در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

برنامه رژیم لاغری آسان و موثر ؛ بدون گرسنگی وزن کم کنید

0

برنامه رژیم لاغری آسان شايد به نظر غير ممكن برسد ولی شدنی است. شما با روش های بسيار زيادي می توانيد وزن خود را كم كنيد. براي این رژیم می توانيد شكر و نشاسته كمتری را ميل كنيد. هنگامی که شما این کار را انجام دهید ، سطح گرسنگی شما پایین می رود و در نهایت كالری كمتری را مصرف می كنيد.

به جای سوختن کربوهیدرات برای انرژی ، بدن شما شروع به تغذیه چربی های ذخیره شده می کند. یکی دیگر از مزایای عدم استفده از کربوهیدرات این است که سطح انسولین را پایین می آورد و باعث می شود کلیه های شما سدیم و آب اضافی از بدن شما خارج شود.

پس نکته گفته شده باعث کاهش نفخ بدن می شود. بنابراين كم كردن وزن به اندازه ۴ كيلوگرم در هفته اول چندان عجيب و غريب نيست. شما در هفته اول می توانيد هم چربی و هم آب اضافی بدن خودتان را كم كنيد.

اين مطالعه براساس مطالعه زنان چاق انجام شده است. شما می توانيد پروتئین ، چربی و سبزیجات میل کنید. هر یک از وعده های غذایی شما باید دارای یک منبع پروتئین ، یک منبع چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات باشد.

منابع پروتئینی را بشناسید

وعده های غذایی شما از این طریق ، به طور خودکار میزان مصرف کربوهیدرات را به محدوده توصیه شده ۲۰ تا ۵۰ گرم در روز محدود می كند. منابع پروتئینی عبارتند از گوشت گاو ، مرغ ، گوشت خوک ، بره ، ماهی و غذاهای دریایی: ماهی قزل آلا ، ماهی قزل آلا ، میگو ، تخم مرغ است. تخم مرغ های کامل با زرده بهترین هستند.

هرگز در مصرف پروتئين زياده روي نكنيد. نشان داده شده که باعث افزایش سوخت و ساز بدن توسط ۸۰ تا ۱۰۰ کالری در روز می شود. رژیم های غذایی با پروتئین بالا همچنین می توانند اشتیاق و افکار وسواسی در مورد غذا را ۶۰٪ کاهش دهند.

آیا رژیم آسانی برای لاغری وجود دارد ؟

آیا آسان ترین رژیم لاغری وجود دارد ؟

کاهش وزن در نهایت در رژیم لاغری آسان به مفهوم کالری در می آید، در واقع کالری بيش تری می سوزانيد: کمتر از آنچه می سوزانید بخورید و وزن کم کنید.

اگرچه می توان به سرعت رژیم غذایی کم کربن را کاهش داد ، رژیم غذایی به خودی خود می تواند شما را به این فکر بیاندازد که این سبک خوردن را پيش ببريد. بعضی اوقات ممکن است به محض خوردن دوباره کربوهیدرات چیزی را که از دست داده اید به دست آورید. اگر می خواهید نتایج طولانی تر از یک هفته به طول انجامد ، رژیم را در مدت معلوم باید انجام دهید و سپس حتما رژِیم تثبیت کننده ی وزن بگیرید.

بیشتر ما تمایل به خوردن غذاهایی که فاقد مواد مغذی( مضر برای بدن) بوده ، اما دارای کالری بالایی داشته ، هستيم. به عنوان مثال ، نوشیدنی های سرشار از مواد قندی اغلب ساده ترین راه برای کاهش سریع وزن است. اين نوع نوشيدنی ها به شما احساس خوبی خواهد داد. حتی برخی از آن ها كالری بيش تری دارند

بنابراين حتی می توانيد بجای آن ها چای و قهوه و دم نوش بنوشيد. شما می توانيد بجای كليه غذاهای فست فودی و شيرينی از غذا هایی با چربی ها مفید و آجیل  استفاده كنيد. اگر دوست داريد كه هر چه زودتر وزن خود را كم كنيد. رژیم غذایی ساده را تجربه كنيد بهتر است كه غذاهای خود را با دقت انتخاب كنيد. شما بايد در كوتاه مدت و بلندمدت رژيم غذايی خود را به دقت كنيد. هميشه همرا غذای خود سبزيجات بخوريد.

قول می دهم خیلی ساده است اگر به فکر تهیه هر وعده غذایی عمدتا سبزیجات (حداقل ۵۰٪ از هر چیزی هستید)، در مسیر صحیح سلامت و کاهش وزن هستید.

تنوع غذايی در رژیم لاغری آسان

تنوع غذايی در رژیم لاغری آسان

پروتئین ، و سبزیجات میل کنید. هر یک از وعده های غذایی شما باید دارای یک منبع پروتئین ، یک منبع چربی و سبزیجات کربوهیدرات باشد.

وعده های غذایی شما از این طریق ، به طور خودکار میزان مصرف کربوهیدرات را به محدوده توصیه شده ۲۰ تا ۵۰ گرم در روز می رساند. هر چقدر كه تنوع غذايی بيشتری داشته باشيد به همان اندازه در رژیم لاغری آسان موفق تر خواهيد بود. هرگز در خوردن مواد غذايی پروتئينی زیاده روی نكنيد.

ميل كردن مواد غذايی پروتئینی باعث افزایش سوخت و ساز بدن توسط ۸۰ تا ۱۰۰ کالری در روز می شود. رژیم های غذایی با پروتئین بالا همچنین می توانند اشتیاق و افکار وسواسی در مورد مواد غذایی را ۶۰٪ کاهش دهند ، میل به تنقلات در اواخر شب را به نصف کاهش داده، طوری که به طور خودکار ۴۴۱ کالری کم در روز بخورید. پروتئین يكی از نيازهاي بدن بوده و تاثيرات فوق العاده ای دارد.

سبزیجات حاوی کربوهیدرات

سبزیجات حاوی کربوهیدرات

از برخی سبزيجات حاوی كربوهيدرات می توان به کلم بروکلی، گل کلم، اسفناج، گوجه فرنگی، کلم پيچ، جوانه  بروکلی، کلم، برگ چغندر قند، کاهو، خیار اشاره كرد. بنابراين هرگز نترسيد كه هر روز از سبزيجات كربوهيدرات استفاده كنيد. شما می توانید بیش از ۲۰-۵۰ کربو هيدرات خالص در هر روز میل کنید.

یک رژیم غذایی بر اساس گوشت و سبزیجات ، فیبرها ، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سالم بودن است و هر چقدر كه در رژيم غذايی تنوع داشته باشيد به همان اندازه در رژيم غذايی خود موفق خواهيد بود. بدن به گروه های غذايی متنوعی نياز دارد و به همين دليل بهتر است كه از گروه هاي مختلف غذايی استفاده كنيد.

۲-۳ وعده غذایی در روز میل کنید. اگر بعدازظهر ، گرسنه می شويد ، يك وعده غذايی اضافه تری را ميل كنيد. از خوردن چربی نترسید ، زیرا تلاش برای از بين بردن چربی شكست خورده است.

برنامه رژیم لاغری آسان و سریع چه ویژگی هایی باید داشته باشد

برنامه رژیم لاغری آسان و سریع چه ویژگی هایی باید داشته باشد

برنامه رژیم لاغری آسان و بی دردسر بايد ويژگی های منحصر به فردی داشته باشد. ورزش كردن يكی از روش های رژیم لاغری آسان است كه می توانيد در هر شرايطی انجام دهيد. بهترین گزینه این است که هفته ای ۳-۴ بار به ورزشگاه بروید. بدن خود را گرم كرده و شروع به بدنسازی كنيد. حتما از مشاوره های ورزشی مربی خودتان استفاده كنيد.

با بلند کردن وزنه ها ، شما کالری زیادی می سوزانید و از کند شدن متابولیسم جلوگیری می کنید ، که این یک عارضه مشترک کاهش وزن است. مطالعات انجام شده در مورد رژیم های کم کربوهیدرات نشان می دهد که شما حتی با از دست دادن مقادیر قابل توجهی از چربی بدن می توانید کمی عضله نیز بدست آورید.

اگر بلند کردن وزنه ها گزینه ای برای شما نیست ، انجام برخی از تمرینات قلبی مانند پیاده روی ، آهسته دویدن ، دویدن ، دوچرخه سواری یا شنا کافی خواهد بود.

ميوه و سبزيجات در رژیم لاغری آسان نقش مهمی ايفا می كنند.

بدون گرسنگی کشیدن هم می توان لاغر شد؟

بدون گرسنگی کشیدن هم می توان لاغر شد؟

کاهش وزن با ایجاد كاهش کالری اتفاق می افتد، به این معنی که مجبور هستید کالری بیشتری را نسبت به آنچه که مصرف می کنید بسوزانید. بهترین راه برای انجام این کار نظارت بر آنچه روزانه می خورید است و ورزش متوسط را در برنامه روزمره خود قرار دهید.

کنترل کالری به معنای آن نیست که شما مجبور باشید همیشه احساس گرسنگی کنید. با انتخاب غذاهایی که شما را سیر نگه می دارد، سبک غذایی خود را تغییر داده و شیوه زندگی را فعال و سالم می کنید، می توانید بدون نگرانی از احساس گرسنگی به سمت کاهش وزن بروید.

مواد غذایی کم حجم و کم کالری بخرید. با ترکیب غذاهایی که چگالی انرژی کم دارند یا کالری کمتری در حجم بیشتری از مواد غذایی پخش می شود ، احساس سیری کامل می کنید. این مواد غذایی به طور معمول از نظر فیبر و چربی کمتری خواهند بود. رژیم لاغری آسان را زودتر تجربه خواهيد كرد.

هميشه به وزن و اندازه دور كمر خود در رژیم لاغری آسان توجه كنيد.

مفهوم كالری در رژیم لاغری آسان

مفهوم كالری در رژیم لاغری آسان

براي رسيدن به وزن ايده آل اصلا لازم نيست كه كالری كمتری را مصرف كرده و پروتئين و چربی بيشتری را مصرف كنيد. شما با برنامه هایی می توانيد ميزان مصرف هر كدام از اين گروه های غذايی را كنترل كنيد. شما می توانيد در هر روز ۲۰ تا ۵۰ گرم كربوهيدرات را مصرف كرده و بقيه نياز بدن خود با پروتئين و چربی تامين كنيد.

هیچ چیز از داشتن شکمی صاف احساس بهتری ندارد. هیچ احساسی بدتر از گرسنگی تمام وقت نيست. گرسنگی دشمن کاهش وزن است. برخی از تمرینات آماده سازی و پخت و پز آنها باعث می شود تا شما به وعده های غذایی رضایت بخش و خوشمزه دست يابيد.

اضافه کردن چربیهای سالم و کربوهیدرات های غنی از فیبر غلات همچنین وزن شما را متعادل می کند و می تواند ضمن رسیدن به کاهش وزن سالم به هضم غذای شما هم کمک کند. پروتئین، وزن شما را کاملتر نگه می دارد ، بنابراین مطمئن باشید حداقل روزانه سه تا چهار وعده از مواد غذايی پروتئين میل می کنید.

گرسنگی بزرگترين دشمنی رژیم لاغری آسان

هیچ كس از گرسنگی احساس بهتری نخواهد داشت. گرسنگی دشمن کاهش وزن است. رژیم های غذایی که باعث احساس گرسنگی یا خواب آلودگی می شوند ، پایدار نیستند. بنابراین چگونه می توان با وجود گرسنگی به وزن ايده آل دست يافت؟ می توانید غذاهای بیشتری ميل كنيد.

خوردن پروتئین بیشتر و سبزیجات سالم دو گزینه هستند و با برخی از تمرینات آماده سازی و پخت و پز باعث می شود تا شما به وعده های غذایی رضایت بخش و خوشمزه دست يابيد. اضافه کردن چربیهای سالم و کربوهیدراتهای غنی از فیبر غلات همچنین وزن شما را متعادل می کند و می تواند ضمن کاهش وزن سالم به هضم بهتر مواد غذايی نيز کمک کند.

برای رفع گرسنگی چه کنیم؟

پروتئین می تواند شما را  از گرسنگی در امان نگه دارد ، بنابراین حداقل روزانه سه تا چهار وعده مواد غذايی پروتئين دار میل می کنید. نسب به گرسنگی پيش بينی نشده خود آمادگی داشته باشيد.

هرگز تصور نكنيد كه با گرسنگی می توانيد به وزن ايده آل خود دست يابيد. شما بايد با يك رژيم غذايی درست می توانيد به وزن ايده آل خود دست يابيد. نوشیدن مقدار زیادی آب نیز مفید است. هر روز به اندازه نصف وزن خود آب ميل كنيد. اين روند به رژیم لاغری آسان كمك خواهد كرد. سرانجام ، از خوردن شکر پرهیز کنید.

اگر سطح قند خون شما در حال کاهش است مقداری آجیل یا یک چوب پنیر را ميل كنيد. سعی کنید از خوردن کوکی ها ، کیک ها ، شیرینی های شیرینی ، آب نبات و غیره جلوگیری کنید ، اگرچه احساس می کنید گرسنگی شما به سرعت از بین می رود ، اما این یک رفع موقتی است و زمانی كه اثر اين مواد غذايی بی ارزش از بين می رود دوباره گرسنه خواهيد شد و اين چنين سيری چندان دوام نخواهد داشت.

سبزيجات  را هر روز در رژیم لاغری آسان ميل كنيد.

افسانه لاغری بدون ورزش در رژیم لاغری آسان

افسانه لاغری بدون ورزش در رژیم لاغری آسان

هميشه وزن خود را بررسی كنيد. كمترين كاهش وزن خود را جشن بگيريد تا بتوانيد به موفقيت های بزرگ تری دست يابيد. اين قضيه به ناخودآگاه شما كمك می كند تا هميشه به دنبال روش های جديدی برای كاهش وزن باشيد. در کاهش وزن ، آگاهی همه چیز است.

برای اینکه هر روز بتوانيد ورزش كنيد، همزمان با ساعت زنگ دار خود یادآوری کنید و وزنه را در کنار تخت خود قرار دهید. با گذشت زمان ، این عادت طبیعی خواهد شد. به یاد داشته باشید كه ثبات کلید اصلی رشد عادات و تغییر رفتار است. خوب است که یک روز را از دست ندهید، و هر روز به ورزش كردن عادت كنيد تا به مرور زمان به وزن ايده ال خود دست يابيد.

هرگز تصور نكنيد كه بدون ورزش بتوانيد به وزن ايده آل خود دست يابيد. براي نائل شدن به هدفی بايد بهای آن را بپردازيد و بدون پرداخت بهاء، موفقيت ارزشی نخواهد داشت. بايد براي رسيدن به وزن ايده آل خود زحمت بكشيد و حتی اين زحمت را بدون شكايتی هر روز ادامه دهيد. تنها در اين صورت است كه به موفقيت هاي بيشتر و بزرگ تري دست يابيد.

کالری شماری چقدر در کاهش وزن موثر است؟

از نظر بیولوژیکی ، همیشه کاهش مصرف کالری برای کاهش وزن لازم است. با این حال ، بسیاری از مردم ادعا می کنند ، هنگامی که شما در تلاش برای کاهش وزن هستید ، آنچه می خورید مهمتر از مقدار غذا خوردن است. این ادعا عموماً توسط مطالعاتی انجام می شود که شرکت کنندگان در رژیم های کم کربوهیدرات با وجود خوردن کالری زیاد یا حتی بیشتر کالری ، وزن بیشتری نسبت به رژیم های کم کربوهیدرات کاهش می دهند.

برای کاهش وزن در برنامه رژیم لاغری آسان کمبود کالری لازم نیست. شمارش کالری یک روش آزمایش شده برای کاهش وزن است، اما روش دیگری هم وجود دارد که در این رژیم مشاهده می کنید.

در حقیقت ، بسیاری از مطالعات نشان می دهند که توجه به مصرف مواد غذایی و فعالیت بدنی شما روشهای بسیار مؤثر برای کاهش وزن است. بررسی اخیر نشان می دهد که برنامه های کاهش وزن که شامل شمارش کالری است ، شرکت کنندگان را مجبور به از دست دادن حدود ۷ پوند (۳/۳کیلوگرم) است. به نظر می رسد هر چه كالري بیشتری بسوزانيد ، زودتر لاغر می شويد.

هميشه يافتن يك برنامه رژیم لاغری آسان موثر با تاثير سريع كاری بس دشوار است.

معرفی آسان ترین و موثرترین برنامه رژیم لاغری

مشخص شده كه برخی از افراد در نيمه رژيم غذايی، برنامه لاغری خود را رها می كنند. ولی در رژیم ۲۱۶ خوبشو شما می توانيد به راحتی از شر چربی های اضافی خود خلاص شويد.

رژيم ۲۱۶ سريع ترين رژيمی است كه می توانيد از آن استفاده كنيد. چربی های بدن شما می سوزاند و مصرف استاندارد كربوهيدرات ها نيز به لاغری شما بسيار كمك می كند. ميزان قند خون شما تنظيم شده و هرگز چربی های روزانه در رژیم به چربی های اضافه تبديل نمی شود. شما در پايان رژيم ۲۱۶ خوبشو به اندازه ۵ تا ۸ كيلوگرم وزن كم خواهيد كرد.

اين رژيم به مدت ۲۱ روز به طول خواهد كشيد و بعد از پايان اين دوره می توانید مجدد رژیم ۲۸۶ را برای کاهش وزن مجدد دریفات کنید. شما در اين رژيم اصلا گرسنگی را تحمل نمی كنيد. بدن شما هميشه در حال چربی سوزی خواهد بود و چربی های بدن به عنوان سوخت مصرف می شوند.

رژیم کتو ۲۱۶: میخواهید در ۲۱ روز ۶ کیلو وزن کم کنید؟

اگر میخواهید هر ۲۱ روز تا ۶ کیلو کم کنید لحظه ای مکث کنید. بیش از ۸۰۰۰ نفر در امسال با این رژیم به وزن ایده آل خود رسیده اند. ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کرده و پس از مطالعه ویژگی های این رژیم ، طبق آموزش های موجود در همان صفحه این رژیم فوق العاده را دریافت کنید.

رژیم لاغری سریع ۲۱۶

ضمانت نامه 

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

مهمترین اصل رژیم غذایی : غذاهای ساده ایرانی

مهمترین اصل رژیم غذایی : غذاهای ساده ایرانی

در رژیم لاغری يكی از بهترين روش ها استفاده از غذاهای ساده ايرانی است. بخاطر اين كه بسياری از غذاهای خارجی در ايران يافت نمی شود. همچنين تهيه غذاهای خارجی گران بوده و اصلا به صرفه نيست. غذاهای ساده ايرانی بهترين گزينه برای كاهش وزن و لاغری است.

در وب سايت خوبشو شما می توانيد با ميل كردن انواع غذاهای ساده ايرانی در رژیم لاغری آسان وزن خود را به حد ايده ال برسانيد.

بخاطر داشته باشيد كه بهترين متخصصين تغذيه در رژيم غذايی ۲۱۶ نقش داشته اند و اين رژیم لاغری آسان براساس جديدترين برنامه های غذايی بين الملل تهيه و تنظيم شده و به گونه ای توسط متخصصين رژيم غذايی تنظيم شده كه شما نمی توانيد آن را با ساير رژيم های غذايی اشتباه بگيريد.

شما  با تهيه و پخت انواع غذاهاي ساده ايرانی می توانيد بهترين و موثرترين روش رژیم لاغری آسان را تجربه كنيد، بدون اين كه كمترين درد و گرسنگی را تحمل كنيد.

نکات نهایی در مورد برنامه رژیم لاغری آسان

شما با رعايت برخی نكات و ورزش روزانه می توانيد در برنامه رژِیم لاغری آسان را کاهش وزن را تجربه کنید. نوشيدن آب به مقدار نصف وزن بدن برای شما لازم و ضروری است. بايد از همه گروه های مواد غذايی استفاده كنيد و در عين حال ورزش روزانه را فراموش نكنيد. ورزش باعث افزايش سوخت و ساز بدن شما خواهد شد.

نکات مهم:

  • صبحانه با پروتئین بالا میل کنید: مشخص شده که خوردن صبحانه با پروتئین بالا باعث کاهش هوس و کالری دریافتی در طول روز می شود.
  • از نوشیدنی های شیرین و آب میوه خودداری کنید: اين مواد غذايی چاق کننده هستند که می توانید در بدن خود قرار دهید و اجتناب از آنها می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند.
  • نیم ساعت قبل از غذا آب بنوشید: یک مطالعه نشان داد که نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا ۴۴ درصد بیش از ۳ ماه کاهش وزن را افزایش داده است.
  • غذاهای مناسب برای کاهش وزن را انتخاب کنید: بعضی از غذاها برای از بین بردن چربی بسیار مفید هستند.
  • فیبر محلول بخورید: مطالعات نشان می دهد که فيبر محلول ممکن است چربی را بخصوص در ناحیه شکم کاهش دهد. مکمل های فیبر مانند گلوکومانان همچنین می توانند کمک کنند.
  • قهوه یا چای بنوشید: کافئین می تواندسوخت و ساز بدن را تا ۳ تا ۱۱٪ تقویت کند.
  • بیشتر غذاهای غیر فرآوری شده بخورید: بیشتر رژیم های غذایی خود را بر روی غذاهای کامل پایه گذاری کنید. آنها سالم تر ، پر شده تر و بسیار کمتر احتمالاً باعث پرخوری می شوند.
  • غذای را به آرامی بخورید: فیدرهای سریع با گذشت زمان وزن بیشتری کسب می کنند.
  • با آرامش غذا بخورید: خوردن به آرامی باعث می شود احساس کامل تر شوید و هورمون های کاهش وزن را تقویت می کنید.
  • وزن و سایز خود را هر هفت روز بررسی كنيد: مطالعات نشان می دهد افرادی که هر روز وزن خود را بررسی می كنند ،دچار وسواس و استرس می شوند.
  • خوب بخوابيد: خواب كم یکی از مهمترین عوامل خطر برای افزایش وزن است ، بنابراین خواب كافی مهم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.