتلا به بیماری های گوارشی ( به خصوص بیمارانی که ناراحتی کلیوی دارند حتما با پزشک خود مشورت کنند )
  • نوجوانان در سن رشد 

نکات روز اول

قبل از مطالعه ادامه مطلب به این نکات دقت کنید :

  • در هفت روز اول این رژیم دو ماده غذایی چاق کننده ، یعنی سیب زمینی و ماکارونی را در برنامه غذاییتان قرار ندهید . همچنین در وعده شام به هیچ عنوان ازبرنج و نان استفاده نکنید . علاوه بر موارد ذکر شاید ، دقت کنید که شام را بعد از ساعت ۸ شب میل نکنید .
  • ورزش های هوازی را فراموش نکنید . رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، برای افرادی مناسب است که bmi بین ۲۵ تا ۳۰ دارند یعنی اضافه وزنی در حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلو گرم. البته بهتر است بگوییم برای افراد سالم و به دور از بیماری های خاص که۱۰ تا ۱۵ کیلو گرم اضافه وزن دارند . اگر شما نیز جزو این دسته هستید و میخواهید لاغر شوید باید بدانید که چیزی که شما باید کم کنید وزنتان نیست ، بلکه چربی های اضافه هستند . هر چقد که بدنتان را عضلانی تر کنید ، چربی ها راحت تر حذف میشوند . بنابراین باید همیشه ورزش های هوازی مانند دویدن ، راه رفتن سریع ، دوچرخه سواری و شنا را در کنار برنامه غذایی خود داشته باشید .
  • تا پایان رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، مصرف آب ولرم ، هویج رنده شده و چای سبز اجباری است .

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز دوم

روز اول رژیم  لاغری رایگان ۲۱۵ را به اتمام رساندید و حالا نوبت به روز دوم رسیده است . نکات زیر را مطالعه کرده و با قدرت به سراغ عملی کردن روز دوم بروید .

نکات روز دوم :

همه این موارد را از روی سفره تان حذف کنید . دیگر قرار نیست آنها را ببینید :

نمک ، شکر ، قند ، بیسکوییت ، کیک ، شکلات ، آبنبات ، غذای کنسروی ، آبمیوه پاکتی و  نوشیدنی های گازدار ، چیپس ، پفک ، ژله و درنهایت پاستیل

 

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز سوم

روز سوم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ فرارسیده . هرکاری سختی خودش را دارد اما به نتیجه فکر کنید . دوستان ، اقوام و عزیزان شما بعد از لاغر شدن به شما چه میگویند ؟ کمی تصویر سازی ذهنی انجام دهید . به صحبت های منفی گوش ندهید چرا که بعد از این ۲۱ روز ورق برخواهد گشت . پر قدرت ادامه دهید …

نکات روز سوم ؛ غذاهای فست فودی و مضرات آنها 

  • چاق شدن ، افزایش چربی های مضر خون ، پوسیدگی دندانها در اثر استفاده بیش از اندازه از نوشابه های گازدار ، کمبود مواد مغذی ، بالارفتن فشار خون ، کم علاقگی نسبت به غذاهای سنتی و غذاهایی که دارای ارزش غذایی بالاتری هستند .

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز چهارم 

روز چهارم روزی است که میتوان نام آن را روز عطف گذاشت . در روز چهارم بدن اغلب افراد وارد مرحله چربی سوزی میشود و به همین علت معمولا بوی بد دهان افراد را آزار میدهد . برای حل این مشکل ما مصرف سبزی جعفری را توصیه میکنیم . اگر روز چهارم فرارسیده است و شما هنوز تغییراتی را در سایز و یا وزن خود مشاهده نمیکنید ، نگران نباشید . شما هنوز در ابتدای مسیر هستید پس باز هم طبق معمول پر قدرت ادامه دهید و از هیچ چیزی نترسید .

نکته های روز چهارم 

  • از امروز باید کمی سخت گیرانه تر عمل کنید . از روز چهارم به بعد تا پایان ۲۱ روز باید هر روز قبل از وعده ناشتا  هفت دقیقه طناب بزنید . هر ۳۰ عدد طنابی که زده میشود ، ۲۰ ثانیه به خودتان استرحت دهید و دوباره ۳۰ عدد بعدی را شروع کنید .

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز پنجم 

در روز پنجم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ،  باید بیشتر  از قبل به مصرف سبزیجات و میوه ها روی بیاورید . به این دلیل که ممکن است تا روز پنجم کمی دستگاه گوارش شما دچار مشکل شده و دچار یبوست شوید . خیلی از افراد در این مرحله دست از ادامه چالش برداشته و عقب میکشند . برای حل این مشکل همانطور که گفتیم باید به مصرف سبزیجات و میوه ها بیشتر روی بیاورید .

نکات روز پنجم  

  • استفاده از سبزیجات و میوه ها به دلیل داشتن فیبر ، از جذب چربی ها جلوگیری کرده و جلوی افرایش وزن را میگیرند . علاوه بر این به دلیل  دارا بودن مقادری زیاد ویتامین در سفت شدن و بالارفتن کیفیت پوست بدن نقش بسزایی دارند .
  • جالب است بدانید که بیشتر مردان در جهان براثر بیماری های قلبی از دنیا میروند . و جالب تر اینکه ۲۰% از مشکلات و بیماری های مربوط به بیماری های قلبی و عروقی به دلیل مصرف نکردن سبزیجات و میوه هاست  .

رژیم لاغری رایگان

امتیاز به رژیم لاغری رایگان
  • مفید بودن رژیم لاغری رایگان
  • میزان موفقیت رژیم لاغری رایگان
  • میزان رضایت مخاطبان از رژیم لاغری رایگان
  • کیفیت این مطلب در کلینیک خوبشو
5

پاسخی را بگذارید