در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ در ۲۱ روز ، ۵ کیلوگرم کم کنید! (روز ۱ ام تا ۵ ام)

79

این روزها بازار رژیم لاغری داغ داغ است. البته میتوان گفت همیشه داغ بوده و خواهد بود. دلیلش هم کاملا مشخص و واضح است . داشتن اندامی زیبا و بدور از اضافه وزن ، به صورت مستقیم بر روی اعتمادبه نفس افراد تاثیر میگذارد. در این مطلب میخواهیم  یک رژیم لاغری سریع و رایگان ، اما بسیارموفق و تست شده را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر طبق برنامه و درست پیش بروید ، تا پایان دوره این رژیم باید انتظار ۴ تا ۵ کیلو گرم کاهش وزن را از خودتان داشته باشید .

رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ توضیحات و نحوه استفاده

رژیم لاغری رایگان همانطور که از اسمش پیداست ، رایگان است ولی سوال اینجاست که ۲۱۵ چه معنی میدهد؟ ۲۱۵ به معنی کم کردن ۵ کیلوگرم ذر ۲۱ روز است.

شاید به نظرتان محال بیاید اما اینطور نیست . تیم تحریریه خوب شو قصد دارد که هر روز به صورت منظم ، ۵ روز از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

پیشنهاد ویژه: ۶ کیلو لاغری در ۲۱ روز 

اگر میخواهید هر ۲۱ روز تا ۶ کیلو کم کنید لحظه ای مکث کنید. بیش از ۸۰۰۰ نفر در امسال با این رژیم به وزن ایده آل خود رسیده اند. ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کرده و پس از مطالعه ویژگی های این رژیم ، طبق آموزش های موجود در همان صفحه این رژیم فوق العاده را دریافت کنید.

رژیم لاغری سریع ۲۱۶

ضمانت نامه

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

اولین قدم ، خودت را  باور داشته باش !

قبل از شروع باید کمی در مورد باور ها با شما صحبت کنیم . سوال این است. باور به چه معنی است و اصلا چه ارتباطی با لاغری دارد ؟ به زبان ساده وقتی در مورد یک موضوع (مثلا اینکه « چقدر من چاق هستم» ، و یا اینکه « من اصلا نمیتوانم لاغر بشوم » ) فکر میکنیم ، کم کم در ذهن ما ملکه شده و تبدیل به یک عادت فکری میشود.

فراموش نکنید که : عادت فکری یعنی باور.

یعنی دیگر به درست و غلط بودنش فکر نمیکنیم و مستقیم میرویم سر اصل مطلب . اصل مطلب یعنی اینکه ما یک بار برای همیشه آن فکر را در ذهن خود مثبت ثبت کرده ایم و قبول کرده ایم که قابل تغییر نیست .

این همان سدی است که وقتی میخواید لاغر بشوید جلوی شما را میگیرد. احتمالا تا الان چند باری برای لاغر شدن تلاش کرده اید اما نتیجه نگرفته اید.

گذشته را فراموش کنید

فرقی نمیکند که شما تا کنون برای لاغر شدن راه درست را رفته اید یا غلط ! بدن شما باور کرده است که نمیتواند لاغر شود . چون تنها و تنها به نتیجه فکر میکند . ذهن شما مستقیم به سراغ اصل مطلب میرو .

شما با خودتان میگویید : « خب من که تا الان نیتجه نگرفتم و این همه هم تلاش کردم ، از الان به بعد هم همین است ، اصلا بدن من ذاتا چاق است و توانایی لاغر شدن را ندارد ». این جملات همان حرف هایی هستند که معمولا از دهان شیطانک روی دوش سمت شما بیرون می آیند . حرف های نا امید کننده ای که ریشه در تفکر شما دارند.

با فرشته تان آشتی کنید

اکنون میخواهم شما را با فرشته ی روی دوش سمت راستتان آشتی بدهم. به حرف هایش گوش دهید . بدن انسان بسیار قدرت مند است . ذهن شما بسیاربسیار قوی و خارق العاده است. اگر بخواهم یک مثال ساده بزنم میتوانم بگویم ذهن شما مانند یک لامبورگینی است . اما این مهم است که چه کسی پشت این لامبورگینی بنشیند. یک راننده ناشی و یا یک راننده مسابقه! اینجاست که نتایج تغییر میکند…

شما باید خودتان را تبدیل به یک راننده مسابقه کنید . باید به خودتان اعتماد کنید و احمقانه مثبت باشید. این رمز پیروزیست. با این تفکر نه تنها از این رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ بهترین نیتجه را خواهید گرفت ، بلکه در زندگیتان نیست بسیار موفق خواهید بود. به خودتان اعتماد کنید و تحت هیچ شرایطی این ۲۱ روز مهم را دست کم نگیرید . از زیر کار در نروید و به نکات پایبند باشید. بگذارید برای یک بار هم که شما بدن شما این را بفهمد که این شما هستید که برای او تصمیم میگیرید و نه خودش !

قدم دوم ؛ از کجا شروع کنم ؟ رژیم لاغری مفیدی داریم؟

همانطور که در بالا گفته شد ، رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، شامل ۲۱ روز است که در هر روز یک برنامه غذایی و ورزشی مشخص برای شما تعیین شده است . پله به پله طبق  این برنامه عمل کنید.

سعی کنید همه کارهایی که از شما خواسته شده را انجام دهید . با خودتان و بدنتان مثل یک نظامی کماندو برخورد کنید . طبق اصول و سر نظم . به هیچ عنوان اجازه سرپیچی از دستورات را ندارد…

نکات مهم رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ نکات مهم در طول رژیم

خب دیگر صحبت کردن کافیست! وقت شروع است. در ابتدا باید بدانید که در رژیم لاغری رایگان ۲۱۵  چه چیزهایی را نباید بخورید. مصرف هر گونه مواد کنسرو شده ، انواع فست فود ها وسوسیس و کالباس ،سرخ کردنی ها مانند سیب زمینی سرخ شده ونوشابه های گازدار ، تنقلات مانند چیپس و پفک ، کربوهیدرات ها مانند ماکارونی ممنون است.

رژیم کانادایی ۱۵ روزه یکی از معروف رژیم های لاغری سریع در جهان می باشد. در مقاله زیر در کلینیک خوبشو به طور کامل این رژیم را بررسی کرده ایم.

رژیم کانادایی ؛ لاغری سریع در ۱۵ روز با رژیم کانادایی اصلی

نکات زیر را برای تمام روزهای رژیم رعایت کنید :

  1. نکات تغذیه ای
  • چای سبز یکی از نوشیدنی های فوق العاده برای لاغر شدن است.

آنرا به هیچ عنوان دست کم نگیرید . در طول روز سعی کنید ۲ مرتبه چای سبر را به همراه حل و یا دارچین دم کرده و نوش جان کنید . بهتر است یک فنجان را هنگام صبحانه و یک فنجان را بعد از ظهر ( بین ساعت ۴ تا ۶ ) میل کنید . چای سبز علاوه بر تاثیری که روی لاغر کردن دارد ، آرامش بخش نیز هست .

  • روغن جامد و روغن حیوانی را از لیست روغن های خود کنار بگذارید.

البته اگر واقعا تمایل دارید لاغر شوید ! اماسوال اینجاست برای سرخ کردن چه چیزی را میتوان استفاده کرد ؟ به منظور سرخ کردن میتوانید از روغن های کنجد و ذرت و برای سرو غذا میتوانید از روغن زیتون استفاده کنید .

  • میان وعده ها نقش مهمی در چاق شدن دارند.

معمولا بین هر وعده اصلی، بدن احساس گرسنگی کرده و به دنبال یک منبع برای جذب انرژی لازم میگردد . شما دو راه دارید. اولین راه که خوردن تنقلات است و در نهایت منجر به چاقی میشود. راه دوم خوردن سبزیجات و میوه هاست . سبزیجات و میوه ها به دلیل داشتن فیبر بالا ، باعث میشوند شخص به سرعت احساس گرسنگی را فراموش کرده و همچنین به دلیل نداشتن چربی و کالری بالا ، به هیچ عنوان باعث چاق شدن نمیشوند.

فیبرهای موجود در سبزیجات و حبوبات از جذب چربی ها در روده جلوگیری میکنند. پس تا میتوانید در میان وعده هایتان از کاهو ، کرفس ، خیار و … استفادده کنید .

  • مصرف هر گونه نوشیدنی که دارای شیرین کننده هستند را کنار بگذارید.

آبمیوه های کارخانه ای نیز جزو همین دسته هستند . سعی کنید از هر خوراکی ، طبیعی آن را مصرف کنید .

  • خب حالا میخوایم موتور بدن را روشن کنیم. بهتر است کمی بنزین در آن ریخته و کبریت بزنیم. جالب است بدانید خوردن فلفل  سیاه و فلفل قرمز ، زنجیبل ، زیره سبز ، سماق ، سیاه دانه ، دارچین ، زرد چوبه همین کار را با بدنیتان میکند.

مصرف ادویه های ذکر شده در طول روز سوخت و ساز بدنتان را بالا برده و کمک میکنند که چربی های اضافه در بدن حذف شوند . یادتان باشد در هیچ کاری افراط نکنید. درست است که مصرف ادویه ها به چربی سوزی کمک میکنند اما مصرف زیادشان نیست کار درستی نیست و عوارض خواهد داشت.

۲٫ نکته ذهنی :
    • خودتان را گول بزنید!

بله ، درست متوجه شدید ، باید ذهنتان را گول  بزنید. در هنگام غذا خوردن از بشقاب های کوچک استفاده کنید و هربار که لقمه ای را در دهانتان میگذارید ،آنرا خوب بجوید . این کارها باعث میشوند که ذهن شما خیلی سریغ دستور سیری را صادرکند و میل شما به غذا خوردن کم شود .

۳٫ نکات ورزشی :
  • چیزی که در این ۲۱ روز طلایی  رژیم لاغری رایگان ۲۱۵  ،  اهمیت دارد.

انجام یک سری فعالیت ها به همراه رعایت رژیم لاغری است. در طول این مدت یعنی ۲۱ روز شما موظف هستید هر روز ده بار و هر بار به مدت ۵ دقیقه شکم خود را به داخل فرو ببرید. شاید به نظرتان بی فایده و خنده دار بیاید اما غفلت نکنید و این کار را انجام دهید .

  • فعالیت بعدی که باید انجان بدهید این است. هر روز ،  شکم خورد را به مدت ۱۰ دقیقه  با روغن زیتون و یا کرم آلوئه ورا مالش دهید.

اینکار را تا زمانی انجام دهید که در ناحیه شکم و پهلویتان احساس داغ شدن کنید . سپس دور شکم و پهلویتان را با یک پارچه تمیز، محکم ببندید ( تاجایی که اذیت نشوید ). بعد از اینکار گن مناسب خود را بپوشید. اجازه دهید ۳ تا چهار ساعت بدن شما در چنین وضعیتی بماند . در طول این مدت باید ورزش کنید . میتوانید پیاده روی کرده و یا برقصید . فعالیت های هوازی تاثیر بسیار مطلوبی روی کاهش وزن و سایز دارند.

بیش از ۸۰۰۰ نتیجه موفق با رژیم ۲۱۶

نتایج رژیم

صدها وویس ، ویدیو و اسکرین شات از خوبشویی هایی که امسال با رژیم کتو ۲۱۶ خوبشو به موفقیت فوق العاده ای در کاهش وزن و سایز رسیده اند. روی دکمه زیر بزنید و نتایج را بررسی کنید.

دیدن نظرات و نتایج دیگران


رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز اول

روز اول

این رژیم برای همه کسانی که BMI  بین ۲۵ تا ۳۰ دارند بسیار مطلوب بوده و تاثیر خیلی خوبی خواهد داشت . برای محاسبه BMI  میتوانید از فورمول زیر استفاده کنید  :

رژیم رایگان لاغری

این رژیم به افرادی که دارای شرایط زیر هستند به هیچ وجه توصیه نمیشود :

  • افراد مبتلا به بیماری دیابت
  • افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی 
  • افراد مبتلا به بیماری های گوارشی ( به خصوص بیمارانی که ناراحتی کلیوی دارند حتما با پزشک خود مشورت کنند )
  • نوجوانان در سن رشد 

نکات روز اول

قبل از مطالعه ادامه مطلب به این نکات دقت کنید :

  • در هفت روز اول این رژیم دو ماده غذایی چاق کننده ، یعنی سیب زمینی و ماکارونی را در برنامه غذاییتان قرار ندهید. همچنین در وعده شام به هیچ عنوان ازبرنج و نان استفاده نکنید . علاوه بر موارد ذکر شاید ، دقت کنید که شام را بعد از ساعت ۸ شب میل نکنید.
  • ورزش های هوازی را فراموش نکنید.

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، برای افرادی مناسب است که bmi بین ۲۵ تا ۳۰ دارند یعنی اضافه وزنی در حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلو گرم. البته بهتر است بگوییم برای افراد سالم و به دور از بیماری های خاص که۱۰ تا ۱۵ کیلو گرم اضافه وزن دارند.

مسئله همیشه وزن نیست!

اگر شما نیز جزو این دسته هستید و میخواهید لاغر شوید باید بدانید که چیزی که شما باید کم کنید وزنتان نیست ، بلکه چربی های اضافه هستند . هر چقد که بدنتان را عضلانی تر کنید ، چربی ها راحت تر حذف میشوند . بنابراین باید همیشه ورزش های هوازی مانند دویدن ، راه رفتن سریع ، دوچرخه سواری و شنا را در کنار برنامه غذایی خود داشته باشید .

  • تا پایان رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، مصرف آب ولرم ، هویج رنده شده و چای سبز اجباری است .

برنامه روز اول رژیم لاغری رایگان


رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز دوم

روز دوم

روز اول رژیم  لاغری رایگان ۲۱۵ را به اتمام رساندید و حالا نوبت به روز دوم رسیده است . نکات زیر را مطالعه کرده و با قدرت به سراغ عملی کردن روز دوم بروید.

نکات روز دوم :

همه این موارد را از روی سفره تان حذف کنید . دیگر قرار نیست آنها را ببینید :

نمک ، شکر ، قند ، بیسکوییت ، کیک ، شکلات ، آبنبات ، غذای کنسروی ، آبمیوه پاکتی و  نوشیدنی های گازدار ، چیپس ، پفک ، ژله و درنهایت پاستیل

رژیم لاغری رایگان


رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز سوم

روز سوم

روز سوم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ فرارسیده . هرکاری سختی خودش را دارد اما به نتیجه فکر کنید . دوستان ، اقوام و عزیزان شما بعد از لاغر شدن به شما چه میگویند ؟ کمی تصویر سازی ذهنی انجام دهید . به صحبت های منفی گوش ندهید چرا که بعد از این ۲۱ روز ورق برخواهد گشت . پر قدرت ادامه دهید …

رژیم جنرال موتورز یک رژیم غذایی بسیار معروف در دنیا می باشد. به خاطر ارائه برنامه های مختلف ۷ روزه و ۴ هفته ای این رژیم بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. برای مطالعه مقاله کامل در مورد رژیم لاغری جنرال موتورز روی لینک زیر کلیک کنید.

رژیم جنرال موتورز چیست؟ + برنامه غذایی رژیم جنرال موتورز اصلی

نکات روز سوم ؛ غذاهای فست فودی و مضرات آنها 

  • چاق شدن ، افزایش چربی های مضر خون ، پوسیدگی دندانها در اثر استفاده بیش از اندازه از نوشابه های گازدار ، کمبود مواد مغذی ، بالارفتن فشار خون ، کم علاقگی نسبت به غذاهای سنتی و غذاهایی که دارای ارزش غذایی بالاتری هستند .

رژیم لاغری رایگان


رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز چهارم 

روز چهارم

روز چهارم روزی است که میتوان نام آن را روز عطف گذاشت . در روز چهارم بدن اغلب افراد وارد مرحله چربی سوزی میشود و به همین علت معمولا بوی بد دهان افراد را آزار میدهد.

برای حل این مشکل ما مصرف سبزی جعفری را توصیه میکنیم . اگر روز چهارم فرارسیده است و شما هنوز تغییراتی را در سایز و یا وزن خود مشاهده نمیکنید ، نگران نباشید . شما هنوز در ابتدای مسیر هستید پس باز هم طبق معمول پر قدرت ادامه دهید و از هیچ چیزی نترسید.

نکته های روز چهارم 

  • از امروز باید کمی سخت گیرانه تر عمل کنید. از روز چهارم به بعد تا پایان ۲۱ روز باید هر روز قبل از وعده ناشتا  هفت دقیقه طناب بزنید . هر ۳۰ عدد طنابی که زده میشود ، ۲۰ ثانیه به خودتان استرحت دهید و دوباره ۳۰ عدد بعدی را شروع کنید .

رژیم لاغری رایگان


رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ روز پنجم 

رژیم لاغری رایگان

در روز پنجم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ،  باید بیشتر  از قبل به مصرف سبزیجات و میوه ها روی بیاورید . به این دلیل که ممکن است تا روز پنجم کمی دستگاه گوارش شما دچار مشکل شده و دچار یبوست شوید . خیلی از افراد در این مرحله دست از ادامه چالش برداشته و عقب میکشند . برای حل این مشکل همانطور که گفتیم باید به مصرف سبزیجات و میوه ها بیشتر روی بیاورید .

نکات روز پنجم  

  • استفاده از سبزیجات و میوه ها به دلیل داشتن فیبر ، از جذب چربی ها جلوگیری کرده و جلوی افرایش وزن را میگیرند. علاوه بر این به دلیل  دارا بودن مقادری زیاد ویتامین در سفت شدن و بالارفتن کیفیت پوست بدن نقش بسزایی دارند.
  • جالب است بدانید که بیشتر مردان در جهان براثر بیماری های قلبی از دنیا میروند . و جالب تر اینکه ۲۰% از مشکلات و بیماری های مربوط به بیماری های قلبی و عروقی به دلیل مصرف نکردن سبزیجات و میوه هاست  .

نکات روز پنجم