در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (موفق ترین رژیم لاغری 2019 به ایران آمد)
دریافت رژیم ویژه

رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ؛ در ۲۱ روز۵ کیلوگرم کم کنید ( روز ۱۶ام تا ۲۱ ام)

0

قبل از اینکه بخواهیم در مورد رژیم لاغری و نکات مربوط به روزهای پایانی ” رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ” صحبت کنیم ، باید یک تبریک به شما و به اراده محکمتان بگوییم . خیلی از افراد وقتی کاری را شروع میکنند در میانه راه جا میزنند . فرقی هم نمیکند چه کاری باشد، از رژیم لاغری سریع و تناسب اندام گرفته تا راه اندازی یک شغل.

ماندن در مسیر و ادامه دادن ، به خودی خود ۵۰% سختی رسدنن به تناسب اندام است . در این مطلب علاوه بر بیان دستور غذایی و ورزشی ۶ روز پایانی برنامه ، نکات پایانی برای بالابردن اطلاعاتتان را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد.

و حالا با آخرین قسمت رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ در روزهای شانزدهم تا بیست و یکم در خدمت شما هستیم.

رژیم رایگان لاغری

رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ؛ برنامه های غذایی شش روز پایانی

از امروز فاز پایانی را شوع خواهید کرد . در این ۶ روز پایانی باید دقیقا مانند دوندگان دو و یا مسابقات دیگر رفتار کنید . تا رسیدن به این مرحله از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ، خیلی سخت گیرانه برای اجرای برنامه برخورد نکردیم اما در این شش روز آخر باید تمام تلاشتان را روی برنامه بگذارید . باید سعی کنید مو به مو و دقیق عمل کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از برنامه بگیرید . برای اینکه انگیزه تان بیشتر شود باید قدرت تصورتان را بهبود ببخشید.

پیشنهاد میکنیم یک موسیقی هیجانی و انگیزشی گذاشته و خودتان را در حالتی تصور کنید که در بهترین شرایط و متناسب ترین بدن هستید . همانچیزی که دقیقا از خودتان انتظار دارید را تصور کنید. بعد از مدتی خواهید دید چه انگیزه و انگیزه ای خواهید داشت . وقتی به این فکر میکنید که همسر ، اقوام ، دوستان و همه افرادی که شما را میشناسند در حال تحسین شما هستند ، موتورتان روشن خواهد شد.

به قدری انرژی خواهید داشت که اگر بخواهید بخوابید ، به هیچ عنوان نمیتوانید چرا که هیجان و اندورفین خون شما بالا رفته است . کسانی که یکبار این تجربه را داشته باشند دقیقا میدانند که چه میگویم . به طور خلاصه باید در این ۶ روز پایانی طوری عمل کنید که بعد از اتمام دوره ۲۱ روزه کاملا از خودتان رضایت داشته باشید و ذره ای این فکر که « نکند کم گذاشته باشم » شما را آزار ندهد .

برنامه روز شانزدهم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

با برنامه روز شانزدهم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ در خدمت شما عزیزان هستیم .

رژیم رایگان لاغری - روز 16

برنامه روز هفدهم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵

در برنامه روز هفدهم  میخواهیم کمی متفاوت عمل کنیم . امروز میخواهیم به طور کامل دریافت کربوهیدرات را قطع و درعوض میزان پروتئین و چربی ورودی به بدن را افزایش دهیم . برنامه امروز دو حسن دارد . اول اینکه  بنیه بدن شما را تقویت کرده و از ضعف عضلانی جلوگیری میکند.

دوم اینکه باعث میشود تا بدن شما به حالت کتوزیس وارد شود . در مورد وارد شدن بدن به حالت کتوزیس و اینکه کتوزیس چیست کمی جلوتر به صورت کامل توضیح خواهیم داد. اما تا اینجا تصور میکنم با شنیدن پروتوئین و چربی ، سوتفاهمی برای شما به وجود آمده باشد.

احتمالا با خودتان میگویید : « من میخواهم لاغر شوم ، خوردن چربی و پروتوئین آن هم به این مقدار که مرا چاق تر میکند! ».

این همان تصور غلطی است که اکثر افراد آن را در ذهن خود میپرورانند و به آن باور دارند . اگر شما و یا هرکس دیگری اضافه وزن دارید ، دلیلش کربوهیدرات ها هستند . چرا که با وجود کربوهیدرات بدن چربی به چربی انباشته تبدیل کرده و باعث میشود چاق تر شوید .

در مورد رژیم کتوژنیک بیشتر بدانید 

رژیم کتوژنیک یک رژیم بسیارمشهور در جهان است که اتفاقا بسیاری از سلبریتی ها از آن استفاده کرده و کاهش وزن وسایز چشمگیری را هم تجربه کرده اند . اساس این رژیم بر این اصل استوار است . حذف و یا به شدنت کم کردن کربوهیدرات ورودی بدن . در رژیم کتوژنیک نسبت ورودی بدن به این صورت است.

۵% کربوهیدرات ، ۲۰% پروتئئین  و ۷۵% درصد چربی. این حجم از چربی و پروتئین اصلا شما را نگران نکند چراکه همه این چربی ها و پروتئین ها به طور مستقیم جذب بدن شده و بجای تبدیل شدن به چربی های اضافه در ناحیه شکم ، پهلو ، سینه ، باسن و ران و … تبدیل به انرژی میشوند . انرژی که برای فعالیت های روزانه تان به آن احتیاج دارید .

هنگامی که شما در طور روز مواد قندی و کربوهیدرات مصرف میکنید ، ورودی های لازم برای کسب انرژی را به بدنتان داده اید در نیتجه با دریافت چربی ، بدنتان آنها را به عنوان چربی اضافه ذخیره میکند و شما به همین سادگی وزن اضافه میکنید .

کتوز و حالت کتوزیس به چه معنا هستند ؟

زمانی که شما رژیم کتوژنیک را اجرا میکنید ، پس از مدتی بدن شما وارد مرحله کتوزیس شده و از چربی های بدنتان به عنوان سوختی برای تامین انرژی استفاده میکند .

 

رژیم رایگان لاغری - روز 17

برنامه روز هجدهم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

برنامه دیروز را با مصرف پروتوئین ها گذراندید . از امروز به بعد کمی اوضاع تغییر خواهد . درست متوجه شدید ، قرار است کمی سخت تر شود . اینجاست که عیار شما مشخص میشود پس استوار باشید و خودتان را به خودتان ثابت کنید .

رژیم رایگان لاغری - روز 18

برنامه روز نوزدهم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵

نام برنامه امروز برایتان آشناست .برنامه ی شوک . دوباره به سراغش آمدیم . امروز میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که کمی سخت است اما سختیش به نتیجه فوق العاده ای که دارد قطعا می ارزد . میخواهم یک روز کامل شمارا با سوپ کرفس تنها بگذارم . در ادامه دستور طبخ سوپ کرفس را برای شما آورده ایم.

طبق این دستور آن را آماده کرده و تمام وعده ها و میان وعده های روز نوزدهم از رژیم رایگان لاغری را از این سوپ میل کنید . توجه داشته باشید ، تا جایی باید بخورید که احساس سیری میکنید .

طرز تهیه سوپ کرفس

طرز تهیه سوپ کرفس برای لاغری

نکته ی روز نوزدهم رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ؛ این باور غلط را کنار بگذارید !

بعضی ها تصورمیکنند بعد از ورزش و تمرین باید به حودشان گرسنگی بدهند که کاملا اشتباه است .هنگامی که تمرین ورزشی شما به پایان میرسد ، به اصطلاح عضلات شما خالی میکنند در نتیجه مصرف کربوهیدرات و چربی ها به هیچ عنوان به اضافه وزن تبدیل نمیشود .

بافت های شکسته عضلات شما به کربوهیدرات و چربی برای ریکاوری خود نیاز دارند پس بدون هیچ نگرانی اولویت خود را بعد از تمرین های ورزشی روی خوردن و ریکاوری کردن بدنتان بگذارید .

 

برنامه روز بیستم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

امیدوار هستیم که تا اینجا یعنی روز بیستم رژیم  رایگان لاغری ۲۱۵ همه موارد را رعایت کرده باشید . امروز با رژیم روز بیستم در خدمت شما عزیزان هستیم . در ابتدا پیشنهاد میکنم نکته امروز را مطالعه کرده و در ادامه به مطالعه  برنامه غذایی بپردازید .

نکته روز بیستم رژیم رایگان لاغری  ؛ بدنتان را غافلگیر کنید !

برای اینکه بتوانید لاغر شوید باید بدنتان را سوپرایز کنید . بدن شما مانند یک فرد معتاد میماند که همیشه به دنبال منبعی برای مصرف انرژی است. اگر منبع روزانه بدنتان یعنی کالری های ورودی را کاهش دهید چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ مشخص است بدن شما به دنبال منبع دیگری برای مصرف انرژی خواهد گشت که همان چربی های اضافه بدن هستند.

روزهای شما به دو دسته تقسیم میشوند. اول روزهایی که در آن روزها شما تمرین میکنید و فعالیت زیادی دارید و دوم روزهایی که فعالیت بدنی و ورزشی ندارید .  در روزهای دسته اول باید به ازای هر کیلو اضافه از وزنتان ۲۸ تا ۳۲ کالری از کالری های ورودی به بدنتان بکاهید .

یعنی اگر ۱۰ کیلو اضافه وزن دارید باید در حدود ۲۸۰ تا ۳۲۰ کالری از کالری های مصرفی در روزتان بکاهید . در روزهای دسته دوم به ازای هر کیلو اضافه وزن باید ۲۴ کالری از کالری های ورودی به بدنتان کم کنید .

راحت ترین راه برای کم کردن کالری چیست ؟

برای اینکه به راختی کالری کم کنید نکات زیر را در نظر داشته وبه آنها عمل کنید .

  • با لبنیات پرچرب خداحافظی کنید و بجای آنها از انواع کم چرب استفاده کنید .
  • زرده تخم مرغ سم است . به مصرف سفیده آن اکتفا کنید .
  • چربی های اضافه مثل سس ها ، کره و … را حذف و به جای آن از انواع سالم مانند کره بادام زمینی ، آووکادو و ماهی سالمون استفاده کنید .

رژیم رایگان لاغری - روز 20

برنامه روز بیست ویکم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵

بعد از گذشت ۲۰ روز متفاوت و شاید کمی سخت ، به روز بیست ویکم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ رسیدیم . اگر توانسته اید با سربلندی از این چالش بیرون بیایید پس قطعا نتایج مثبتی را هم دریافت کرده اید . خوشحال میشویم این نتایج را با ما در میان بگذارید .

رژیم رایگان لاغری - روز 21

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.