در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی ؛ روشی سالم و بسیار موثر

0

در میان هزاران روش اصولی و غیر اصولی و رژیم های مختلف درجهان برای لاغر  شدن ، طب سنتی نیز حرف هایی برای گفتن دارد که بسیار شنیدنی هستند . لاغر کردن معمولا شامل نواحی مختلف از بدن میشود و خیلی از افراد لاغری شکم و پهلو با طب سنتی را ترجیح میدهند . درست است.

چربی اضافه در ناحیه شکم و پهلوها به دلیل اینکه ظاهر بسیار بدی را در پوشش و ظاهر افراد ایجاد میکند ، معمولا در اولویت هستند در نتیجه افراد برای لاغر کردن ، طب سنتی را به سایر روش ها ارجع تر میدانند. دلیلش  این است که از گیاهان داروئی و مواردی استفاده میکند که هیچ خطر و یا عوارضی را در نهایت نخواهد داشت.

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی ؛ ویژگی افراد مستعد چاقی 

در طب سنتی ، افراد به چهار دسته از نظر مزاج تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این چهار دسته خصوصیات و ویژگی های بدنی خاصی را دارد . از این چهار دسته دو دسته به مستعد و به دنبال لاغری شکم و پهلو با طب سنتی هستند .  این چهار دسته عبارتند از : 

  •  افراد سوداوی مزاج
  • افراد بلغمی مزاج
  • افراد دموی  مزاج
  • افراد صفراوی مزاج

میخواهید در ۲۱ روز ۶ کیلو وزن کم کنید؟

اگر میخواهید هر ۲۱ روز تا ۶ کیلو کم کنید لحظه ای مکث کنید. بیش از ۸۰۰۰ نفر در امسال با این رژیم به وزن ایده آل خود رسیده اند. ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کرده و پس از مطالعه ویژگی های این رژیم ، طبق آموزش های موجود در همان صفحه این رژیم فوق العاده را دریافت کنید.

رژیم لاغری سریع ۲۱۶

ضمانت نامه

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

با توجه به توضیحات بالا ، گفتیم  دو دسته از افراد ، استعداد چاقی در ناحیه شکم و پلو ها را دارند . این دو دسته عبارتند از از افراد با مراج دموی بلغمی . مزاج دموی ، گرم و تز و مزاج بلغم ، سرد و تز است . ویژگی مشتریک بین این افراد تر بودن بدن آنهاست که باعث چاقی میشود . تر بودن در اصل به میزان رطوبت بدن اتلاق میشود و هرچقدر بدن افراد بیشتر به سمت تر بودن میل کند ، بیشتر مستهد چاقی هستند .

اما نکته ای که در این دو دسته از افراد متفاوت است شکل چاقی آنهاست. چاقی افراد دموی ، چاقی عضله ای یا “چاقی لحمی” است یعنی چاقی شبیه به بدن ورزشکاران تنومند. اما چاقی در افراد بلغمی مزاج ، چاقی شحمی است که چاقی با وجود چربی های اضافه است .

دلایل چاقی از دیدگاه طب سنتی

از نظر طب سنتی دلایل مختلفی برای چاقی وجود دارند که به ایجاد چربی زائد دربدن افراد مستعد بیشتر کمک میکنند . افرادی که قصد لاغر کردن  شکم و پهلو با طب سنتی را تجربه کنند ، باید این را بدانند که طب سنتی ، شیوه و رفتار آنها را نیز دستخوش تغییر خواهد کرد . منظور از رفتار ، رفتار در غذا خوردن و … است.

وقنی غذا درست جویده نشود …

وقتی غذا به درستی جویده نشود ، میتوان گفت شخص غذا را میبلعد. در چنین شرایطی ، معده و بدن افراد نمیتواند پر بودن شکم را درک کرده و همچنان میل خود به خوردن غذا را حفظ میکند. پس اگر میخواهید لاغر شوید ، غذایتان را تا حد امکان درست بجوید . طبق تجقیقات انجام شده ، ۹۵ درصد از افرادی که به چاقی دچار هستند ، غذابشان را به درستی نمیجوند.

شاید تا کنون اطلاعات زیادی در مود هورمون سی سی کی (CCK) دریافت نکرده باشید. این هورمون همان هورمونی است که به مغز شما دستور میدهد تا جلوی ادامه خوردن غذا را بگیرد . بهتر است اینطور بگوییم که هورمون سی سی کی همان هورمون سیری است که باعث به وجود آمدن احساس سیری در شما میشود . لازم است که شما را کمی بترسانیم . آیا میدانید افرادی که غذا را خوب نمیجوند بیست دقیقه دیرتر از افرادی که غذا را به خوبی و طبق اصول میجوند ، احساس سیری میکنند . یعنی هورمون سی سی کی بیست دقیقه دیرتر ترشح میشود و این یعنی فاجعه.

مغز شما دستور توقف غذا خوردن را نمیدهد و اینطور است که کالری پشت کالری وارد بدن شما شده و در نهایت منجر به چاقی میشود.

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی ؛ شکل غلط نشستن در هنگان خوردن غذا

به گفته امام رضا (ع) ، در هنگام نشستن به روی سفره ، نباید به صورت چهار زانو بنشینید . چرا که نوع نشستن شما هیچ تاثیری روی معده و جلوگیری از بیشتر خوردن شما نخواهد داشت . شگل درست نشستن از دیدگاه امام رضا (ع) ، نشست به صورت یک زانو یا مانند غلامان نشستن است که باعث میشود عرصه بر معده تنگ شده و در نهایت منتجر به سیری زودتر میشود .

نوشیدن آب فوق العاده است اما نه در هر زمانی

اگر به سمت لاغری شکم و پهلو با طب سنتی روی آورده اید باید این را بدانید که زمان هایی وجود دارد که شما بدون اینکه بدانید بدنتان را در معرض چاق شدن بیشتر قرار میدهید. افرادی که بعد از خوردن هر لقمه از غذا ، بعد از خوردن میوه و یا غذاهای آبکی مثل آش و سوپ ها  غذا آب میخورند ، بیشتر به سمت چاق شدن پیش خواهند رفت . علاوه موارد ذکر شده خوردن آب قبل از غذا به خصوص آب سرد یا یخ ،  و همچنین نوشیدن آب بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب باعث بروز چاقی میشوند.

نکته: لاغری شکم و پهلو با طب سنتی مستلزم رعایت یک سری نکات کلیدی است که نوشیدن آب سرد یکی از آنهاست و باید را ترک شود. چرا که علاوه بر چاقی بدن ، منجر به چرب شدن کبد شما نیز خواهد شد . سعی کنید به جای آب سرد از آب ولرم ، روبه خنکی استفاده کنید.

زنگ خطر سفید رنگها برای افراد بلغمی ها

اگر شما نیز جزو افرادی با مزاج بلغم هستید وبه لاغری شکم و پهلو با طب سنتی روی آورده اید ، دسته از مواد غذایی که به رنگ سفید هستند را از برنامه غذاییتان حذف کنید . این دسته شامل :

  • شکر( به جای آن از شکر قهوه ای استفاده کنید )
  • قند ( به جای قند از مویز و یا کشمش استفاده کنید )
  • نان با آرد سفید ( به جای آن از نان سنگک استفاده شود )
  • برنج
  • دوغ
  • ماست
  • شیر پرچرب
  • فالوده
  • و …

نقش کبد و کم کاری تیروئید در افراد چاق

در افرادی که مشکل چاقی دارند متاسفانه دارای کبدی چرب هستند و جالب است بدانید که کبد چرب عامل به وجود آمدن بسیاری از مشکلات در غده های مختلف بدن به خصوص تیروئید است. کم کاری غده تیروئید باعث چاقی در افراد میشود  و کاهش وزن نیز برای آنها مشکل تر از سایر افراد است .

ورزش کنید تا چربی بسوزانید 

در بین کسانی که میخواهند به لاغری شکم و پهلو با طب سنتی دست پیدا کنند ،  افراد بسیاری دیده میشوند که بدون داشتن فعالیت مناسب بدن ، انتظار متناسب ماندن و متناسب شدن را دارند . این تصوری کاملا غلط است . خداوند برای همه انسان ها  و حیوانات ، کالبدی در نظر گرفته است که با توجه به این کالبد وشرایط زندگیشان به یک میزان از فعالیت بدنی نیاز دارند . اگر تحرک کافی نداشته باشید ، مطمئن باشید که نمیتوانید به شراطی ایده آل برسید و اگر هم در شرایط ایده آل هستید باید منتظر روزی باشید که چربی ها و اضافه وزن به شما غلبه کرده است.

در برنامه روزانه خود ،همانطور که غذا میخورید ، مسواک میزنید ، ورزش کردن را نیز به به عادت های روزانه تان اضافه کنید. سعی کنید ۲۱ روز ، هر روز صبح به اندازه نیم ساعت ورزشهای هوازی و کششی را انجام دهید . اگر این کار را در نزدیک ترین پارک محل سکونت انجام دهید بهتر است . با این کار علاوه اینکه بدنتان را از خطر چاق شدن در امان نگاه میدهید ، بدن سالم تر و شاداب تری را نیز خواهید داشت .

استرس و نقش آن در چاقی

در بین افرادی که برای لاغری شکم و پهلو با طب سنتی ، مراجعه میکنند ، یک عامل دیده میشود . استرس . با توجه به تحقیقات استرس باعث ترشح هورمون کوتیزول در خون شده و ترشح این هورمون در نهایت به تجمع چربی ها در بدن و چاقی منجر میشود . خیلی از افراد نیز هستند که در هنگام استرس ، عادت به بیشترخوردن دارند که باعث تشدید چاقی در افراد میشود .برای رفع استرس و همچنین لاغر کردن دمنوش چای سبز را به برنامه غذایی تان اضافه کنید .

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

دمنوش های مناسب برای لاغری 

دمنوش ها ، علاوه بر داشتن طعمی لذت بخش ، دارای خواص بسیار مفیدی نیز هستند . در ادامه میخواهیم به معرفی دمنوش های معروف و بسیار موفق در زمینه لاغری بپردازیم .

  • دمنوش لاغری چای ترش
  • دمنوش مریم گلی به همراه عسل ولیمو ترش

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

 دمنوش لاغری چای ترش در لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

گیاه چای ترش به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بسیار بالا به نو کردن بافت های بدن و همچنین چربی سوزی کمک بسیار زیادی میکند . برای مصرف این دمنوش موثر در لاغری میتوانید آنرا را از عطاری ها تهیه نمایید .

مواد لازم 

  • گل چای ترش : ۱۰۰ گرم
  • آب : ۱ لیوان معادل ۲۰۰ میلی لیتر

طرز تهیه

آب را جوشیده و گل های چای ترش را در آن بیاندازید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه در آب با حرارت ملایم بماند . سپس حرارت زیر چای را خاموش کرده و اجازه دهید ۱۰ دقیقه دیگر در همین حالت بماند سپس چای را صاف کرده و دو بار در طول روز میل کنید  .این چای را در پارت های ۱۰ روزه مصرف کنید. هر ۱۰ روز یک بار به خودتان استراحت دهید و سپس ده روز دوم را شروع کنید . اینکار را تا رسیدن به وزن و سایز مطلوبتان در برنامه غذاییتان بگنجانید .

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

دمنوش مریم گلی به همراه عسل ولیمو تر در لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

مواد لازم 

  • مریم گلی تازه و یا خشک شده : ۱۵ گرم
  • آب : ۱ لیتر
  • آب لیمو ترش طبیعی : ۱ عدد
  • عسل : یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه

مریم گلی و عسل را به در آب جوش اضافه کرده و اجازه دهید بیست دقیقه بجوشد . سپس حرارت را خاموش کرده و اجازه دهید ۱۵ دقیقه دیگر در این حالت بماند. دمنوش را صاف کرده و آب لیمو را به آن اضافه کنید .این درمان را در پارت های ۵ روز مصرف ، ۵ روز استراحت استفاده کنید . مصرف روزانه این دمنوش کمک شایانی به لاغری شکم و پهلو با طب سنتی میکند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.