در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه

0

 کاهش وزن و رژیم لاغری همواره یکی از بحث های  چالشی­ است. در این مطلب از بخش رژیم های لاغری خوبشو با رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه در خدمت شما هستیم. همه می­دانیم که علت اصلی اضافه وزن شیوه غلط زندگی است. میزان دریافت کالری بسیار بالا است و میزان تحرک بسیار پایین. باید بتوانیم بین این دو فاکتور تعادل ایجاد کنیم.

اشتباه نکنید منظور از تحرک بدنی انجام کارهای خانه و یا پیاده رفتن تا محل کار نیست. فعالیت بدنی یعنی مجموعه ­ای از تمرینات منظم و علمی که منجر به بالا بردن سوخت و ساز بدن ­شود که این امر بالا بردن توان فیزیکی سلامتی و تناسب اندام را منجر می ­شود.

در فعالیت بدنی نباید آنقدر زیاده ­روی کنید که به غش و ضعف بیافتید و نه اینکه آن را تبدیل به یک مهمانی دوستانه با انواع خوراکی­ها پس از تمرین تبدیل کنید. برای کاهش وزن باید هنر توازن بین میزان کالری دریافتی و فعالیت بدنی را داشته باشید تا مجبور نشوید یک رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه را تجربه کنید.

اضافه وزن سریعتر از کاهش وزن

همیشه به یاد داشته باشیداضافه وزن بسیار سریع­تر از کاهش وزن رخ می­دهد. پس قبل ازاینکه لباس ­هایتان تنگ شود و یا با خطر حمله قلبی رو­ به ­رو شوید به فکر پیشگیری باشید تا اینکه به ­دنبال رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه.

منظور این نیست که نمی­ توان با رژیم لاغری ۲۰ کیلویی  به این هدف رسید، می­شود اما راه سختی است که با اما و اگر­های فراوان رو­به­ رو است.

اضافه وزن سریعتر از کاهش وزن

همانطور که افزایش وزن برای بدن خطر دارد، کاهش وزن نیز می­تواند باعث آسیب شود، آن هم نه یک کیلو، نه دو کیلو بیست کیلو در یک ماه.

برای رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه باید فاکتور­های زیادی را علاوه بر برنامه رژیم غذایی و فعالیت بدنی رعایت کنید.

فاکتورهای رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه

یکی از فاکتور­هایی که شاید در رژیم لاغری ۲۰ کیلویی به آن زیاد توجه نشود، زمان خوردن غذا و فعالیت ورزشی است. برای این منظور باید بدانید که از ساعت ۸ شب به بعد آشپزخانه تعطیل است. زمان خوردن صبحانه نباید به ظهر کشیده شود.

وعده ­های غذایی باید در زمان درست خود مصرف شوند تا میزان کالری و سوخت و ساز بدن در حالت تعادل قرار گیرد.

هرگز با شکم خالی فعالیت ورزشی نداشته باشید و حدود دو ساعت پس از ورزش اقدام به خوردن یک میان وعده سبک و مغذی نمایید. به ورزش اهمیت داده و آن را با توجه انجام دهید.

پیاده ­روی در حالی که یک لباس ورزشی و یک جفت کتانی زیبا و مناسب پوشیده ­اید،  دستتان در جیب است و مشغول صحبت کردن با دوست­تان هستید به هیچ کار نمی­آید، تیپ را رعایت کرده­ اید اما فعالیت ورزشی را نه.

فاکتورهای رژیم لاغری 20 کیلویی در یک ماه

باید بدانید که پیاده ­روی نیز اصولی دارد و تا زمانی که آن را رعایت نکنید مثل همه روزهای عادی فقط راه رفته ­اید.

بهترین زمان برای یک پیاده ­روی با کیفیت پس از صرف صبحانه و به مدت نیم ساعت است.

دو نکته دیگر در مورد پیاده روی

  • نکته اول : قبل از فعالیت ورزشی توصیه می­شود یک فنجان قهوه گرم و تلخ بنوشید. اگر با تلخی قهوه مشکل دارید کمی به آن عسل اضافه کنید.
  • نکته دوم : بهتر است یک ساعت قبل از تمرین قهوه را بنوشید.

ساعت خواب و بیداری خود را منظم نمایید. باید بدانید خواب درست نیز بر اضافه وزن و کاهش آن تاثیر دارد. ساعت دو نیمه شب نخوابید که صبح­تان دوازده ظهر شروع شود و بعد انتظار معجزه از رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه را دارید.

با رعایت رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه، یاد می­ گیرید تا شیوه جدیدی از زندگی را تجربه کنید. به مدت یک ماه باید درست بخورید، درست بخوابید و ورزش کنید و چیزهای بیهوده را از زندگی حذف کنید.

میخواهید در ۲۱ روز ۶ کیلو وزن کم کنید؟

اگر میخواهید هر ۲۱ روز تا ۶ کیلو کم کنید لحظه ای مکث کنید. بیش از ۸۰۰۰ نفر در امسال با این رژیم به وزن ایده آل خود رسیده اند. ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کرده و پس از مطالعه ویژگی های این رژیم ، طبق آموزش های موجود در همان صفحه این رژیم فوق العاده را دریافت کنید.

رژیم لاغری سریع ۲۱۶

ضمانت نامه 

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

کاهش وزن ۲۰ کیلویی چطور ممکن است؟

برای موفقیت در رژیم لاغری ۲۰ کیلویی یک کاغذ و قلم بردارید و کلیه غذاهای ناسالم را لیست کرده و آنها را از برنامه غذایی خود حذف نمایید که در راس آنها فست فود­های خوشمزه همراه با نوشابه ­های رنگی قرار می­گیرند. باید اهمیت بیشتری به غلات، سبزیجات و میوه­ ها دهید.

باید با شکر، شیرینی، شکلات، کیک و بیسکویت خداحافظی کنید. اینگونه می­توانید قدم­های اولیه را برای رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه را محکم بردارید.

فقط باید یک نکته مهم را بدانید و رعایت کنید. لیست کردن این غذاها برای رژیم لاغری ۲۰ کیلویی کافی نیست، باید به آن عمل کنید. هیچ بهانه ­ایی قابل قبول نیست؛ مهمانی، دورهمی دوستانه، جشن عروسی و… . رژیم، رژیم است و باید رعایت شود. رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه تمرین اراده است.

موثرترین مواد غذایی

برخی از مواد غذایی هستند که در رژیم لاغری ۲۰ کیلویی تاثیر بسزایی دارند، باید آنها را به اندازه در رژیم غذایی خود داشته باشید که از آن جمله می­توان به تخم کتان و چای سبز اشاره کرد. این دو ماده غذایی با توجه به ویژگی­ هایی که دارند می ­توانند در رژیم لاغری ۲۰ کیلویی موثر باشند.

موثرترین مواد غذایی

وعده ­های غذایی در رژیم لاغری ۲۰ کیلویی باید مانند هر برنامه رژیمی دیگر متعادل باشد. رژیم گرفتن به این معنا نیست که بدن را از مواد معدنی و ویتامین­ های لازم محروم کنیم، بلکه در پی آن هستیم  که مواد اضافی آن را حذف کنیم و بدن را به یک  تعادل برسانیم. مهم نیست! رژیم چند روزه است مهم این است که قبل از هر چیز باید سلامتی بدن تامین شود.

به صدای بدن خود گوش کنید، بهترین راهنما برای شما خواهد بود. در طی رژیم لاغری ۲۰ کیلویی هر زمان که مشکلی پیش آید، بدن در سریع­ترین زمان ممکن واکنش نشان می­دهد و هر زمان که اوضاع مرتب باشد سرحال و قبراق خواهد بود. با بدن خود دوست باشید و به آن اطمینان کنید.

همیشه به یاد داشته باشید یک کاهش رژیم زود بازده مانند رژیم لاغری ۲۰ کیلویی می­تواند تاثیرات منفی در طولانی مدت داشته باشد. پس قبل از شروع هر رژیمی با یک کارشناس تغذیه مشاوره داشته باشید تا با توجه به وضعیت جسمانی خود اقدام به شروع برنامه رژیم لاغری ۲۰ کیلویی نمایید.

گرسنگی هرگز لاغری را به دنبال ندارد، با گرسنگی کشیدن لاغر و بیمار می­شوید.

موفقیت در رژیم و مواد غذایی

برای موفقیت در رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در نوع مواد اولیه غذایی بیشتر دقت کنید. اگر در رژیم خود از شیر استفاده می­کنید بهتر است تازه و از نوع کم چرب آن باشد.  در شیر پر چرب و صنعتی معمولا از روغن پالم استفاده می­کنند.

تا جایی که می­توانید از مواد ارگانیک استفاده نمایید.

در پخت و پز غذاها سعی کنید از روغن زیتون و یا سویا مصرف کنید. استفاده از این روغن­ها می­تواند به کاهش وزن در رژیم لاغری ۲۰ کیلویی  کمک نماید.

اگر اراده کردید که رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه داشته باشید، لطفا هنگام تلویزیون نگاه کردن غذا نخورید، چون بدون شک اضافه­تر از آن چیزی که باید بخورید، می­خورید.

بیش از ۸۰۰۰ نتیجه موفق با رژیم ۲۱۶

نتایج رژیم 216

صدها وویس ، ویدیو و اسکرین شات از خوبشویی هایی که امسال با رژیم کتو ۲۱۶ خوبشو به موفقیت فوق العاده ای در کاهش وزن و سایز رسیده اند. روی دکمه زیر بزنید و نتایج را بررسی کنید.

دیدن نظرات و نتایج دیگران

مضرات و خطرات ۲۰ کیلو کاهش وزن در یک ماه

رژیم لاغری ۲۰ کیلویی  باعث بروز آسیب می شود اگر بدون علم انجام شود. نتایج کاهش وزن همیشه برای افراد یکسان نیست، چون از بدن یکسانی برخوردار نیستند. پس هرگز خود را با کسی مقایسه نکنید و برای شروع رژیم لاغری ۲۰ کیلویی برنامه­ریزی داشته باشید. برای کاهش وزن صبر و تحمل بالایی لازم است.

باید این را بدانید در کنار هر رژیمی ممکن است خطراتی برای بدن پیش آید که با دیدن اولین نشانه­ های آن باید سریعا و بدون هیچ بهانه ­ایی  آن را متوقف کرد. رژیم لاغری ۲۰ کیلویی نیز قطعا از این امر مستثنی نخواهد بود.

ناگفته نماند آنچه که متخصصین تغذیه به آن اشاره دارند این است که در هر ماه برای لاغر شدن ۲ تا ۴ کیلوگرم مجاز است، یعنی در هر هفته حدود نیم تا یک کیلوگرم می­شود. با یک حساب سرانگشتی رژیم لاغری ۲۰ کیلویی به طور طبیعی باید حداقل پنج ماه به طول بیانجامد.

با توجه به این موضوع می­توانیم بگوییم، رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه به عنوان یک کاهش وزن سریع به حساب می­آید.

در طول رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در صورتی که برنامه غذایی متعادلی نداشته باشید ممکن است با ریزش مو و چین و چروک پوست مواجه شوید.

فقط زمانی می توانید از رژیم های لاغری سریع مطمئن باشید که متخصصین و استفاده کنندگان قبلی آن را تایید کرده باشند و تاثیرات چشم گیر آن را در کنار سلامتی افراد ببینید.

ذخایر چربی را بسوزانید

در جریان کاهش وزن باید ذخایر چربی سوزانده شود، در غیر این صورت احتمال فشار به کبد و کلیه بسیار زیاد است و ممکن است با عوارض جبران ناپذیری مواجه شوید که درمان آن نیز هزینه زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد.

با رژیم لاغری ۲۰ کیلویی ممکن است به دفعات ضعف و بی­حالی داشته باشید. این به این معناست که رژیم با بدن شما سازگار نیست و باید آن را متوقف کنید و یا به نوعی کمبود آن را جبران نمایید.

معمولا در برنامه رژیمی اصولی سعی می­شود تا فشاری به بدن وارد نشود و کلیه مواد مغذی در طول رژیم برای بدن فراهم شود. در هر حال ضعف و بی­حالی به عنوان یکی از خطرات و مضرات رژیم لاغری ۲۰ کیلویی مطرح می­شود.

مشکلات معده

رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه می­تواند باعث بروز مشکلاتی برای معده نیز شود. زخم معده بیماری نیست که بتوان به راحتی با آن  کنار آمد. چون در رژیم­های کوتاه مدت به یکباره به بدن شوک وارد می­شود و از این­رو باعث ایجاد خطر میکند.

از دیگر مشکلاتی که می­تواند در رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه بوجود آید، مقاومت بدن در برابر گرسنگی است. مقاومت بدن در برابر گرسنگی می­تواند منجر به لاغری بیش از اندازه شود و به طور کلی میل غذا خوردن در شخص را از حالت تعادل خارج می­سازد.

در رژیم­های لاغری به دنبال این نیستیم که با گرسنگی کشیدن کاهش وزن داشته باشیم، اصلا هدف گرسنگی کشیدن  نیست، اتفاقا می­خواهیم طوری غذا بخوریم که همواره احساس سیری داشته باشیم و از پرخوری جلوگیری کنیم.

در رژیم لاغری سعی بر این است تا غذاهای چاق­ کننده به تدریج از برنامه غذایی حذف شوند.

برنامه رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه

برنامه رژیم لاغری 20 کیلویی در یک ماه

با کمی جستجو با انواع بهترین رژیم ­های کاهش وزن و لاغری مواجه خواهید شد که در نگاه اول بسیار جذاب و امید بخش است. برای داشتن یک برنامه رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه قبل از هر چیز باید بدانید که مقادیری که در این روش­ها ذکر می ­شود برای همه ثابت است.

این در حالی است که شرایط فیزیکی، سبک زندگی و نوع فعالیت آنها با یکدیگر کاملا متفاوت است. بنابراین نباید این انتظار وجود داشته باشد که برنامه رژیم لاغری ۲۰ کیلویی برای همه افراد یکسان جواب دهد.

قبل شروع برنامه رژیم لاغری ۲۰ کیلویی باید به این نکات توجه کنید:

  • محاسبه کالری مواد غذا
  • محاسبه BMI که همان شاخص جرم توده بدنی است،. این شاخص بر­اساس وزن و قد محاسبه می­شود و دامنه قابل قبول آن بین ۱۸ تا ۲۴ است.
  • محاسبه وزن، تعیین میزان اضافه وزن و یا کمبود آن و توجه به نوع استخوان­بندی
  • محاسبه و تعیین میزان کالری که باید در زمان مشخص مثلا در طی یک هفته باید کاهش یابد.
  • محاسبه و تعیین میزان کالری مصرف شده در هر فعالیت

۱۲ نکته که باید رعایت کنید

برای رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در یک ماه سعی کنید موارد زیر را رعایت کنید:

  1. مصرف برنج را کاهش دهید، می­توانید از برنج قهوه ایی استفاده کنید.
  2. مصرف الکل، چای و قهوه شیرین را محدود کنید.
  3. هر صبح ناشتا مقداری آب بنوشید، ترکیب آب گرم، آبلیمو و عسل نیز پیشنهاد می­شود.
  4. از پروتئین­هایی کم چرب مانند گوشت ماهی و مرغ استفاده  نمایید.
  5. استفاده از روغن زیتون را در برنامه غذایی خود داشته باشید.
  6. از نوشیدن آبمیوه­های صنعتی پرهیز کنید، این نوشیدنی­ها مملو از قند و مواد نگهدارنده هستند.
  7. از غلات سبوس دار به جای کربوهیدرات های ساده استفاده کنید.
  8. سبزیجات باید در هر وعده غذایی مورد استفاده قرار گیرد.
  9. نیم ساعت قبل از خوردن وعده­های غذایی آب بنوشید.
  10. صبحانه­ایی بخورید که پروتئین خوبی را داشته باشد.
  11. غذا­های خود را آرام بجویید.
  12. ورزش منظم و علمی داشته باشید. شرکت در کلاس­های ایروبیک می­تواند تاثیر بسزایی در این امر داشته باشد.

معرفی یک برنامه رژیمی ۳۰ روزه

برنامه زیر تنها به عنوان یک نمونه از رژیم غذایی مطرح می­ شود و استفاده از آن به هیچ وجه توصیه نمی­شود مگر در صورت مشاوره با یک متخصص. در این برنامه در یک روز کامل از صبحانه رژیمی و سالم گرفته تا آخرین وعده روز را آورده ایم.

در برنامه ­های رژیمی به فاکتور­هایی مانند سن، جنسیت، نوع بدن، بیماری و بسیاری از فاکتورهای دیگر توجه می­شود استفاده از رژیم ­های غذایی محدود باید تحت نظر پزشک انجام شود.

وعده صبحانه:

  • مصرف سبزیجات به میزان ۴۰۰ گرم و یا نوشیدن دو لیوان آبمیوه طبیعی.
  • مصرف کورن فلکس و یا غلات سبوس دار و میوه­های خشک.

میان وعده:

  • یک عدد موز کامل
  • بیسکویت غلات که می­توانید از کراکر گندم استفاده نمایید.
  • نوشیدن یک فنجان شیر بدون شکر و یا چای سبز.

وعده ناهار:

  • مقداری برنج همراه با سبزیجات.
  • سیب زمینی و تخم مرغ پخته، نان سبوس دار، سالاد سبز همراه با لوبیا.

میان وعده:

  • عدسی به همراه کمی نان و پنیر و ذرت بخار­پز.

وعده شام:

  • سالاد سبزیجات به همراه ماست.

رژیم لاغری ۲۰ کیلویی برای وزن ۱۰۰ کیلو به بالا

جهت رژیم لاغری ۲۰ کیلویی برای وزن ۱۰۰ کیلو به بالا در ابتدا باید چندین تغییر اساسی در شیوه زندگی خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید افرادی که سریع وزن کم می­کنند، چربی از دست نم ی­دهند بلکه این آب و عضلات بدن است که در حال سوختن است.

در قدم اول بشقاب غذای خود را کوچک کرده و یک فعالیت جسمی را به طور جدی آغاز کنید. کالری­ ها را محدود و حذف کنید و در عوض مواد مغذی را به بدن برسانید.

برای این منظور در وعده صبحانه، از میوه استفاده کنید و به طور کلی مصرف خامه و مواد لبنی پرچرب و شیرینی را حذف کنید. استفاده از مواد غذایی فیبردار را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

چند نکته دیگر

  • در وعده ناهار از گوشت مرغ، ماهی استفاده کنید و همواره یک نوع سالاد سبزیجات در کنار وعده اصلی غذا داشته باشید.
  • در غذاهای خود از روغن زیتون استفاده کنید.
  • قبل از وعده اصلی حتما مقداری آب بنوشید.
  • به اندازه یک کف دست از نان در وعده غذایی خود استفاده نمایید.
  • وعده شام را زودتر میل کنید، سعی کنید از سبزیجات، گوشت سفید، شیر و انواع مغزها مصرف کنید.

رژیم لاغری برای وزن زیر ۱۰۰ کیلو گرم

یکی از رژیم ­های معروف برای کاهش وزن زیر ۱۰۰ کیلویی، رژیم کالری می باشد. در این رژیم در هفته بین یک تا دو کیلو کاهش وزن انتظار می رود که اگر فعالیت ورزشی را نیز همراه آن باشد کاهش وزن پنج کیلو نیز دور از انتظار نخواهد بود. برای استفاده از این رژیم رعایت برخی نکات ضروری است.

مصرف یک لیوان شیر و یا ماست روزانه اجباری است.  در طول هفته باید در سه نوبت از روغن زیتون استفاده کنید. در هر نوبت باید به اندازه یک قاشق غذاخوری از روغن زیتون را بر روی سالاد ریخته و آن را میل کنید.

همچنین در طول روز فقط باید هشت حبه قند مصرف داشته باشید و هر روز یک لیوان آب ناشتا بنوشید.

موارد اختصاصی:

وعده صبحانه: یک قاشق مربا خوری عسل، ۴۵ گرم نان، یک فنجان چای شیرین، ۳۰ گرم پنیر

میان وعده ساعت ۱۰ : یک فنجان چایی، دو عدد خرما، یک عدد میوه

قبل از وعده ناهار: یک عدد سیب با پوست، دو لیوان آب

وعده ناهار:

  • شنبه: سالاد، دو عدد دلمه، ۴۵ گرم نان
  • یکشنبه: سالاد، یک قطعه مرغ یا ماهی، یک کفگیر برنج
  • دوشنبه: سالاد، دو عدد کتلت یا کوکو، ۴۵ گرم نان
  • سه شنبه : سالاد، گوشت به اندازه یک سیخ برگ، یک کفگیر برنج
  • چهارشنبه: سالاد، گوشت به اندازه یک سیخ برگ یا سه عدد تخم مرغ، ۴۵ گرم نان
  • پنج شنبه: سالاد، یک کفگیر برنج، یک قطعه متوسط مرغ و یا معدل یک و نیم کفگیر عدس
  • جمعه: سالاد؛ ۴۵ گرم نان، یک قطعه متوسط مرغ یا ماهی

وعده شام:

  • شنبه: سالاد الویه دو قاشق غذاخوری، ۳۰ گرم نان
  • یکشنبه: ۳۰ گرم نان، گردو پنج عدد، پنیر ۳۰ گرم
  • دوشنبه: سالاد، یک تکه متوسط ماهی یا مرغ به همراه ۳۰ گرم نان
  • سه شنبه: سالاد، سه سیخ جیگر همراه با یک عدد نان ساندویچی
  • چهارشنبه: لوبیا چیتی یا سوپ جو دو سوم لیوان، سالاد
  • پنج شنبه: یک لیوان شیر یا دو سوم لیوان عدسی، ۴۰ گرم نان سوخاری
  • جمعه: سیب زمینی متوسط سه عدد، سالاد
جمع بندی

خب امیدواریم که این مطلب به دردتون بخوره و از اون نهایت استفاده رو بکنید. ما همیشه در خوبشو سعی میکنیم بهترین مطالب رو به شما ارائه بدیم.

حتما نظرات ، تجربیات و سوالات خود را از طریق بخش نظرات زیر این پست با ما در میان بزارید. کارشناسان ما به همه نظرات شما پاسخ می دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.