در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری

0

سیر ماده ای بسیار شگفت انگیز است که خواص بسیار زیادی دارد و در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشود و یکی از این خواص کمک به لاغری است . تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری بسیار زیاد بوده و همچنین ویژگی های مفید دیگری نیز در این گیاه جادویی وجود دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری

تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری ؛ راست یا دروغ ؟

بله خوردن سیر ناشتا در صورتی که طبق برنامه ی غذایی سالمی باشد و با توجه به اینکه حاوی انتی اکسیدان هایی است که برای لاغری مناسب هستند میتواند تاثیر زیادی در لاغری داشته باشد. علاوه بر تاثیرخوردن سیر ناشتا برای لاغری ،  در درمان و همچنین جولوگیری از سرطان نیز بسیارموثر و مفید است.

تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری ؛ خواص سیر

فواید سیر به قدری زیاد است که اگر همه ی آنها را بدانید بدون شک در هر وعده ی غذایی از آن استفاده میکنید، اما باید در برخی موارد هم در مصرف زیاد سیراحتیاط بکنید.

سیر از زمان های قدیم تا به امروز برای تصفیه خون استفاده میشده است.تقویت سیستم ایمنی بدن از دیگر خواص سیر است.پاکسازی مجاری تنفس و خون نیز که بدلیل پتاسیم موجود در سیر است نیز خواص سیر محسوب میشود.

همچنین به شادابی پوست و گلگون شدن گونه ها نیز کمک میکند. روده ها را باکتری ها و عفونت پاک سازی میکند به ویژه در کودکان.همچنین برای از بین بردن درد دندان میتوتن سیر خام را روزی چند بار بر روی لثه و دندان بمابید.

بیش از ۸۰۰۰ نفر با این رژیم وزن کم کردند

نتایج رژیم

صدها وویس ، ویدیو و اسکرین شات از خوبشویی هایی که امسال با رژیم کتو ۲۱۶ خوبشو به موفقیت فوق العاده ای در کاهش وزن و سایز رسیده اند. روی دکمه زیر بزنید و نتایج را بررسی کنید.

دیدن نظرات و نتایج دیگران

دلیل و میزان تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری؟

علاوه بر تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری ، خوردن سیر ناشتا به سم زدایی بدنتان نیز کمک می کند.با این کار میتوانید روده خود را از باکتری ها و کرم های موجود، در پاکسازی کنید و بدن خود را در برابر بسیاری از بیماری ها ایمن کنید .خوردن سیر ناشتا در تنظیم جریان خون بسیار تاثیر گذار است و به کاهش فشار خون کمک بسزایی میکند.

همچنین در هضم غذا به شما کمک فراوانی میکند.خوردن سیر ناشتا باعث بهبود عملکرد قلب،کبد، کیسه صفرا میشود.در درمان بیماری های از قبیل ، اسهال، بی اشتهایی، بیماری های عصبی،  استرس و آکنه تاثیر زیادی دارد.

سیر حاوی چه موادی است که به لاغری کمک میکند؟

سیر حاوی ماده ای به نام آلیسین است که باعث مزه ی تند سیر میشود.آلیسن در سیر تازه به وفور یافت میشود.علاوه بر این سیر دارای مقداری گوگرد نیز است که خاصیت زد باکتری سیر به همین دلیل است.سیر دارای آنتی اکسیدان هایی مثل سلنیوم، ژرمانیوم،  و ویتامینهایی Aوc است.

آلیسین موجود در سیر در صورتی که سیر به صورت خام خورد شود؛آزاد میشود و طبق آزمایشی که توسط یک گروه پزشکی بر روی موش ها انجام شد از افزایش وزن جولو گیری کرده  و همچنین به کاهش اشتها و به ثابت ماندن وزن کمک میکند.

سیر از طرق دیگر نیز میتواند در کاهش وزن موثر باشد که از جمله ی آنها میتوان به تحریک سیستم عصبی بدن اشاره کرد به نحوی که با تحریک هورمون های عصبی و ترشح آدرنالین باعث افزایش سوخت و ساز بدن میشود. همچنین به غیر از تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری ، مصرف این گیاه در افزایش متابولیسم بدن تاثیرگذاری زیادی دارد.

نحوه مصرف سیر ناشتا برای لاغری؛بیشترین تاثیر گذاری

بعضی از افراد برای جولوگیری از بوی بد دهان و هم چنین مزه تند سیر را به صورت قرص مصرف  میکنند که این روش باعث میشود بسیاری از خواص سیر از جمله خواص انتی بیوتیکی سیر از بین برود. درست است که اگر سیر را به صورت قرص، خشک شده، یا ترشی سیر مصرف کنیم از لحاظ بو و مزه تند میتواند مفید باشد ولی خواص درمانی آن و خواصی که در لاغری موثر است را از بین میبرد.

باید این نکته را مورد توجه قرار بدهید که هرچقدر سیر تازه تر باشد خواص درمانی آن بیشتر بوده لذا نحوه صحیح خوردن سیر ناشتا این که سیر تازه را له کرده و بجوید. همچنین اگر با بوی سیر و مزه ی تند آن مشکل دارید کافیست این نکته را برای خود یادآوری کنید که مصرف یک حبه سیر در بعضی از موارد مانند مصرف پنی سیلین و در مورد لاغری نیز مانند مصرف قرصهای  گران قیمت لاغری است.

تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری ؛ عوارض مصرف سیر

با توجه به همه نکات و خواص بسیار زیاد سیر که به آن اشاره شده است مصرف سیرناشتا برای لاغری  نیز میتواند عوارض و نکات منفی نیز به همراه داشته باشد.از جمله عوارض مصرف بوی بد دهان است که همه از آن آگاهی کامل دارند. از جمله  دیگر این عوارض میتوان به بد بو شدن عرق نیز اشاره کرد.

همچنین افرادی که به  گیاه تیره‌ی آلیاسه حساسیت دارند باید از مصرف سیر به شدت خود داری کنند.خوشبختانه برای همه ی این مشکلات روش هایی وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته شده است.

تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری ؛ چگونه از بوی بد سیر راحت شویم ؟

بعد از مصرف سیرناشتا برای لاغری  روش های بسیار زیاد و مفیدی وجود دارد که به شما کمک میکند از بوی بد دهان بعد از مصرف سیر شیر راحت شوید.از جمله ی این روش ها میتوان به مسواک زدن؛نخ دندان؛و جویدن آرام مقداری جعفری اشاره کرد.

همچنین از دیگر روش هایی که میتوان اشاره کرد خوردن مقداری سرکه سیب بعد از مصرف سیراست.از خردل استفاده کنید به نحوی که مقداری خردل را حداقل برای یک دقیقه غرغره کنید و سپس یک قاشق چای خوری خردل قورت بدهید بلافاصله بعد ازخوردن خردل بوی بد دهان از بین میرود.

جویدن آدامس بخصوص آدامس با طعم نعنا و دارچین میتواند در این امر کمک بسزایی به شما بکند.خوردن شیر یا ماست نیز بعد از مصرف سیر یکی از روش های قدیمی است که در ایران باستان و از زمان های بسیار دور نیز استفاده میشده است.

هر صد گرم سیر تازه دارای مواد زیر است:

  • ویتامین ث. ۳۱.۲ میلی گرم
  • کلسیم ۱۸۱ میلی گرم
  • آهن ۱.۷ میلی گرم
  • منیزیم ۲۵ میلی گرم
  • فسفر ۱۵۳ میلی گرم
  • پتاسیم ۴۰۱ میلی گرم
  • زینک ۱.۱۶ میلی گرم
  • گلوسید ۳۳ گرم
  • چربی ۰.۵ گرم
  • پروتئین ۶.۴ گرم
  • ویتامین ب١، ۰.۲ میلی گرم
  • ویتامین ب٢، ۰.۱۱ میلی گرم
  • ویتامین ب٣، ۰.۷ میلی گرم
  • ویتامین ب٥، ۰.۶ میلی گرم
  • کالری ۱۴۹

تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری ؛ فواید مصرف سیر در زمان بارداری

اگر بار دار هستید و یا اینکه قرار است در آینده با دار شوید حتما برایتان بسیار مهم است که چه غذاها و چه موادی را مصرف میکنید.در بیشتر فرهنگ های دنیا سیر به عنوان گیاهی که برای سلامتی بسیار مفید است مورد استفاده قرار میگیرد و زنان باردار آن را به مقدار کم در رژیم غذایی مصرف میکنند.

از جمله فواید مصرف سیر در زمان بارداری میتوان به جولوگیری از ریزش مو در زمان بارداری اشاره کرد.مصرف سیر در زمان بارداری میتواند به کاهش کلسترول خون و همچنین فشار خون کمک فراوانی کند.محافظت در برابر سرما خوردگی و ابتلا به سرطان از دیگر فواید مصرف سیر در زمان بارداری است.

عوارض جانبی خوردن سیرناشتا برای لاغری در زمان بارداری

در بعضی موارد خوردن سیرناشتا برای لاغری میتواند عوارضی با خود به همراه داشته باشد.خورن سیر تازه می‌تواند احتمال خونریزی را زیاد کند  بنابراین اگر هر نوع لکه بینی یا خونریزی واژینال داشتیداز مصرف سیر خودداری کنید و به سرعت با پزشک خود صحبت کنید.

همچنین سیر فشار خون را پایین می آورد پس اگر فشار خونتان پایین است از مصرف سیر خودادری کنید.

کلام آخر

تاثیر خوردن سیر ناشتا برای لاغری زمانی میتواند نمایان شده ئ مفید باشد که در کنار یک رژیم غدایی کامل و سالم باشد در غیر این صورت و در کنار مصرف بیرویه غذاه های چرب و رعایت نکردن دیگر نکات نمیتواند به شما کمک کند.

 

 

 

نویسنده : عماد جمشیدی / عضو تیم تحریریه کلینیک خوبشو

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.