در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

لاغری سریع ران پا

30

خیلی از افراد به دنبال لاغری سریع ران هستند ، این روزها بدلیل تغییرات زیادی که در برنامه ی غذایی و  ذائقه مردم بوجود آمده است اکثر مردم با مساله اضافه وزن و چاقی دست به گریبان هستند.انواع مختلفی از چاقی وجود دارد که هر کدام به نحوی باعث میشود که شما زیبایی اندام خود را از دست بدهید.

چاقی گلابی شکل نوعی از چاقی است که این روزها بسیاری از مردم به آن دچار شده اند و  به صورت مستقیم به چاقی ران پا مربوط است.در چاقی گلابی شکل قسمت های ران پا،باسن و کمر نسبت به قسمت های دیگر بدن چاق تر شده و مقدار چربی بیشتری در این قسمت ها انباشته میشود.ما  در این مقاله روش های لاغری سریع ران پا را برای شما بیان میکنیم.

لاغری سریع ران پا

لاغری سریع ران و دلایل اصلی چاق شدن ران پا

یکی از مهمترین دلایل چاقی ران پا،شکم،پهلوها،و یا باسن نحوه ی غذا خوردن و عدم تحرک کافی در طول روز است.برای لاغری سریع ران پا باید عادات اشتباه و غلط را هر چه سریع تر با عادات خوب و مناسب جایگزین کنید.نخوردن صبحانه از دلایل اصلی چاق شدن موضعی بدن به شمار می آید.

از دلایل دیگری که میتوان به آن اشاره کرد عادت اشتباه غذا خوردن دیر هنکام است.به این نکته کلیدی توجه کنید که شام را حداقل ۳ ساعت قبل از خواب باید میل کنید.سعی کنید در طول روز در وعده های غذایی مختلف به میزان کم غذا میل کنید و از خوردن تنها یک وعده به میزان زیاد پرهیز کنید.

بیش از ۸۰۰۰ نتیجه موفق با رژیم ۲۱۶

نتایج رژیم

صدها وویس ، ویدیو و اسکرین شات از خوبشویی هایی که امسال با رژیم کتو ۲۱۶ خوبشو به موفقیت فوق العاده ای در کاهش وزن و سایز رسیده اند. روی دکمه زیر بزنید و نتایج را بررسی کنید.

دیدن نظرات و نتایج دیگران

رژیم غذایی مناسب برای لاغری سریع ران

یکی از بهترین روش های اثبات شده در همه رژیم های لاغری و تناسب اندام این است که کالری که در طول روز میسوزانید باید بیشتر از کالری باشد که در طول روز جذب میکنید. برای درک بهتر این موضوع به این نکته توجه کنید که هر یک کیلو چربی که مصرف می کنید دارای ۷۵۰۰ کیلو کالری است.و برای اینکه این مقدار کالری موجب چاقی نشود باید ۷۵۰۰ کیلو کالری سوزانده شود.

از بهترین انواع رژِیم هایی که میتوان برای لاغری سریع ران پا از آن استفاده کرد رژیم هایی هستند که در آن خوردن  صبحانه ای کامل ذکر شده باشد.

سعی کنید در رژیم غذاییتان هیچ کدام از وعده های غذایی را حذف نکنید.و به این نکته کلیدی بسیار توجه کنید که شام را هر چه سبکتر و زود تر میل کنید(حداقل ۳ ساعت قبل از خواب) زیرا که این امر میتواند کمک بسزایی در لاغری و تناسب اندام به شما بکند.

در رژیم غذاییتان حتما باید میزان مصرف آب و مایعات را نسبت به قبل بیشتر کنبد؛ زیرا با مایعات بیشتر و پر شدن معده شما با آب و مایعات میزان اشتهای شما کاهش میابد  و کمتر میل به غذا خوردن دارید که نتیجه آن کالری کمتری است که به بدن شما میرسد.

در رژیم غذاییتان باید از خوردن تنقلات و موادی که دارای کالری بسیار زیادی بوده و ارزش غذایی کمتری دارند ، پرهیز کنید و سعی کنید سبزی جات و میوه ها به مقدار بیشتر و لبنیات کم چرب ، غلات ،برنج،تخم مرغ و گوشت(گوشت ماهی و مرغ بهتر است)را جای گزین آنها بکنید.

ورزش های مناسب برای لاغری سریع ران و باسن

چربی های انباشه شده در ران پا و باسن از سخت ترین نوع چربی ها در بدن محسوب میشوند و برای از بین بردن آنها باید ورزش های استقامتی انجام داد و برای بدست آوردن نتیجه ی بهتر ورزش های هوازی را نیز در کنارآن انجام دهید.

پیاده روی

پیاده روی یکی از بهترین روش های لاغری است. برای لاغری سریع ران سعی کنید روزانه بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه پیاده روی تند داشته باشید. برای بهترین نتیجه یک روز زیاد تر و یک روز کمتر پیاده روی کنید.ولی در مجموع باید در طول هفته  این مقدار به حداقل ۱۵۰ دقیقه معادل ۲٫۵ ساعت برسد.

البته برای پیاده روی میتوانید از دستگاه تردمیل نیز استفاده کنید و روزی نیم ساعت پیاده روی با شیب مثبت روی تردمیل انجام بدهید.پیاده روی  تند در بعضی از موارد میتواند از دویدن نیز مفید تر باشد به این دلیل که دویدن به مفاصل پا فشار زیادی وارد میکند  و میتواند باعث اسیب شود.

اگر هدف شما این است که در پیاده روی چربی بیشتری بسوزانید باید در سطوح شیب دار پیادی روی کنید زیرا باعث میشود ضربان قلب شما بیشتر بشود و در نتیجه کالری بیشتری بسوزانید که این امر باعث میشود شما به خواسته ی خود که همان لاغری است زود تر دست پیدا کنید.

از پله ها بالا و پایین بروید

از پله های ساختمانی که در آن زندگی میکنید بالا و پایین بروید و یا اگر در نزدیکی منزل شما استادیوم ورزشی وجود دارد از آنها استفاده کنید. سعی کنید برای نتیجه ی بهتر از پله ها به صورت جفت پا به پله ی بالایی بپرید.

شاید انجام این این حرکت در روز اول برای شما بسیار سخت باشد و به شدت احساس سوزش در ناحیه پا داشته باشید.ولی با انجام مداوم این حرکت روز به روز قوی تر شده و زمان انجام آن را نیز افزایش خواهید داد.

این حرکت در لاغری سریع ران بسیار موثر است. همچنین اگر انجام این ورزش برای شما سخت بود و به فکر انجام ندادن آن بودید کافیست این موضوع را به یاد بیاورید که این حرکت چقدر میتواند در زیبایی اندام شما تاثیر گذار باشد.

دوچرخه سواری

این روزها با افزایش وسایل نقلیه استفاده از دوچرخه به شدت کاهش یافته در صورتی که با دوچرخه سواری میتوانید در روز بیش از ۱۵۰۰ کیلو کالری بسوزانید. برای بیشتر کردن این مقدار کالری کافیه سرعت دوچرخه سواریتون رو بیشتر از ۲۰ کیلو متر بر ساعت بالا ببرید. پس برای لاغری سریع ران پا کافیه روزانه یک ساعت دوچرخه سواری کنید.

مواد غذایی ممنوعه

اگر واقعا عزمتان و جزم کردید و واقعا میخواهید در مدت زمان کمی وزن خودتون رو کم کنید و به تناسب اندام برسید پس از خوردن قند و شکر و نوشیدنی هایی که حاویی قند و شکر بالایی هستند جدا خودداری کنید.

نوشابه، نوشیدنی های انرژی زا، شربت های شیرین صنعتی از انواع این نوشیدنی ها هستند که میتوانیم به آن اشاره کنیم. شکر موجود در هر قوطی نوشابه تقریبا برابر با ۱۰ قاشق غذا خوری شکر است،که میزان کالری آن ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلو کالری میباشد.

 چه چیزهایی بخوریم

برای لاغری سریع ران تا میتوانید آب بخورید. آب نوشیدنی سالم ارزان و خوش طعم است که به راحتی قابل دسترسی است و میتوانید جای گزین نوشیدنی های قندی و صنعتی کنید. هر چند که این کار بسیار دشوار است ولی اگر واقعا هدف شما لاغری سریع ران باشد باید با این دشواری ها کنار بیایید.

چای سبز بنوشید: چای سبز منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان هاست و همچنین کالری ناچیزی دارد. چای سبز تقریبا دارای  ۱۰ برابر بیشتر پلی فنول نسبت به سایر سبزیجات است و به بدن کمک می کند تا از سلول ها در مقابل رادیکال های آزاد حفاظت کند. جالبه بدونید که هر لیتر چای سبز حدودا ۱ تا ۲ کلیو کالری دارد که میتوان گفت تقریبا بون کالری است.

همچنین سعی کنید از مواد غذایی دارای فیبر بالا استفاده کنید.از مواد غذایی دارای فیبر بالا میتوان به آووکادو(مجموع فیبر غذایی: ۱۰.۵ گرم در هر فنجان)،خانواده‌ی بری‌ها (توت‌فرنگی، تمشک، بلوبری، کرنبری و…)،نخود فرنگی،بامیه،لوبیا اشاره کرد.

 نتیجه گیری

در آخر باید به این نکته ی اساسی توجه بسیار زیادی بفرمایید که لاغری موضعی برای بدن امکان پذیر نیست. پس اگر بدنبال لاغری ران پا هستید باید با ورزش کردن مداوم وزن خود را کاهش داده و یا اینکه از اضافه وزن پیدا کردن جولوگیری کنید.

اگر به دنبال لاغری ران پا، پهلو ها و یا باسن هستید باید با رعایت یک رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش ها و فعالیت جسمانی و در نهایت صبر و حوصله و به نتیجه ی  دلخواه خود دست پیدا کنید.

30 نظرات