در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

بهترین صابون ضد جوش و جای جوش برای انواع پوست ها

2

استفاده از صابون برای از بین بردن جوش تاثیر بسیاری دارد، و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال بهترین صابون ضد جوش هستند. یکی از مهمترین نکاتی که برای از بین بردن جوش های صورت و جای جوش ها باید به آن توجه داشته باشید این است که یک شوینده مناسب را انتخاب کنید.

صابون ها موثر هستند! تنها کافی است شما این صابون ها را به خوبی بشناسید و یکی از آنها را انتخاب کنید. بسیاری از افراد در مورد اینکه بهترین صابون ضد جوش کدام می باشد اطلاعات زیادی ندارند و به همین دلیل نمی دانند که باید کدام یک از آنها را انتخاب کنند. شما باید به خوبی با این صابون ها آشنایی داشته باشید تا یکی از آنها را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

مهم تر از جوش صورت جای آن می باشد که شما باید محصولی را انتخاب کنید که جای آن را هم از بین ببرد. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید در ادامه توضیحات بیشتری را در این مورد ارائه می دهیم.

کاربرد بهترین صابون ضد جوش برای از بین بردن جوش صورت

کاربرد بهترین صابون ضد جوش برای از بین بردن جوش صورت

همانطوری که بیان نمودیم استفاده از صابون تاثیر بسیاری در از بین بردن جوش های روی صورت دارد، ولی شما باید در انتخاب صابون های ضد جوش دقت داشته باشید که بهترین نوع آن را خریداری نمایید. اگر می خواهید صابون مناسب برای از بین بردن جای جوش خریداری نمایید باید به نوع برند آن توجه بسیار زیادی داشته باشید.

برخی از برندها اعتبار زیادی ندارند و بر همین اساس امکان دارد که به پوست شما آسیب جدی وارد کنند. یکی از مهمترین کاربردهایی که صابون های ضد جوش دارند این است که شما با استفاده از آنها دیگر روی صورت خود جوش نمی زنید و جوش های صورت شما از بین می رود.

بسیاری از کسانی که زیادی روی صورت خود جوش می زنند می توانند با استفاده از صابون های ضد جوش چربی های روی صورت خود را کنترل کنند تا جوش های زیادی روی صورت خود نزنند.

یکی از مهمترین فوایدی که شستشوی صورت با صابون های ضد جوش دارد این است که شما با استفاده از آنها نه تنها جوش های خود را از بین می برید، بلکه جای آنها هم از بین خواهید برد.

بر این اساس باید بدانید که استفاده از صابون های ضد جوش تاثیر بسیار زیادی در  از بین بردن جوش های روی صورت دارد، ولی شما باید بهترین برند و شناخته شده ترین آنها را خریداری نمایید.

پس قدم اول آن است که بدانیم جوش روی بینی نشانه ی چیست و سپس برای درمان آن به دنبال راه حل باشیم.

رفع هر جوشی فقط در ۱۵ روز

پکیج جوش صورت

بهت قول میدم این آخرین زمانیه که جوش روی صورتت داری… اگر میخوای بدون دردسر، هر نوع جوشی رو در هر جای صورتت، فقط در ۱۵ روز رفع کنی! روی دکمه زیر بزن. 

صفحه رفع جوش ۱۵ روزه

بهترین صابون ضد جوش برای ۴ نوع پوست

بهترین صابون ضد جوش برای 4 نوع پوست :

شما برای خرید بهترین صابون ضد جوش باید در ابتدا با نوع پوست خود آشنایی داشته باشید و بر اساس پوست خود یکی از آنها را خریداری نمایید، در واقع نوع پوست در انتخاب صابون مناسب بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل نسبت به این مورد به هیچ عنوان بی توجه نباشید. ۴ نوع پوست وجود دارد که آنها عبارت می باشد از :


  1. پوست چرب :

    پوست چرب و صابون برای از بین بردن جای جوش

برخی از افرادی که به حمام می روند و صورت خود را به خوبی می شویند، ولی بعد از حمام هنوز هم حس می کنند صورت آنها شسته نشده است و تمیز نیست، باید بدانند که پوست صورتشان چرب است، این دسته از افراد به طور مداوم پوست براقی دارند و باید از صابون هایی استفاده کنند که قدرت شستشوی بیشتری دارند.

از آنجایی که پوست چرب جوش های زیادی می زند باید صابون های مخصوص و ویژه ای برای آنها خریداری کنید.


  1. پوست خشک :

    پوست خشک

بسیاری از افرادی که بعد از حمام احساس می کنند پوستشان خشکه زده است و پوسته پوسته می شود باید بدانند که پوست خشکی دارند و حساس می باشد. این دسته از افراد از آنجایی که پوست های حساسی دارند باید بسیار مراقب پوست خود باشند.

صابون های ضد جوش که برای این پوست ها باید مورد استفاده قرار گیرد فرمولاسیون خاصی دارد، چرا که به هیچ عنوان نباید پوست را خشک تر از آنچه که هست نماید.

  1. پوست معمولی :

اگر شما بعد از حمام احساس می کند پوستتان تمیز شده است ولی بعد از چند روز پوستتان چرب می شود، باید بدانید که پوست معمولی دارید. انتخاب صابون برای از بین بردن جای جوش در این نوع پوست بسیار آسان می باشد، چرا که آنها هر نوع صابونی را می توانند مورد استفاده قرار دهند.

البته با این وجود بهتر است با متخصص پوست در این مورد و انتخاب کردن نوع صابون خود مشورت کنند.


  1. پوست مختلط :

اگر پوست شما در برخی از نواحی چربی زیادی دارد ولی در برخی از نواحی دیگر چربی زیادی ندارد، باید بدانید که پوست شما مختلط است.

استفاده از صابون های ضد جوش برای این نوع پوست ها باید با دقت و وسواس بسیاری باشد، به همین دلیل اگر می خواهید بهترین  صابون را برای پوست خود انتخاب کنید، بهتر است در این مورد با پزشک و متخصص زیبایی و پوست مشورت کنید.


انتخاب بهترین صابون برای از بین بردن جای جوش

انتخاب بهترین صابون ضد جوش برای از بین بردن جوش و جای جوش :

شما برای انتخاب بهترین صابون هایی که ضد جوش هستند باید به نوع پوست خود توجه بسیاری داشته باشید. همانطوری که بیان نمودیم شما با انواع پوست آشنایی بیشتری به دست آوردید، بر همین اساس با توجه به توضیحاتی که دادیم شما به خوبی می توانید نوع پوست خود را تشخیص دهید و بر همین اساس بهترین صابون را برای پوست خود انتخاب کنید.

شما هر نوع پوستی که دارید بهتر است برای انتخاب صابون با پزشک مشورت کنید تا بهترین و باکیفیت ترین صابون را به ما معرفی کند. برخی از صابون ها برای پوست شما مناسب نیستند و پزشک در این مورد اطلاعات بیشتری دارد و بهترین نوع آن را می تواند به شما معرفی کند.


چند نکته بسیار مهم

چند نکته بسیار مهم

شما باید در هنگام انتخاب بهترین صابون ضد جوش به برخی از نکات بسیار مهم توجه داشته باشید تا بهترین صابون را برای پوست خود خریداری کنید. برخی از این نکات عبارت می باشند از :

نکته اول: به طور کلی ۸ نوع شوینده داریم

به طور کلی 8 شوینده داریم :

همه ما به خوبی می دانیم شوینده ها یکی از مهمترین محصولاتی می باشد که باید برای پیشگیری از جوش و یا درمان جوش از آنها استفاده کنیم. زمانی که چربی روی پوست زیاد باشد با باکتری های روی پوست ترکیب می شود و جوش های زیادی را روی پوست ایجاد می کند. شما باید بدانید که به طور کی برای شستشوی صورت ۸ شوینده وجود دارد که آنها عبارت می باشند از :

  1. ژل های شوینده صورت که آنها در تیوپ قرار می گیرند و به صورت ژل می باشند.
  2. شوینده های کرمی که آنها به دو دسته تقسیم بندی می شوند، یکی از آنها شیر پاکن ها می باشد و دیگری لوسیون ها هستند.
  3. شوینده های روغنی که مواد اولیه آنها روغنی می باشد.
  4. فوم های شوینده صورت که آنها ترکیب و فرمولاسیون خاصی دارند.
  5. شوینده های پودری که در قالب های متنوعی عرضه می شوند.
  6. شوینده هایی که حاوی خاک رس هستند
  7. شوینده هایی که شکل آنها قالبی می باشد.
  8. شوینده های میسلار که به آنها میسلار واترها هم می گویند.

دقت داشته باشید که هر یک از این شوینده ها در انواع متعددی می باشد و هر برندی آنها را تولید می کند، بر این اساس اگر می خواهید آنها را بر اساس برند خریداری نمایید باید به آنها توجه بسیاری داشته باشید.

نکته دوم: پن ها را با صابون ها اشتباه نگیرید

یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و شما باید برای خرید صابون برای از بین بردن جای جوش به این نکته توجه داشته باشید، این است که هرگز صابون ها را با پن ها اشتباه نگیرید.

هرچند آنها از نظر شکل و ظاهر تا حد بسیار زیادی به یکدیگر شبیه هستند، ولی از آنجایی که مواد اولیه پن ها با پوست سازگارتر است، چربی پوست را به طور کامل از بین نمی برد و در واقع یک رطوبت خاصی را به پوست می بخشد.

همچنین باید بدانید که پن ها میکروب های پوست را هم به طور کلی از بین نمی برند.

در صورتی که صابون ها یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارند این است که میکروب ها و آلودگی ها را از بین می برند. به طور کلی باید بدانید که پن ها خاصیت مرطوب کنندگی دارند و به همین دلیل از آنها اگر می خواهید استفاده کنید باید بدانید که به خوبی آلودگی ها و چربی های روی پوست را از بین نخواهند برد.

نکته سوم: اگر پوست خشک و معمولی دارید

بسیاری از افراد هستند که پوست های خشک و یا حتی معمولی دارند، این دسته از افراد باید به خوبی بدانند که استفاده از صابون برای آنها مناسب نمی باشد، چرا که پوست آنها به حد کافی خشک می باشد و با استفاده از صابون درصد خشکی آن بیشتر می گردد.

آنها بهتر است برای شستشو صورت خود از مرطوب کننده ها استفاده کنند، البته آنها می توانند از پن ها هم استفاده نمایند ولی در کنار حتما باید از مرطوب کننده ها هم استفاده کنند تا خشکی پوست آنها بیشتر از حد معمول نگردد.

کسانی که پوست های خشکی دارند بهترین محصولی که می توانند از آن استفاده کنند ژل های شستشوی صورت می باشد که آنها در انواع مختلف و برندهای متفاوتی تولید می شوند.

به طور کلی از آنجایی که پوست های خشک جوش زیادی نمی زنند نیازی نیست از صابون استفاده کنند.

نکته چهارم: اگر پوست چرب و یا مختلط دارید

همه ما به خوبی می دانیم کسانی که پوست چرب دارند بیشتر جوش روی صورت خود می زنند، چرا که غدد چربی صورت آنها نسبت به افراد دیگر بسیار بیشتر است. به همین دلیل این دسته از افراد بدون شک باید از صابون های ضد جوش استفاده کنند تا جوش های روی صورت خود را از بین ببرند.

تنها نکته ای که این دسته از افراد باید به آن توجه داشته باشند این است که باید بعد از صابون از پن ها و یا مرطوب کننده هایی که از برندهای مختلف هستند استفاده کنند تا پوست آنها پوسته پوسته نشود.


نقد و بررسی بهترین صابون ضد جوش در کشور ما

نقد و بررسی بهترین صابون ضد جوش در کشور ما :

برای اینکه با برخی از بهترین صابون های ضد جوش در کشورمان آشنایی داشته باشید باید با عملکرد و اینکه برای چه نوع پوستی مناسب هستند هم اطلاعات بیشتری به دست آورید و سپس آن را خریداری نمایید.

اکنون صابون های بسیار زیادی برای از بین بردن جوش و جای جوش تولید می شود که شما باید برای انتخاب صابون برای از بین بردن جای جوش بهترین نوع آن را خریداری کنید.

برندهای صابون برای از بین بردن جای جوش  بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارد، برای اینکه شما با آنها آشنایی داشته باشید ۳ مورد از مهمترین و شناخته شده ترین آنها را معرفی می کنیم.

  1. صابون ضد جوش ان جی :

صابون ضد جوش ان جی

این صابون یکی از بهترین صابون ضد جوش ایرانی به شمار می رود که تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن جوش های روی صورت شما دارد. حالت آن جامد می باشد و وزن آن هم ۵۰ گرم است. شما در این صابون عصاره و ویتامین های زیادی را می توانید برای پوست خود احساس کنید، نوع ویتامین استفاده شده در این صابون E می باشد.

کشور سازنده این صابون ایران می باشد و هزینه خریداری آن بسیار پایین است.

موارد استفاده از این صابون

استفاده کردن از این صابون تاثیر بسیاری در درمان جوش های روی صورت دارد و به خوبی می تواند جای جوش ها را هم ترمیم کند. از آنجایی که در این صابون هیچگونه مواد مضر و قلیایی وجود ندارد، شما با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کنید.

این صابون لطافت و شادابی پوست شما را بسیار بیشتر می کند، بر همین اساس استفاده از آن را به بسیاری از کسانی که به دنبال از بین بردن جوش های صورت خود هستند پیشنهاد می دهیم.


این صابون برای چه نوع پوستی موثر است؟

استفاده کردن از این صابون برای بسیاری از پوست ها توصیه می شود و هر فردی پوست چرب، خشک، مختلط و معمولی داشته باشد می تواند از این صابون استفاده کند.

استفاده کردن از این صابون روزانه دو بار توصیه می شود، شما باید یک بار صبح ها و بار دیگر شب ها از این صابون استفاده کنید و اجازه دهید ۱ الی ۲ دقیقه روی پوست شما کف کند تا به خوبی بتواند در از بین بردن جوش های صورت شما اقدام کند.


  1. صابون ضد جوش نوباکتر اوسرین :

صابون ضد جوش نوباکتر اوسرین

یکی دیگر از بهترین صابون های ضد جوش که ساخت کشور فرانسه می باشد و وزن آن ۱۰۰ گرم است صابون ضد جوش نوباکتر اوسرین می باشد. همانطوری که می دانید بیشتر محصولاتی که ساخت کشور فرانسه می باشد کیفیت بی نظیری دارد و به همین دلیل باید بدانید این صابون هم کیفیت عالی دارد.

در این صابون هیچ گونه عصاره ای وجود ندارد و همچنین ویتامین در آن نیست، تنها خاصیتی که این صابون دارد این است که جوش های روی صورت را درمان می کند و جای آنها را هم ترمیم می نماید.


موارد استفاده از این صابون :

در این صابون آنتی باکتریال بسیار قوی و ضد التهاب وجود دارد، به همین دلیل تمامی جوش های روی صورت را می تواند درمان کند. همچنین باید بدانید چربی که در سطح پوست وجود دارد با استفاده از این صابون به خوبی کنترل می شود و کسانی که صورتشان به دلیل چربی زیاد برق می زند برقی صورت آنها هم از بین می رود.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که این صابون دارد این است که تمامی جوش های روی صورت افراد را از بین می بردو و منافذ باز پوست را که موجب می شود شما جوش بزنید را جمع می کند.

این صابون برای چه نوع پوستی موثر است؟

استفاده از این صابون برای پوست هایی که مستعد آکنه و جوش هستند بسیار مناسب می باشد، و خانم ها و آقایان می توانند از این صابون استفاده کنند، در واقع باید بدانید استفاده کردن از این صابون هیچ محدودیتی برای افراد ندارد و شما در هر سنی باشید می توانید از این صابون استفاده کنید.

از آنجایی که در این صابون هیچ عصاره ای وجود ندارد جوش های روی صورت شما را تحریک نمی کند، بلکه به خوبی آنها را از بین می برد. روش استفاده از این صابون روزی دو مرتبه می باشد. شما باید روزی دو مرتبه صبح ها و شب ها از این صابون استفاده کنید تا جوش های روی صورت شما درمان شود.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که این صابون دارد این است که شما می توانید از آن برای از بین بردن جوش های بدن خود هم استفاده کنید، بسیاری از آقایانی که ورزشکار هستند و جوش های زیادی روی بدن خود می زنند می توانند از این صابون استفاده کنند.

  1. صابون ضد جوش فلوکسیا پاریس :

صابون فلوکسیا پاریس

یکی دیگر از بهترن صابون هایی که برای پوست های آکنه دار مناسب می باشد و می تواند جوش های روی صورت شما را از بین ببرد، این صابون می باشد. این صابون جامد می باشد و وزن آن ۱۲۵ گرم است، شما می توانید از این صابون برای از بین بردن جای جوش خود هم استفاده کنید.

هیچ گونه عصاره و یا ویتامینی در این صابون وجود ندارد و به همین دلیل باید بدانید پوست شما را تحریک نمی کند و تنها وظیفه آن از بین بردن جوش های روی صورت و ترمیم جای آنها می باشد. این محصول ساخت کشور فرانسه می باشد و به همین دلیل باید بدانید که کیفیت بی نظیر و عالی ای دارد.

موارد استفاده از این صابون :

ترکیباتی که در این صابون قرار گرفته است بسیار بیشتر از یک پاک کننده معمولی می باشد و به همین دلیل باید بدانید مزیت آن برای از بین بردن جای جوش بسیار زیاد است.

در این صابون از جلبک های خاص دریایی استفاده شده است تا به صورت کامل پوست شما را پاکسازی کند.

همچنین در آن یک ضد عفونی کننده خاصی هم وجود دارد و نام آن تری کلوزان می باشد، این ضد عفونی کننده موجب می شود که پوست شما از هر نوع آلودگی و میکروبی که در سطح پوست وجود دارد تمیز شود. استفاده از این صابون موجب می شود که تمامی جوش های سرسیاه شما هم از بین برود و به پوست شما آرامش بخشیده شود.


این صابون برای چه نوع پوستی موثر است؟

استفاده از این صابون برای انواع پوست ها مناسب می باشد، ولی بیشتر کسانی که پوست چرب دارند باید از این صابون استفاده کنند، چرا که ما به خوبی می دانیم افرادی که پوست چرب دارند بیش از حد روی صورت خود جوش می زنند.

استفاده از این صابون دو مرتبه در روز می باشد، شما باید یک بار صبح ها و بار دیگر شب ها از این صابون استفاده کنید تا جوش های شما درمان شود. بعد از اینکه از این صابون استفاده کردید باید به آرامی پوست خود را خشک کنید، در واقع شما اگر پوست حساسی دارید باید با آن مهربان باشید.


قدم های بعد از استفاده از صابون چیست ؟

همانطوری که بیان نمودیم شما می توانید با استفاده از بهترین صابون هایی که ضد جوش هستند صورت خود را روزی دو مرتبه به خوبی پاکیزه کنید و هر گونه آلودگی روی پوست وجود دارد را از بین ببرید.

اما دقت داشته باشید که تنها استفاده کردن از صابون در از بین بردن جوش های شما تاثیر ندارد، بلکه شما باید بعد از استفاده از صابون به خوبی صورت خود را خشک کنید تا تمامی آلودگی ها و میکروب هایی را که در سطح پوست شما وجود دارد را از بین ببرید.

همچنین یکی دیگر از نکاتی که در از بین بردن جوش های روی صورت اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن به توجه داشته باشید این است که به رژیم غذایی خود توجه نمایید، شما نباید غذاهایی را که جوش های صورت را تحریک می کند استفاده کنید، چرا که در این صورت پوست شما دو چندان جوش می زند و استفاده از صابون های ضد جوش هم برای شما فایده ای نخواهد داشت.

شما باید برای اینکه رژیم اصولی و صحیح داشته باشید تا جوش های زیادی روی صورت خود نزنید، می توانید با مشاورین تغذیه در این مورد مشورت کنید.

برای اینکه با صفر تا صد مراحل از بین بردن جوش صورت آشنا شوید به مقاله مراحل درمان جوش صورت مراجعه کنید.

بهترین صابون برای جوش های زیر پوستی

صابون برای از بین بردن جوش های زیر پوستی

بسیاری از کسانی که جوش های زیر پوستی می زنند بر این باور می باشد که نوع جوش آنها با دیگران متفاوت است و به همین دلیل باید از صابون های خاص و ویژه ای استفاده کنند. در واقع این دسته از افراد باید بدانند که آنها هم می توانند از صابون هایی که معرفی کردیم استفاده کنند.

جوش ها در هر نوع و اندازه ای باشند با این صابون ها به خوبی درمان می شوند و دیگر جای آنها روی صورت باقی نمی ماند. جوش های زیرپوستی یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارند این است که زیر پوست هستند و شما تنها می توانید آنها را لمس کنید، با این وجود نگران نباشید تمامی صابون هایی که ضد جوش هستند می توانند این جوش ها را هم درمان کنند.

از آنجایی که جوش های زیر پوستی در پوست های چرب مشاهده می شود، بهتر است این دسته از افراد از صابون های ضد جوش که مخصوص پوست چرب می باشد استفاده کنند.

حتما بخوانید – اگر جوش زیر پوستی دارید موارد زیر برای شماست:



جمع بندی و نکات نهایی

  • نکته اول: در مورد بهترین صابون ضد جوش باید بگوییم که آنها بسیار متنوع می باشد و شما باید بر اساس نوع پوست خود یکی از آنها را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. در اینکه کدام یکی از صابون ها روی پوست شما سازگار است باید با پزشک متخصص صحبت کنید تا یکی از آنها را به شما معرفی کند.
  • نکته دوم: به طور کلی ما چهار نوع پوست داریم که شما هم بدون شک جزء یکی از این چهار نوع می باشد، در ابتدا نوع پوست خود را مشخص کنید و سپس صابونی را که با پوست شما ازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.
  • نکته سوم: تنها اینکه شما از صابون های ضد جوش استفاده کنید کافی نمی باشد، بلکه باید به رژیم غذایی خود هم اهمیت بسیار زیادی دهید، در این زمینه می توانید با پزشک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید تا بهترین رژیم غذایی را بر اساس جوش های روی صورتتان به شما بدهد.
  • نکته چهارم: صابون هایی که در بالا بیان کردیم برای درمان جوش های روی صورت بسیار مفید هستند و به همین دلیل می توانید بر اساس نوع پوست خود یکی از آنها را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

2 نظرات
  1. سینا می گوید

    عالی بود خسته نباشید

    1. کارشناس تناسب اندام می گوید

      سلام سینا
      سپاس از اینکه ما زا انتخاب کردید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.