در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ در ۲۱ روز ، ۵ کیلوگرم کم کنید! (روز ۶ ام تا ۱۰ ام)

0

در مطلب قبل ، ۵ روز اول رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که میدانید برای لاغر شدن راه های زیادی وجود دارد. راه هایی از قبیل رژیم لاغری و ورزش ، داروهای مجاز لاغری و همچنین جراحی  . بهترین و اصولی ترین روش لاغری داشتن یک رژیم لاغری سریع ،  اصولی و درست است.

حسن رژیم غذایی نسبت به جراحی و داروها ، قیمت پایین و نداشتن عوارض است. در این مطلب قصد داریم قبل از صحبت در مورد ۵ روز دوم رژیم ، در مورد ویژگی های یک رژیم اصولی صجبت کنیم. ویژگی هایی که کمک میکند رژیم درست و غلط را از هم تشخیص دهید.

در این بخش با ادامه رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ یعنی از روز ششم تا روز دهم همراه شما هستیم.


رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ ویژگی های یک رژیم اصولی

رژیم لاغری رایگان - روز ششم تا دهم

چه وقت میتوانیم بگوییم یک رژیم غذایی اصولی است ؟ آطبیعتا وقتی میخواهیم چیزی را بشناسیم باید برای شناخت آن یک سری از ویژگی ها را بگوییم . رژیم هایی که به صورت اصولی و علمی آماده نشده باشند ، عوارض کوتاه مدت و بلند مدتی را برای گروه هذف خود به وجود می آورند . عوارضی از قبیل :

  • شل شدن پوست
  • دیابت
  • ریزش مو
  • سنگ کیسه صفرا
  • سرگیجه

به طور متوسط در یک رژیم غذایی اصولی باید در هر هفته بین ۷۰۰ گرم تا ۱٫۲ کیلوگرم وزن کم کنید. هرچند که این عدد با توجه به وزن و قد و همچنین ویژگی های بدنی افراد ، مختلف است .

رژیم لاغری رایگان اما اصولیه ۲۱۵ ، بر پایه ی علم و شناخت بدن بوده و مهم تر از همه قرار نیست مانند بسیاری از رژیم های غیر اصولی،  در مدت زمان کوتاهی ، مثل یک هفته و یا ۱۰ روز کاهش وزن چشم گیری رخ دهد . چیزی که قرار است انتظارش را داشته باشید کم کردن ۵ کیلوگرم در مدت زمان سه هفته است که بسیار معقول و منطقی است.

بیش از ۸۰۰۰ نتیجه موفق با رژیم ۲۱۶

نتایج رژیم

صدها وویس ، ویدیو و اسکرین شات از خوبشویی هایی که امسال با رژیم کتو ۲۱۶ خوبشو به موفقیت فوق العاده ای در کاهش وزن و سایز رسیده اند. روی دکمه زیر بزنید و نتایج را بررسی کنید.

دیدن نظرات و نتایج دیگران

منظور از رژیم غذایی سخت چیست ؟ 

بدن برای اینکه بتواند در طول روز فعالیت کند باید انرژی داشته باشد و این انرژی از غذاها دریافت میشود . علاوه بر انرژی ، بدن با مصرف غذاهای مختلف ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مورد نیازش را نیز جذب میکند . در طول روز ، بدن یک انسان طبیعی بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلوکالری نیاز دارد تا بتواند بدون مشکل و کمبود انرژی به فعالیت هایش بپردازد.

در رژیم های لاغری اصولی ، برای اینکه فرد بتواند لاغر شود ، مقدار کالری ورودی بدنش را به ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کالری در روز میرساند . این میزان از کالری ورودی به بدن کمک میکند تا در دراز مدت ، بدون اینکه خطری متوجه بدن باشد ، به طور مستمر وزن کم کند.

رژیم های غذایی سخت رژیم هایی هستند که افراد را وادار میکنند در مدت زمان کوتاهی ، کالری ورودی بدنشان را به ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ کالری در روز برسانند . این یعنی وارد کردن فشار بیش از حد به بدن.

یادتان باشد افراط و تفریط در هیچ کاری جواب نمیدهد . شاید افراد با گرفتن رژیم های سخت ،  در مدت زمان کوتاه ، خیلی خوب وزن کم کنند اما یادتان باشد چیزی که سریع برود ، سریع هم برخواهد گشت!

شما که نمیخواهید مدتی دوباره بعد از کاهش وزن ، وزنتان دوباره به جای قبلی اش بازگردد. غیر از بازگشت سریع وزن ، عوارض غیر قابل جبرانی نیز در انتظار شما خواهد بود که قبل تر درمورد آنها صحبت کردیم . یک رژیم لاغری صحیح ، نباید متابولیسم بدن نباید به فرد احساس گرسنگی داده و  متابولیسم بدن را دچار اختلال کند .

عوارض رژیم های لاغری غیر علمی

تا اینجا درمورد عوارض ناشی از رژیم های لاغری غیر اصولی ، به صورت تیتروار مطالبی را دریافت کردید . اکنون میخواهیم کمی تخصصی تر در این مورد صحبت کنیم . یادتان باشد در هر زمینه ای ، اگر اطلاعاتتان به اندازه کافی بالا باشد موفق ترخواهید بود.

هدف تیم تحریریه خوب شو این است که علاوه بر ارائه یک رژیم اصولی (رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ) ، اطلاعات شما را نیز بالا ببرد تا بتوانید درست و غلط را در مورد رژیم های غذایی ، بهتر تشخیص داده و نتیجه ی مطلوبی را بگیرید . 

پوستی که شل خواهد شد

وقتی در مدت زمان کوتاه ، وزن کم میکنید باید انتظار شل شدن پوست را نیز داشته باشید. پوست انسان خاصیت کشسانی دارد اما در صورت گرفتن رژیم سخت ،  نمیتواند به سرعت خودش را با سایر اندام ها کوچک کند . اگر بخواهید از رژیم های لاغری سخت استفاده کنید بدنتان در نواحی ، پا ، شکم و بازوها دچار افتادگی پوست خواهد شد.

طبق تحقیقاتی که انجام شده اگر پوست افراد بعد از افتادگی تا دوسال به حالت طبیعی خود بازنگردد ، تنها گزینه ای که میتواند مشکل را حل کند عمل جراحی است .

سنگ کیسه صفرا را جدی بگیرید

هنگامی که افراد خیلی سریع شروع به وزن کم کردن میکنند ، کیسه صفرا به دلیل انباشت شدن کلسترول شروع به ساختن سنگ میکند .شاید این بیماری در ظاهر بی خطر بیاید اما تجربه نشان داده که در بعضی از افراد این عارضه به درد در ناحیه شکم ، درد های غیرطبیعی، حالت تهوع ختم میشود . در صورتی که این نشانه ها زیاد شوند ، پزشکان مجبور به برداشتن کیسه صفرا خواهند شد .

جالب است بدانید که اضافه وزن هم میتواند به اندازه کاهش وزن سریع و غیر اصولی ، در به وجود آمدن سنگ کیسه صفرا دخالت داشته باشد. پس به دور از هرگونه زیاده روی ، باید رژیم لاغری متناسب و اصولی را برای کاهش وزن انتخاب کنید. شما میتوانید با تکیه بر رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، بدون هیچ گونه نگرانی در مورد سنگ های کیسه صفرا ،  وزنتان را کاهش دهید.

مراقب عضلاتتان باشید 

اگر تصور میکنید هنگام استفاده از رژیم های لاغری سخت ، تنها چربی هایتان را در مدت زمان کم میسوزانید ، سخت در اشتباه هستید . اگر از رژیم اصولی استفاده نکنید ، باید انتظار تحلیل رفتن بافت های عضلانی و استخوان ها باشید.

زنگ خطری برای کبد  

نتبجه چرب شدن کبد ، چاق شدن است اما این را هم بدانید که به همان اندازه که چرب شدن کبد خطرناک است ، کاهش وزن سریع نیز میتواند برای کبد ایجاد خطر کند.

تغییراتی که بعد از کاهش وزن سریع در اسید های چرب رخ میدهند میتواند کبد را دچار مشکل کرده و باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل سیروز کبدی ، افزایش فشارخون ، درد در ناحیه شکم و کبد بشود…

غولی به نام دیابت

این روزها وقتی به دورو برمان نگاه میکنیم افراد زیادی را میبینیم که با دیابت دست و پنجه نرم میکنند . تحقیقات نشان داده افرادی که به رژیم های سخت روی می آورند ، در بزرگسالی زمینه گرفتار شدن به دیابت را خواهند داشت.

در نتیجه روی آوردن به رژیم های سریع برای لاغر شدن ، بدن دچار استرس شده و احتمال دارد انسولین های شما از بین بروند . در نهایت بدن پاسخ منفی میدهد . این واکنش برای حفظ بدن از عوارض جانبی است.

زمین دور سرتان میچرخد

همانطور که بالاتر هم گفتیم رژیم های لاغری سریع ویا سخت ، باعث به وجود آمدن فشار خون میشوند و همین فشار خون بالا باعث به وجود آمدن سرگیجه خواهد شد . توصیه ما این است که اگر فشار خون بالا دارید و از قرص های ضد فشار خون استفاده میکنید ، قبل از گرفتن هر گونه رژیمی با پزشک معالج خود مشورت کنید.


رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ؛ برنامه روزهای ۵ ام تا ۱۰ ام

رژیم لاغری رایگان 215

تا اینجا درمورد برخی از عوارض ناشی از رژیم های غیر اصولی و غیرعلمی صحبت کردم و با توجه به اطلاعات گفته شده ، منطقی است که فکر استفاده کردن از رژیم های سریع را از ذهنتان بیرون کرده باشید . در ادامه میخواهیم رژیم و دستور ۵ روز دوم رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ را تقدیم شما عزیزان کنیم .


روز ششم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

همانطور که قبل تر هم گفتیم ، قصد داریم در رژیم لاغری ۲۱۵ ، اطلاعات شما را بالا ببریم . در هر روز از رژیم نکاتی را در مورد مواد غذایی مختلف در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد :

نکات روز ششم :

اطلاعاتی مفید در مورد قارچ ها :

  • مقابله با سرطان و بالابردن ایمنی بدن
  • کالری پایین در ۱۰۰ گرم ( ۳۸ کالی )
  • منبع سرشار ویتامین D
  • منبع غنی مس

رژیم لاغری رایگان روز 6


روز هفتم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

بالاخره روز هفتم رسید. این خیلی فوق العاده است . وقتی توانستی تا اینجا یعنی یک سوم راه جلو بیایی ، مطمئن باش ادامه مسیر برای تو راحت تر خواهد بود .

بعضی از افراد در طول این هفت روز با مشکل کنترل اشتها مواجه هستند . امروز راه حلی را در اختیارتان قرار خواهیم داد که به حل این مشکل کمک میکند. از امروز به مدت یک ماه هر روز نیم ساعت قبل از ناهار و شام ، یک عدد ونوستات و همراه با صبحانه یک عدد ال کارتنین مصرف شود.

این کار به شما قدرت کنترل روی اشتهایتان را خواهد داد .

عوارض استفاده از ونوستات 

استفاده ازونوستات عوارض خاصی به جز چرب شدن مدفوع ندارد. البته به هیچ عنوان نگران کننده نیست پس بدون توجه به آن به مسیرتان ادامه بدهید .

رژیم لاغری رایگان 215 روز 7


روز هشتم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

با روز هشتم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ در خدمت شما عزیزان هستیم  . .بعد از یک هفته ، باید تغییرات به وجود آمده در وزن و سایزتان را حس کرده باشید. خبر خوب این است که تا پایان این ۲۱ روز طلائی ، تغییرات بیشتر وبیشتر شده و به اصطلاح بیشتر از قبل روی غلتک کاهش وزن خواهید افتاد .

نکات روز هشتم:

هیچگاه به بهانه لاغر شدن وعده غذایی را حذف نکنید . بخصوص صبحانه . یادتان باشد اگر صبحانه ی مناسبی میل کنید میتواند تا پایان روز برای شما انرژی تولید کند . نکته بعدی این است که باید در انتخاب هایتان دقت کنید . شاید اینطور به نظر نرسد ولی گاهی اوقات خوردن یک کیک کوچک میتواند در بدن شما ۴۰۰ کالری وارد کند.

به جای انتخاب مواد غذایی پر کالری و دارای ارزش غذایی پایین میتوانید از یک تخم مرغ ، یک کف دست نان و یک فنجان چای سبز به عنوان صبحانه استفاده کنید. درست است که کالری کمی دارد اما تا شب انرژی بدن شما را تامین میکند .( البته یادتان باشد که این یک مثال است و قرار نیست که تا شب چیزی نخورید ).

رژیم لاغری رایگان 215 روز 8


روز نهم از رژیم لاغری رایگان ۲۱ روزه

برنامه روز نهم رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ،  به پروتوئین ها اختصاص دارد. رژیم های پروتوئینی همیشه به عنوان یک نگرانی در ذهن کارشناسان تغذیه بوده اند . این رژیم ها باید در مدت زمان کوتاه استفاده شوند چرا که مصرف بیش از حد از این رژیم ها باعث بالا رفتن کلسترول خون و در نهایت باعث ایجاد بیماری های قلبی و عروقی میشوند.

دلیل این کار هم بالا بودن چربی اشباع و پایین بودن میزان فیبر است.

رژیم لاغری رایگان 215 روز 9


روز دهم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

در هر برنامه غذایی باید روزی را برای وارد کردن شوک به بدن در نظر بگیریم . در روز دهم از برنامه لاغری رایگان ۲۱۵ ، میخواهیم یک شوک حسابی به بدن بدهیم . البته جای نگرانی نیست . منظور از شوک یعنی ایجاد تنوع و همچنین چربی سوزی بیشتر .

رژیم لاغری رایگان 215 روز 10


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.