در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

روش دقیق رژیم جنرال موتورز

14

هر روز با نام های مختلفی از انواع رژیم ها آشنا میشویم که هر کدام شیوه و روش خود را برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ارائه میدهند . یکی از این رژیم ها رژیم جنرال موتورز است که امروز میخواهیم در مقاله “روش دقیق رژیم جنرال موتورز ” به بررسی کامل آن بپردازیم.

روش دقیق رژیم جنرال موتورز 

روش دقیق رژیم جنرال موتورز 

جالب است بدانید که حرف های زیادی در مورد رژیم جی ام یا جنرال موتورز گفته شده است. این رژیم دربین طرفدارانش به رژیمی حرفه ای برای کاهش وزن سریع ( هفته ای ۶  کیلوگرم کاهش وزن ) شهرت دارد. اما سوال اینجاست که آیا کاهش این مقدار در وزن در بازه ی یک هفته امکان دارد.

رژیم جنرال موتورز یک رژیم غذایی بسیار معروف در دنیا می باشد. به خاطر ارائه برنامه های مختلف ۷ روزه و ۴ هفته ای این رژیم بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. برای مطالعه مقاله کامل در مورد رژیم لاغری جنرال موتورز روی لینک زیر کلیک کنید.

رژیم جنرال موتورز چیست؟ + برنامه غذایی رژیم جنرال موتورز اصلی

اگر پاسخ ” بله ” است ، باید این سوالات را از خودمان بپرسیم آیا انجام این رژیم عوارض خاصی را به همراه دارد؟ آیا میتوان به آن اعتماد کرد؟ اصلا این رژیم از کجا آمده است؟ چگونه میتوان روش دقیق رژیم جنرال موتورز را پیاده سازی کرد؟ این ها همان سوالاتی هستند که ما میخواهیم در این مقاله به صورت کامل به آنها پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

رژیم جنرال موتورز چیست ؟

روش دقیق رژیم جنرال موتورز براساس برنامه خاص غذایی در هر روز استوار است. یعنی فردی که میخواهد طبق این برنامه جلو برود باید با توجه به دستورات رژیم در هر روز از برنامه یک هفته ای جی ام ، مواد خاصی را مصرف کند . به طور مثال شما در یک روز باید به صورت کامل گیاه خوار شوید و  طبق توضیحات تنها به خوردن مواد گیاهی بسنده کنید.

شاید در نگاه اول کمی مشکل به نظر بیاید ولی اگر کمی بیشتر فکر کنید متوجه خواهید شد که برای مدتت هفت روز ، آن هم با این نتیجه گیری شگرف ، پایبند بودن به این رژیم کاری  آسان و شدنی است. احتمالا اگر بدانید که این رژیم به گفته ی بسیاری از افرادی که آن را عملی کرده اند ، نتیجه کاهش وزن ۶ تا ۸ کیلو گرم را داشته است ، انگیزه تان برای عملی کردن آن دوچندان خواهد شد.

رژیم جنرال موتورز محاسن دیگری هم دارد. با این رژیم علاوه بر کاهش وزن و رسیدن به فرم و ظاهری ایده آل ، بدنی سالم نیز خواهید داشت چرا که از این رژیم برای دفع سموم بدن ، افزایش توانایی بدن در چربی سوزی و همچنین بهبود یافتن عمل گوارش در بدن استفاده میشود. یعنی میتوان گفت کسی که این رژیم را عملی سازد با یک تیر ، سه نشان را زده است.

 

تاریخچه رژیم ژنرال موتورز

رژیم جنرال موتورز ، به گفته ی بعضی از افراد ، نتیجه تحقیقات وزارت کشاورزی و سازمان غذا و داروی ایالات متحده و دانشگاه جان هاپکینز است و  ظاهرا در سال ۱۹۸۵ برای کارکنان شرکت جنرال موتورز طراحی شده است. اما اینکه چرا این رژیم برای آنها طراحی شده است را هیچکس نمی داند.

رژیم جنرال موتورز برای چه افرادی مناسب است؟

اگر روش دقیق رژیم جنرال موتورز پیاده سازی شود ، این رژیم برای تمام افراد میتواند مفید واقع شود . البته دقت کنید این رژیم جی ام برای افراد کم سن وسال مانند کودکان و افراد بسیار جوان و همچنین خانم های باردار مناسب نیست. افراط و تفریط در هرکاری موجب بروز مسائلی میشود که جبران آنها کمی سخت باشد.

اگر عزمتان را جزم کرده اید که به این رژیم جامه عمل بپوشانید ، و میخواهید که نتیجه ای خوب در انتها از آن بگیرید ، سعی کنید که بعد از هر بازه ی ۵ تا ۷ روزه که رژیم را پیاده سازی میکنید ، دو یا سه روز به بدنتان استراحت داده و بعد دوره ۵ تا ۷ روزه را تکرار کنید.برای رسیدن به وزن ایده آلتان بهتر است رژیم جنرال موتورز را ۴ یا ۵ دوره انجام دهید. 

نظرات افراد مختلف در ایران در مورد رژیم جنرال موتورز

در این بخش از مقاله میخواهیم نظر برخی از افرادی را که این رژیم را در ایران استفاده کرده اند را برای شما بازگو کنیم. این نظرات در گروه ها و فرم های مختلف لاغری و کاهش وزن گفته شده اند که تیم تحریریه مجله و کلینیک خوبشو اقدام به گردآوری آنها کرده است.

  • مهتاب : سلام . من این رژیم رو از اول این ماه گرفتم و اول ماه ۸۵ کیلو بودم . الان خداروشکر ۷۹ کیلوگرم هستم اما میخوام این هفته باقی مونده تا عید رو هم رژیم بگیرم . بهترین رژیمی که تا الان گرفتم و تونستم با اون در مدت کوتاهی وزن قابل توجهی کم کنم ، رژیم جنرال متورز هست. خیلی خوشحالم که با این رژیم آشنا شدم. تا الان انواع رژیم ها رو امتحان کردم ولی نتیجه ای نگرفتم. این تنها رژیمی بود که با بدن من سازگاری داشت.
  • علی : تعریف این رژیم رو بارها از اطرافیان و دوستانم شنیده بودم اما زمانی بهش ایمان آوردم که نتیجه اون رو دیدم. اول تصور میکردم که همه حرف هایی که درموردش زده میشه دروغه و صحت نداره. الان خوشحالم که تونستم تو مدت ۴ دوره تکرار رژیم جی ام تا ۷ کیلو کم کنم. دمش گرم واقعا!!!
  • سارا : من یک دوره هفت روزه گرفتم و با توجه به بدنم ۳ کیلو کم کردم. برای من کم کردن ۳ کیلو فوق العادس. ولی این نکته هم نباید فراموش بشه که نباید این رژیم رو در مدت زمان طولانی گرفت.
  • سامان : من روز دوم یکم سرگیجه داشتم. روز چهارم خیلی بیحال شدم. نتیجه رژیم خوب بود اما باید اصولی انجام بشه. اگر روش دقیق رژیم جنرال موتورز رو پیاده کنید مشکلی پیش نمیاد ولی اگر سرخود به بدنتون فشار بیارید میتونه بهتون آسیب بزنه.

تجربه شخصی پیروی از رژیم جنرال موتورز

معایب و عوارض رژیم جنرال موتورز

این رژیم نیز مانند بسیاری از رژیم های دیگر محاسن و معایبی دارد. هرچند باز هم تکرار میکنیم افراط کردن در هرکاری میتواند مشکل ساز باشد. اگر رژیم جنرال موتورز را به صورت اصولی انجام ندهید و طبق روش دقیق رژیم جنرال موتورز جلو نروید ، باید چشم انتظار بروز عوارض زیر باشید :

  • ضعف بدنی
  • تشنگی
  • خشکی پوست
  • ریزش موها
  • بیحالی بدن و کز کز کردن دست ها و پاها
  • پایین آمدن سطح قند بدن
  • سردرد
  • سرگیجه
  • کاهش متابولیسم بدن

به شما پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید به سراغ رژیم جی ام بروید ، حتما تحت نظر پزشک باشید و با او مشورت کنید تا مشکل ساز نشود.

نکات مهم در روش دقیق رژیم جنرال موتورز

اگر میخواهید رژیم جی ام را امتحان کنید این نکات را فراموش نکنید :

  • یکی از نکاتی که در عملی کردن این رژیم بسیار مهم است ، هیدراته ماندن بدن است. همانطور که گفتیم یکی از عوارض این رژیم پایین آمدن سطح آب بدن و نهایتا تشنگی و عطش زیاد به مصرف آب است. مصرف روزانه ۱۰ تا ۱۴ لیوان آب در حین رژیم جی ام ضروری است.
  • مصرف الکل ممنوع. اگر میخواهید از رژیم نتیجه بگیرید نباید در طول دوره از الکل استفاده کنید چرا که تاثیر مثبت این رژیم را در کاهش وزن را خنثی میکند.
  • نوشیدنی هایی مانند آب ، قهوه معمولی ، چای بدون شیرین کننده ، آب میوه و را میتوان در طول رژیم استفاده کرد.
  • مصرف حبوبات ممنوع. حبوبات کالری بالایی دارند که در نهایت میتوانند موجب بالارفتن وزن شوند.
  • میتوانید ازجایگزین هایی برای این مصرف مواد غذایی استفاده کنید . مثلا به جای مصرف شیر معمولی از شیر سویا استفاده کنید. یا اینکه به جای مصرف گوشت از پنیر کوتاژ استفاده کنید.
  • بعد از پایان هر دوره هفت روزه از رژیم جی ام ، به مدت ۲ تا ۳ روز پروتوئین زیاد و کربوهیدرات به مقدار کم را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا بدنتان به وزن قبلی باز نگردد.

 

نمونه رژیم روش دقیق رژیم جنرال موتورز

تا اینجا همه چیز را درمورد رژیم جنرال موتورز بیان کردیم . حال وقت آن رسیده است که در مورد روش دقیق رژیم جنرال موتورز صحبت کنیم تا اگر تمایل دارید ،  شما هم طبق دستورات درست این رژیم را عملی سازید.

روش دقیق رژیم جنرال موتورز

لطفا نظرات و تجربیات خود را در مورد روش دقیق رژیم جنرال موتورز در زیر این پست و بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما پاسخگو شما خواهند بود.

منابع: کلینیک خوبشو

14 نظرات
  1. Mahdiyeh می گوید

    سلام. من مدت ها بود دنبال رژیم مناسب بودم. این رژیم رو دقیق اجرا کردم و درعرض یک هفته ۴ کیلو بدون ورزش و تحرک زیاد کم کردم. فردا شروع میکنم برا دومین بار این رژیم رو بگیرم. برا همتون ارزوی رهایی از چاقی رو دارم

    1. کلینیک خوبشو می گوید

      سلام
      خیلی ممنون از اشتراک تجربه عالتیون.
      موفق باشید

  2. رز سیا می گوید

    من روز دومم روز سبزیجات چند روز قبل از دیدن این رژیم تو اینترنت یکم سبک میخوردم و دمبل میزدم ولی با گذشت ۲ روز از این رژیم حس میکنم سبک شدم وزن نمیکنم که شاید اصل کم کردن واسه روزهای آخر رژیم باشه تا دلسرد نشم وزنم ۶۸ بود بااون رژیم سبک شدم ۶۶ خدا میدونه بااین رژیم چقدر بشم

    1. تحریریه خوبشو می گوید

      سلام خیلی عالیه. خوشحالیم براتون که حس خوبی دارید.

  3. رزسیاه می گوید

    حس خوبی دارم خدایی بهش

  4. فریده می گوید

    توی این رژیم چای و قهوه آزاده؟؟؟؟؟

    1. تحریریه خوبشو می گوید

      سلام مطابق دستوری که در صفحه نوشته بررسی کنید.

  5. پونه می گوید

    من تو روز پنجم رژیم هستم همراه با رژیم روزی ۴۵ دقیقه پیاده روی میرم اما حس میکنم یک کیلو هم وزن کم نکردم.

    1. مینا نظری می گوید

      سلام پونه
      لطفا صبور باشید و با انگیزه ادامه بدید

  6. Farnaz می گوید

    سلام واقعا این رژیم جواب میده من ۸۷ کیلو بودم شدم ۶۴ واقعا عالیهه هرکی خواس میتونه بگیره هیچ ضرریم نداره که مثلا موهات بریزه و اینا

    1. مینا نظری می گوید

      سلام farnaz
      بسیار عالی
      موفق باشید

  7. ابولفضل می گوید

    سلام وممنون ازبرنامه کاربردی وموثرتون.من برای استخدام در ارگان دولتی مشکل اضافه وزن داشتم بااجرای دقیق برنامه جنرال موتوردرعرض یک هفته ۵کیلوگرم کم کردم وقبول هم شدم واستخدام شدم خداروشکر.البته من درکناراین رژیم روزی یک ساعت ورزش هم انجام میدادم.

  8. aryana می گوید

    سلام وقتتون بخیر امروز روز اول رژیم گرفتن من هست و سوالی برلی من پیش اومده بود که آیا استفاده ی پسته ی تر در روز اول محاز هست

    1. کارشناس تناسب اندام می گوید

      سلام aryana
      لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید
      موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.