در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ؛ در ۲۱ روز۵ کیلوگرم کم کنید ( روز ۱۶ام تا ۲۱ ام)

6

قبل از اینکه بخواهیم در مورد رژیم لاغری و نکات مربوط به روزهای پایانی ” رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ” صحبت کنیم ، باید یک تبریک به شما و به اراده محکمتان بگوییم . خیلی از افراد وقتی کاری را شروع میکنند در میانه راه جا میزنند . فرقی هم نمیکند چه کاری باشد، از رژیم لاغری سریع و تناسب اندام گرفته تا راه اندازی یک شغل.

ماندن در مسیر و ادامه دادن ، به خودی خود ۵۰% سختی رسدنن به تناسب اندام است . در این مطلب علاوه بر بیان دستور غذایی و ورزشی ۶ روز پایانی برنامه ، نکات پایانی برای بالابردن اطلاعاتتان را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد.

و حالا با آخرین قسمت رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ در روزهای شانزدهم تا بیست و یکم در خدمت شما هستیم.


موفق ترین رژیم سال : رژیم لاغری سریع ۲۱۶

اگر میخواهید هر ۲۱ روز تا ۶ کیلو کم کنید لحظه ای مکث کنید. بیش از ۸۰۰۰ نفر در امسال با این رژیم به وزن ایده آل خود رسیده اند. ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کرده و پس از مطالعه ویژگی های این رژیم ، طبق آموزش های موجود در همان صفحه این رژیم فوق العاده را دریافت کنید.

رژیم لاغری سریع ۲۱۶

ضمانت نامه

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ؛ برنامه های غذایی شش روز پایانی

رژیم رایگان لاغری

از امروز فاز پایانی را شوع خواهید کرد . در این ۶ روز پایانی باید دقیقا مانند دوندگان دو و یا مسابقات دیگر رفتار کنید . تا رسیدن به این مرحله از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ، خیلی سخت گیرانه برای اجرای برنامه برخورد نکردیم اما در این شش روز آخر باید تمام تلاشتان را روی برنامه بگذارید . باید سعی کنید مو به مو و دقیق عمل کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از برنامه بگیرید . برای اینکه انگیزه تان بیشتر شود باید قدرت تصورتان را بهبود ببخشید.

پیشنهاد میکنیم یک موسیقی هیجانی و انگیزشی گذاشته و خودتان را در حالتی تصور کنید که در بهترین شرایط و متناسب ترین بدن هستید . همانچیزی که دقیقا از خودتان انتظار دارید را تصور کنید. بعد از مدتی خواهید دید چه انگیزه و انگیزه ای خواهید داشت . وقتی به این فکر میکنید که همسر ، اقوام ، دوستان و همه افرادی که شما را میشناسند در حال تحسین شما هستند ، موتورتان روشن خواهد شد.

به قدری انرژی خواهید داشت که اگر بخواهید بخوابید ، به هیچ عنوان نمیتوانید چرا که هیجان و اندورفین خون شما بالا رفته است . کسانی که یکبار این تجربه را داشته باشند دقیقا میدانند که چه میگویم . به طور خلاصه باید در این ۶ روز پایانی طوری عمل کنید که بعد از اتمام دوره ۲۱ روزه کاملا از خودتان رضایت داشته باشید و ذره ای این فکر که « نکند کم گذاشته باشم » شما را آزار ندهد.


برنامه روز شانزدهم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

با برنامه روز شانزدهم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ در خدمت شما عزیزان هستیم .

رژیم رایگان لاغری - روز 16


برنامه روز هفدهم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵

در برنامه روز هفدهم  میخواهیم کمی متفاوت عمل کنیم . امروز میخواهیم به طور کامل دریافت کربوهیدرات را قطع و درعوض میزان پروتئین و چربی ورودی به بدن را افزایش دهیم . برنامه امروز دو حسن دارد . اول اینکه  بنیه بدن شما را تقویت کرده و از ضعف عضلانی جلوگیری میکند.

دوم اینکه باعث میشود تا بدن شما به حالت کتوزیس وارد شود . در مورد وارد شدن بدن به حالت کتوزیس و اینکه کتوزیس چیست کمی جلوتر به صورت کامل توضیح خواهیم داد. اما تا اینجا تصور میکنم با شنیدن پروتوئین و چربی ، سوتفاهمی برای شما به وجود آمده باشد.

احتمالا با خودتان میگویید : « من میخواهم لاغر شوم ، خوردن چربی و پروتوئین آن هم به این مقدار که مرا چاق تر میکند! ».

این همان تصور غلطی است که اکثر افراد آن را در ذهن خود میپرورانند و به آن باور دارند . اگر شما و یا هرکس دیگری اضافه وزن دارید ، دلیلش کربوهیدرات ها هستند . چرا که با وجود کربوهیدرات بدن چربی به چربی انباشته تبدیل کرده و باعث میشود چاق تر شوید .

در مورد رژیم کتوژنیک بیشتر بدانید 

رژیم کتوژنیک یک رژیم بسیارمشهور در جهان است که اتفاقا بسیاری از سلبریتی ها از آن استفاده کرده و کاهش وزن وسایز چشمگیری را هم تجربه کرده اند . اساس این رژیم بر این اصل استوار است . حذف و یا به شدنت کم کردن کربوهیدرات ورودی بدن . در رژیم کتوژنیک نسبت ورودی بدن به این صورت است.

۵% کربوهیدرات ، ۲۰% پروتئئین  و ۷۵% درصد چربی. این حجم از چربی و پروتئین اصلا شما را نگران نکند چراکه همه این چربی ها و پروتئین ها به طور مستقیم جذب بدن شده و بجای تبدیل شدن به چربی های اضافه در ناحیه شکم ، پهلو ، سینه ، باسن و ران و … تبدیل به انرژی میشوند . انرژی که برای فعالیت های روزانه تان به آن احتیاج دارید .

هنگامی که شما در طور روز مواد قندی و کربوهیدرات مصرف میکنید ، ورودی های لازم برای کسب انرژی را به بدنتان داده اید در نیتجه با دریافت چربی ، بدنتان آنها را به عنوان چربی اضافه ذخیره میکند و شما به همین سادگی وزن اضافه میکنید .

کتوز و حالت کتوزیس به چه معنا هستند ؟

زمانی که شما رژیم کتوژنیک را اجرا میکنید ، پس از مدتی بدن شما وارد مرحله کتوزیس شده و از چربی های بدنتان به عنوان سوختی برای تامین انرژی استفاده میکند .

رژیم رایگان لاغری - روز 17


برنامه روز هجدهم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

برنامه دیروز را با مصرف پروتوئین ها گذراندید . از امروز به بعد کمی اوضاع تغییر خواهد . درست متوجه شدید ، قرار است کمی سخت تر شود . اینجاست که عیار شما مشخص میشود پس استوار باشید و خودتان را به خودتان ثابت کنید .

رژیم رایگان لاغری - روز 18


برنامه روز نوزدهم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵

نام برنامه امروز برایتان آشناست .برنامه ی شوک . دوباره به سراغش آمدیم . امروز میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که کمی سخت است اما سختیش به نتیجه فوق العاده ای که دارد قطعا می ارزد . میخواهم یک روز کامل شمارا با سوپ کرفس تنها بگذارم . در ادامه دستور طبخ سوپ کرفس را برای شما آورده ایم.

طبق این دستور آن را آماده کرده و تمام وعده ها و میان وعده های روز نوزدهم از رژیم رایگان لاغری را از این سوپ میل کنید . توجه داشته باشید ، تا جایی باید بخورید که احساس سیری میکنید .

طرز تهیه سوپ کرفس

طرز تهیه سوپ کرفس برای لاغری

نکته ی روز نوزدهم رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ ؛ این باور غلط را کنار بگذارید !

بعضی ها تصورمیکنند بعد از ورزش و تمرین باید به حودشان گرسنگی بدهند که کاملا اشتباه است .هنگامی که تمرین ورزشی شما به پایان میرسد ، به اصطلاح عضلات شما خالی میکنند در نتیجه مصرف کربوهیدرات و چربی ها به هیچ عنوان به اضافه وزن تبدیل نمیشود .

بافت های شکسته عضلات شما به کربوهیدرات و چربی برای ریکاوری خود نیاز دارند پس بدون هیچ نگرانی اولویت خود را بعد از تمرین های ورزشی روی خوردن و ریکاوری کردن بدنتان بگذارید .


برنامه روز بیستم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵

امیدوار هستیم که تا اینجا یعنی روز بیستم رژیم  رایگان لاغری ۲۱۵ همه موارد را رعایت کرده باشید . امروز با رژیم روز بیستم در خدمت شما عزیزان هستیم . در ابتدا پیشنهاد میکنم نکته امروز را مطالعه کرده و در ادامه به مطالعه  برنامه غذایی بپردازید .

نکته روز بیستم رژیم رایگان لاغری  ؛ بدنتان را غافلگیر کنید !

برای اینکه بتوانید لاغر شوید باید بدنتان را سوپرایز کنید . بدن شما مانند یک فرد معتاد میماند که همیشه به دنبال منبعی برای مصرف انرژی است. اگر منبع روزانه بدنتان یعنی کالری های ورودی را کاهش دهید چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ مشخص است بدن شما به دنبال منبع دیگری برای مصرف انرژی خواهد گشت که همان چربی های اضافه بدن هستند.

روزهای شما به دو دسته تقسیم میشوند. اول روزهایی که در آن روزها شما تمرین میکنید و فعالیت زیادی دارید و دوم روزهایی که فعالیت بدنی و ورزشی ندارید .  در روزهای دسته اول باید به ازای هر کیلو اضافه از وزنتان ۲۸ تا ۳۲ کالری از کالری های ورودی به بدنتان بکاهید .

یعنی اگر ۱۰ کیلو اضافه وزن دارید باید در حدود ۲۸۰ تا ۳۲۰ کالری از کالری های مصرفی در روزتان بکاهید . در روزهای دسته دوم به ازای هر کیلو اضافه وزن باید ۲۴ کالری از کالری های ورودی به بدنتان کم کنید .

راحت ترین راه برای کم کردن کالری چیست ؟

برای اینکه به راختی کالری کم کنید نکات زیر را در نظر داشته وبه آنها عمل کنید .

  • با لبنیات پرچرب خداحافظی کنید و بجای آنها از انواع کم چرب استفاده کنید .
  • زرده تخم مرغ سم است . به مصرف سفیده آن اکتفا کنید .
  • چربی های اضافه مثل سس ها ، کره و … را حذف و به جای آن از انواع سالم مانند کره بادام زمینی ، آووکادو و ماهی سالمون استفاده کنید .

رژیم رایگان لاغری - روز 20


برنامه روز بیست ویکم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵

بعد از گذشت ۲۰ روز متفاوت و شاید کمی سخت ، به روز بیست ویکم از رژیم رایگان لاغری ۲۱۵ رسیدیم . اگر توانسته اید با سربلندی از این چالش بیرون بیایید پس قطعا نتایج مثبتی را هم دریافت کرده اید . خوشحال میشویم این نتایج را با ما در میان بگذارید .

رژیم رایگان لاغری - روز 21


6 نظرات
  1. Maaaah_niki می گوید

    سلام مرسی بابت این دستور رژیم
    من امروز روز اول بودش که طبق دستور شما پیش میرم و علاقه مند شدم به ادامه !
    امروز اصلا بهم سخت نگذشت تازه بیشتر از روزای قبل می‌خوردم چون من اصلا میان وعده نمی‌خوردم فقط عصرونه اونم چای و شیرینی به مقدار کم
    من اضافه وزن چندانی ندارم ۶۸ هستم با قد ۱۶۴ ولی از چربی های انباشته شده ی شکمم به شدت آزرده خاطر هستم پهلو هایم کم چربی دارند ولی خب !!!!دوست ندارم!
    وقتی توی سن رشد بودم یهو چاق شدم که به خوردن سبزی جات و میوه مخصوصا سیب روی آوردم و شیرینی های که دوست داشتم رو هم فقط با چای می‌خوردم قبل از سن رشد شکمی صاف و تخت داشتم و اون شکم هیچ وقت یادم نمیره !
    بعد از گذراندن دوران بلوغ و رشد متوجه شدم که شکم دارم کنترل کردم غذاهامو و این اواخر ۶-۷ ماه با کم‌ تحرکی و به قولی بخور و بخواب متوجه شدم داره وزنم بالا می‌ره شکم هم بیشتر چربی گرفته
    یه سوال برای من پیش اومد که بعد از ۲۱ روز که قاعدتاً نباید پرخوری کنیم و رژیم رو کنار بزاریم بعد از این ۲۱ روز طلایی که امیدوارم نتیجه بگیرم و کم نیارم چیکار باید کنیم ؟؟
    ممنون میشم جواب بدید
    مرسی از گروه خوبتون

    1. تحریریه خوبشو می گوید

      سلام
      خیلی خیلی ممنون بابت نظر و جزئیاتی که گفتید.
      بعد از رژیم ۲۱۵ قطعا رژیم ۲۱۶ توصیه میشه. اون رژیم هم روال ساده ای داره و به کاهش وزن و ادامه مسیر رسیدن به وزن ایده آل حسابی بهتون کمک میکنه.

  2. صدف می گوید

    سلام من این دوره های رژیم رو یادداشت کردم و از فردا اجرا خواهم کرد. سوالم این هست که این رژیم از آن دسته رزیم هایی مقدماتی ورود به رژیم کتو هست؟ اگر کسی نخواد رژیم کتو بگیره باید چه کنه؟ می تونه بعد از ۲۱ روز مجدد هیمن رو شروع کنه یا نه؟ من قدم ۱۶۴ و وزنم ۷۴ هست

    1. تحریریه خوبشو می گوید

      سلام صدف جان
      خیر این رژیم مقدماتی برای کتو نیست.
      اما توصیه میشه اگر از اون نتیجه گفتید بعد از آن با رژیم ۲۱۶ ما ادامه بدید.

  3. فری می گوید

    سلام خسته نباشید من این رژیمو دارم میگیرم الان تو روز هشتم هستم بعد از پایان ۲۱ روز سریعا باید رژیم ۲۱۶ رو شروع کرد یا باید ببنشون فاصله ایی باشه؟

    1. تحریریه خوبشو می گوید

      سلام میتونید بعد از یک هفته استراحت ۲۱۶ رو شروع کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.