در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

بهترین ماسک های خانگی برای جوش زیر پوستی

0

بسیاری از افرادی که جوش های زیر پوستی زیادی روی پوست خود می زنند به دنبال بهترین ماسک برای جوش زیر پوستی هستند. جوش های زیر پوستی یکی از مهمترین دغدغه هایی می باشد که برخی از افراد با این دغدغه آشنایی دارند و به دنبال از بین رفتن آن می باشند.

علت جوش های زیر پوستی بسیار متنوع می باشد و شما زمانی که علت آنها را پیدا کنید می توانید به خوبی آنها را از بین ببرید. ماسک های ضد جوش هم یکی از راه های درمان جوش های زیر پوستی می باشد که آنها در انواع گوناگونی هستند و هر یک از آنها مزیت ها و ویژگی های متنوعی دارند.

از آنجایی که بسیاری از افراد با ماسک های ضد جوش آشنایی کاملی ندارند و به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین و تاثیرگذارترین ماسک های ضد جوش را معرفی می کنیم.

فواید ماسک ها برای جوش زیر پوستی

فواید ماسک ها برای جوش زیر پوستی :

ماسک های ضد جوش برای از بین بردن جوش های زیر پوستی فواید بسیاری دارند و از آنجایی که آنها در انواع گوناگونی هستند هر یک از آنها خواص و مزیت های بسیاری دارند.

ماسک برای جوش زیر پوستی به خوبی می تواند جوش های زیر پوستی را از بین ببرد و از آنجایی که به خوبی تمامی صورت را می پوشاند می تواند هر نوع جوش زیر پوستی را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را درمان کند.

موادی که در درون ماسک های ضد جوش وجود دارد برای درمان و از بین بردن جوش های زیر پوستی فوق العاده می باشد. شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید برای از بین بردن جوش های زیر پوستی خود استفاده کنید، در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم تا آشنایی شما با آنها بیشتر شود.

پس قدم اول آن است که بدانیم جوش روی بینی نشانه ی چیست و سپس برای درمان آن به دنبال راه حل باشیم.

رفع هر جوشی فقط در ۱۵ روز

پکیج جوش صورت

بهت قول میدم این آخرین زمانیه که جوش روی صورتت داری… اگر میخوای بدون دردسر، هر نوع جوشی رو در هر جای صورتت، فقط در ۱۵ روز رفع کنی! روی دکمه زیر بزن. 

صفحه رفع جوش ۱۵ روزه


معرفی ۱۰ ماسک برای جوش زیر پوستی و از بین بردن آنها

همانطوری که بیان نمودیم ماسک برای جوش زیر پوستی یکی از بهترین روش های از بین بردن جوش های زیر پوستی می باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

البته برخی از افراد هستند که مایل می باشند از ماسک های ضد جوش استفاده کنند ولی شاید با انواع آنها آشنایی نداشته باشند. به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم که عبارتند از :


  1. بلغور جو و سرکه سیب

    بلغور جو و سرکه سیب :

یکی از بهترین ماسک های ضد جوش که برای از بین بردن جوش های زیر پوستی مورد استفاده قرار می گیرد این ماسک می باشد.

از آنجایی که سرکه سیب سرشار از اسیدهای میوه و ویتامین می باشد تاثیر فوق العاده ای در لایه برداری پوست دارد.

بسیاری از افرادی که لکه های قهوه ای رنگ باقیمانده از جوش های زیر پوستی را در صورت خود دارند می توانند با سرکه سیب آنها را به خوبی درمان کنند. شما با ترکیب کردن بلغور جو و سرکه سیب می توانید به عنوان یک لایه بردار بسیار قوی از آن استفاده کنید.

روش تهیه این ماسک :

شما برای تهیه کردن این ماسک باید ۲ قاشق غذاخوری از جوی خام ساده که به خوبی آسیاب شده است، استفاده کنید. بعد از آن باید یک قاشق غذاخوری عسل و یک چهارم قاشق سرکه سیب را به این ترکیب اضافه کنید، آنها را باید به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا یکدست شود.

برای اینکه عملکرد این ماسک بیشتر شود می توانید یک قطره روغن درخت چای هم به آن اضافه کنید تا قدرت آن در از بین بردن جوش های زیر پوستی بیشتر شود.

شما پیش از اینکه از این ماسک استفاده کنید باید صورت خود را تمیز کنید و آن را روی صورتتان بمالید تا به خوبی خشک شود. بعد ۱۵ دقیقه باید با آب ولرم صورت خود را شستشو دهید.


  1. ماسک لیمو، ماست و سفیده تخم مرغ

    ماسک لیمو، ماست و سفیده تخم مرغ :

یکی دیگر از ماسک های ضد جوش که برای درمان جوش های زیر پوستی مورد استفاده قرار می گیرد این ماسک می باشد.

در این ماسک خاصیت آنتی باکتریال وجود دارد که با وجود لیمو بسیار تقویت شده است.

باید بدانید هم ماست و هم لیمو از جمله بهترین لایه بردارهای صورت می باشند که به بهترین روش ممکن می توانند جوش های زیر پوستی را از بین ببرند. پروتئین این ماسک با وجود سفیده تخم مرغ بسیار بیشتر می شود و به سیستم دفاعی پوست کمک می کند.

طرز تهیه این ماسک :

شما برای تهیه کردن این ماسک باید چهار قاشق چایخوری آبلیمو را با دو قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید و سپس به آن سه قاشق غذاخوری ماست اضافه نمایید. سپس سفیده تخم مرغ هم به آن اضافه کنید و مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید.

اگر محلول به دست آمده شما شل بود باید مقداری آرد ذرت به آن اضافه کنید تا حالت نرم و یکدستی از آن به دست آید. این ماسک را باید ۱۵ دقیقه روی صورت خود بگذارید و بعد از آن با آب ولرم آن را از روی صورت خود بشویید.


  1. ماسک خیار و آلوئه ورا

    ماسک خیار و آلوئه ورا :

یکی دیگر از ماسک های ضد جوش که تاثیر فوق العاده در از بین بردن جوش های زیر پوستی دارد این ماسک می باشد.

آلوئه ورا به تنهایی می تواند جوش زیر پوستی را درمان کند و زمانی که با خیار ترکیب شود قدرت آن بسیار بیشتر می شود.

طرز تهیه این ماسک :

برای تهیه کردن این ماسک باید خیار را پوست بکنید و آن را رنده کنید و دو قاشق آب آلوئه ورا را به آن اضافه نمایید. اگر یک قاشق هم به آن عسل اضافه کنید قدرت لایه برداری آن بسیار بیشتر می شود. این ماسک را باید روی صورت خشک خود بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه آن را بشویید.


  1. ماسک توت فرنگی و خامه ترش

    ماسک توت فرنگی و خامه ترش :

این ماسک یکی از ماسک های ضد جوش اروپایی می باشد که جوش های زیر پوستی را به خوبی از بین می برد.

خامه ترش اسید لاکتیک فراوانی دارد و توت فرنگی هم ویتامین ث بسیاری دارد که هر دو آنها به خوبی می توانند جوش های زیر پوستی را درمان کنند.

شما با استفاده از این ماسک به صورت خود شادابی و جوانی خواهید بخشید و از همین طریق اعتماد به نفس شما بیشتر می شود.

طرز تهیه این ماسک :

شما برای تهیه کردن این ماسک باید چند عدد توت فرنگی رسیده را با خامه ترش به خوبی له کنید و هم بزنید تا محلول یکدستی به وجود آید. بعد از اینکه این ماسک را درست کردید باید به مدت ۱۰ دققیه بگذارید روی صورتتان بماند و بعد از آن با آب گرم صورت خود را شستشو دهید.


  1. ماسک عسل و موز

    ماسک عسل و موز :

یکی دیگر از ماسک های ضد جوش که برای درمان جوش های زیر پوستی مورد استفاده قرار می گیرد این ماسک می باشد.

همه ما به خوبی با فواید عسل آشنا هستند و زمانی که با موز ترکیب شود مزیت آن بسیار بیشتر می شود.

این ماسک بسیار آسان تهیه می شود و نسبت به ماسک های دیگر قیمت کمتری دارد، به همین دلیل بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

طرز تهیه این ماسک :

شما برای تهیه کردن این ماسک باید دو قاشق غذاخوری عسل و یک عدد موز را با یکدیگر ترکیب کنید و به خوبی آنها را هم بزنید تا ماسک یکدست و نرمی به وجود آید. این ماسک را باید به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت تمیز و پاکیزه خود بمالید و بعد از آن با آب ولرم آن را به خوبی شستشو دهید.

اگر روزی یک بار از این ماسک استفاده کنید تاثیر فوق العاده آن را مشاهده خواهید کرد.

  1. ماسک پیاز و جو برای جوش زیر پوستی

    ماسک پیاز و جو برای جوش زیر پوستی

همه ما به خوبی می دانیم پیاز فواید بسیار زیادی دارد و برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها از آن استفاده می کنند.

پیاز قدرت بسیار زیادی در کلاژن سازی پوست دارد و سلول های پوست را می تواند جوان تر کند. جو هم می تواند به عمق منافذ پوست نفوذ پیدا کند.

ماسک پیاز و جو می تواند از رشد جوش زیر پوستی جلوگیری نماید و همچنین جوش های زیر پوستی را به خوبی از بین ببرد.

طرز تهیه این ماسک :

شما باید برای تهیه این ماسک ابتدا جو را بپزید و زمانی که ولرم شد یک عدد پیاز را در درون آن رنده کنید، اگر احساس کردید این ماسک به اندازه کافی غلیظ نمی باشد باید مقداری عسل به آن اضافه کنید. استفاده کردن از این ماسک هفته ای یک بار توصیه می شود و باید ۱۵ دقیقه روی پوست بماند تا جوش های زیر پوستی را از بین ببرد.


  1. ماسک خاک رس و سفیده تخم مرغ

    ماسک خاک رس و سفیده تخم مرغ :

این ماسک  می تواند تمامی آلودگی هایی را که در پوست وجود دارد را خارج سازد، در واقع استفاده کردن از آن منافذ پوست را بسیار پاکیزه می کند و برای کسانی که پوست خشک دارند بسیار مناسب می باشد. کسانی که در طول روز ساعات زیادی را بیرون از خانه هستند بهتر است برای از بین بردن جوش های زیر پوستی خود از این ماسک استفاده کنند.

طرز تهیه این ماسک :

برای تهیه کردن این ماسک باید دو قاشق غذاخوری خاک رس را با آرد ذرت ترکیب کنید و بعد از آن به آنها یک سفیده تخم مرغ هم اضافه نمایید. برای اینکه تاثیر این ماسک در از بین بردن جوش های زیر پوستی بیشتر شود می توانید به آن یک قطره روغن بابونه اضافه کنید.

این ماسک را به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت خود بگذارید، بعد از آن صورت خود را به خوبی شستشو دهید تا پوستتان از جوش زیر پوستی پاک شود.


  1. ماسک لیمو ترش و سفیده تخم مرغ

    ماسک لیمو ترش و سفیده تخم مرغ :

آبلیمو یکی از بهترین ماده های از بین برنده جوش های زیر پوستی می باشد که تاثیر بسیاری در درمان آنها دارد. سفیده تخم مرغ هم پروتئین بسیاری دارد و به خوبی می تواند پوست شما از جوش های زیر پوستی پاک کند.

طرز تهیه این ماسک :

برای تهیه کردن این ماسک باید سفیده تخم مرغ را جدا کنید و آب یک عدد لیمو ترش را به آن اضافه نمایید. باید این ماده و ماسک غلیظ شود و سپس آن را روی صورت خود بمالید، به همین دلیل بهتر است به خوبی این ماسک را بهم بزنید.


  1. ماسک جوش شیرین

    ماسک جوش شیرین :

یکی دیگر از روش های از بین بردن جوش های زیر پوستی که از گذشته تا به امروز از آن استفاده زیادی می کنند این ماسک می باشد. جوش شیرین خواص بسیار زیاد دارد و به همین دلیل از آن به عنوان یکی از بهترین ماسک برای جوش زیر پوستی نام می برند.

طرز تهیه این ماسک :

برای تهیه کردن این ماسک باید جوش شیرین را با مقداری آب ترکیب کنید تا خمیر غلیظی به دست آید و بعد از آن به خوبی ماسک را روی صورت خود بمالید و بعد از ۱۰ دقیقه ماسک را با آب ولرم شستشو دهید.


  1. ماسک عسل و انگور برای جوش زیر پوستی

    ماسک عسل و انگور برای جوش زیر پوستی

این ماسک هم یکی از ماسک های بی ضرر و عالی به شمار می رود که در از بین بردن جوش های زیر پوستی تاثیر بسیاری دارد. انگور هم مانند عسل خواص بسیار زیادی دارد که در درمان بسیاری از مشکلات نقش عمده ای دارد.

طرز تهیه این ماسک :

برای تهیه کردن این ماسک باید انگور و عسل را با یکدیگر ترکیب کنید، همچنین اگر آرد ذرت به آن اضافه کنید تاثیر آن دوچندان می شود. بعد از آن باید به مدت ۱۵ دقیقه بگذارید این ماسک روی صورت شما بماند و بعد با آب ولرم به خوبی آن را شستشو دهید.


جمع بندی در مورد ماسک برای جوش زیر پوستی :

همانطوری که بیان نمودیم ماسک های ضد جوش  تاثیر بسیاری در از بین بردن جوش های زیر پوستی دارد و به همین دلیل می توانید با استفاده از آن ها جوش های زیر پوستی خود را از بین ببرید.

ماسک های ضد جوش متنوع می باشد و هر یک از آنها خواص و ویژگی های متنوعی دارد که شما می توانید از هریک که مایل هستید استفاده کنید تا جوش های زیر پوستی خود را به خوبی از بین ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.