در 21 روز 6 کیلو لاغر شوید (بیش از 10 هزار نفر از این رژیم استفاده کردند)
دریافت رژیم ویژه

رژیم لاغری ۲۱ روزه رایگان ؛ در ۲۱ روز ۵ کیلوگرم کم کنید ( روز ۱۱ام تا ۱۵ ام )

4

بعد از گذراندن ۱۰ روز از رژیم لاغری ۲۱ روزه ، حالا نوبت به روز یازدهم رسیده است . امیدواریم تا اینجا از انجام این رژیم لاغری سریع نتیجه مناسب و قابل قبول را گرفته باشید . قبل از اینکه بخواهیم برنامه غذایی روزهای یازدهم تا پانزدهم را در اختیار شما قرار دهیم ، لازم است طبق روال روزهای قبل ، کمی اطلاعاتتان را بالا تر ببرید.

به همین منظور در ادامه نکاتی را ذکر خواهیم کرد که به شما در گرفتن یک رژیم غذایی مناسب و ایده آل بسیار کمک میکند. باز هم تاکید میکنیم . هر چقدر هوش و اطلاعاتتان در زمینه تغذیه و رژیم ها بالاتر برود ، علاوه بر کاهش وزن راحت تر و اصولی تر ، تشخیص رژیم های درست از نادرست نیز برایتان راحت تر خواهد بود.

و حالا با ادامه رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ در روزهای یازدهم تا پانزدهم در خدمت شما هستیم.


رژیم لاغری رایگان ۲۱ روزه ؛ نکات مهم و کلیدی در رژیم ها

رژیم لاغری 21 روزه

در ادامه به صورت تیتر وار در مورد این نکات مهم صحبت خواهیم کرد . سعی کنید چندین بار این نکات را خوانده و از آنها در رژیم لاغری ۲۱ روزه نیز استفاده کنید تا تاثیرگذاری  این رژیم بهتر شود .

تاثیر خواب کافی در رژیم لاغری

متاسفانه در بین افراد مختلف این باور غلط وجود دارد که کم کردن ساعت خواب ،  باعث میشود لاغرتر بشوند چراکه در طول روز فعالیت بیشتری داشته و بیشتر چربی میسوزانند. از طرفی بعضی از افراد برعکس فکرمیکنند.

آنها اعتقاد دارند که بیشتر کردن ساعت خواب باعث کاهش وزن میشود. چرا که هرچه بیشتر بخوابند انرژی کمتری مصرف میکنند و احتمالا بعضی از وعده ها و میان وعده ها را هم نمیخورند در نتیجه کمتر گرسنه شده و کمتر غذا میخورند. 

هر دو مسیر اشتباه است

این دو دسته از افراد سخت در اشتباه هستند. جالب است بدانید که ذات خوابیدن هیچ تاثیری به صورت مستقیم بر روی چاق شدن و یا لاغر  نمیگذارد . کم خوابی و پر خوابی هر دو به اضافه وزن در افراد مستعد چاقی به صورت غیرمستقیم  کمک میکنند . اگر فردی تصور کند که زیاد خوابیدن باعث لاغری او شده و در نهایت بیشتر از حالت عادی بخوابد ، احتمالا وعده صبحانه و میان وعده صبح را از دست میدهد و بعد از بیدار شدن باید مستقیم به سراغ ناهار برود.

طبق تحقیقات انجام شده ، ثابت شده چنین افرادی بعد از اینکه مستقیما به سراغ  خوردن ناهار رفتند ، به دلیل  اینکه سلولهایشان به شدت گرسنه هستند ، هرچیزی را که دریافت میکنند در بدنشان تبدیل به چربی میشود و در واقع جذب بدنشان در وعده ناهار به اوج خودش میرسد.

کم خوابی به لاغر شدن کمک نمیکند

از طرفی افرادی که تصور میکنند کم خوابی به لاغر شدن کمک میکند باید بدانند ، هنگامی که بیش از حد بیدار میمانند بدنشان به وعده های بیشتری برای تامین انرژی نیاز پیدا خواهد کرد . بنابراین به سمت خوردن تنقلات و مواد غذایی بیشتر رفته و کم کم دچار اضافه وزن میشوند.

بهترین میزان خواب در طول شبانه روز به طور میانگین بین ۷ تا ۸ ساعت خواب است. اگر شما هم تا الان بر چنین باوری استوار بوده اید ، سعی کنید تصورات غلط را کنار گذاشته و براساس دانسته های علمی و اطلاعات درست اقدام به لاغر کردن کنید.

در نمونه رژیمی که ما در اختیار شما قرار داده ایم ( رژیم لاغری ۲۱ روزه ) با رعایت خواب صحیح و تنها با استفاده از اصلاح برنامه غذایی و ورزش ، وزنتان را کم خواهید کرد .

نوشیدنی معجزه گر در رژیم لاغری رایگان ۲۱ روزه 

تحقیقات نشان داده که خوردن یک تا دو لیوان از مخلوط آب گرم، خاکشیر ، عسل و دارچین ، میل افراد را نسبت به خوردن کربوهیدرات ها کم کرده و همچنین باعث لاغر شدن می شود.

از امروز تا پایان رژیم لاغری ۲۱ روزه ( رژیم ۲۱۵)  ، سعی کنید هر روز قبل از صبحانه یک لیوان از این دمنوش جادویی را میل کنید . عسل و دارچین هردو به کنترل مقاومت بدن افراد به انسولین کمک میکنند.

به گزارش ای زاین آرتیکل ، هشتاد درصد از مواد تشکیل دهنده ی عسل را گلوکز و فروکتوز تشکیل میدهند که هر دوی این مواد برخلاف سایر شیرین کننده ها باعث بالا رفتن قند خون نمیشوند . مخلوط خاکشیر و آب گرم و عسل هم در طب سنتی برای دفع سموم از بدن استفاده میشود.

صبحانه ، وعده ای طلایی در رژیم لاغری ۲۱ روزه

شاید بتوان گفت صبحانه مهم ترین وعده غذایی در طول روز است . به همین دلیل باید دقت داشت تا مواد غذایی مضر از این وعده حذف شوند . این موارد عبارتند از شکر سفید و نان سفید ( نانی که با آرد سفید تهیه شده باشد ) . به جای این دو از شکر قهوه ای و نان سبوس دار و قهوه ای استفاده نمایید.

مصرف نان جو برای افرادی که تمایل بیشتری به لاغر شدن دارند توصیه میشود . در وعده صبحانه سعی کنید حداقل ۱۰ گرم  پروتئین ( میتواند تخم مرغ باشد ) ، فیبر ( در سبزیجات و میوه ها به وفور یافت میشود ) و چربی مصرف کنید .

گرسنگی کشیدن ممنون

یادتان باشد همیشه قبل از اینکه گرسنگی به بدنتان غلبه کند ، جلویش را بگیرید. بسیاری از افراد تصور میکنند هرچه بیشتر گرسنگی بکشند ، لاغر تر میشوند . این تصوری اشتباه است چراکه درنتیجه گرسنگی کشیدن ، میل و تمایل افراد برای پرخوری نیز بیشتر میشود و همین نکته شاید به ظاهر کم اهمیت باعث اضافه وزن در افراد خواهد شد.

هر سه ساعت یک بار ، گرسنگی خود را با خوردن مواد غذایی درست و سالم بر طرف کنید . موادی که دارای فیبر بالایی هستند هم گرسنگیتان را برطرف کرده و هم اینکه از چاق شدن جلوگیری میکنند .

رژیم لاغری ۲۱ روزه ( روز ۱۱ام تا ۱۵ ام)

رژیم لاغری 21 روزه

اول اینکه به شما تبریک می گوییم چرا که تا امروز تقریبا نیمی از رژیم لاغری ۲۱ روزه را گذرانده اید. از امروز میخواهیم با اراده ای استوار تر و قوی تر به سراغ نیمه دوم رفته و سعی کنید بهتر از نیمه اول آنرا اجرا کنید . یادتان باشد بهشت را به بها میدهند نه به بهانه . میخواهیم کمی تغییرات در ورزش و  تعداد طناب زدن های شما اعمال کنیم .

اگر خاطرتان باشد در روز چهارم طناب زدن را با ۱۰ دقیقه زمان شروع کردید . از امروز یعنی روز یازدهم این زمان به عدد ۲۰ دقیقه در روز تغییر خواهد کرد . از زیر کار در نروید . البته روی صحبت ما با افرادی است که واقعا مصمم به کاهش وزن وسایز هستند و نه افرادی که صرفا خودشان را گول میزنند.


برنامه روز یازدهم

رژیم لاغری 21 روزه - روز 11


برنامه روز دوازدهم

رژیم لاغری 21 روزه - روز 12


برنامه روز سیزدهم

رژیم لاغری 21 روزه - روز 13


برنامه روز چهاردهم

رژیم لاغری 21 روزه - روز 14


برنامه روز پانزدهم

روز پانزدهم کمی متفاوت تر از ۵ روز گدشته است . امروز روز شوک دادن به بدن است . شوک امروز برای سلامت بدن و پاکسازی از سموم است . این رژیم تاثیر بسیار مثبتی روی اعصاب شما خواهد داشت و به عبارتی مسکن اعصاب است . همچنین به دلیل بالا بودن کلسیم ، در استخوان سازی و سلامتی عضلانی افراد به خصوص خانم ها نقش بسزایی دارد .

این نکته را همیشه به خاطر بسپارید:  عادت کنید همیشه ( حتی بعد از اتمام رژیم لاغری ۲۱ روزه ) درهنگام شب قبل از خواب و صبح ، بعد از بیدار شدن ، دو لیوان آب ولرم ( نه سرد و نه گرم ) بنوشید. این کار باعث میشود سوخت و ساز بدنتان بالاتر رفته و در چربی سوزی و لاغر کردن کمک بسیار زیادی میکند . 

در مورد خرما و شیر بیشتر بدانید 

  • شیر منبع کلسیم و خرما سرشار از کلسیم و منیزیم است . ترکیب این دو علاوه بر بالا بردن سریع انرژی  ، به ایمن تر شدن بدن و محکم شدن استخوان بندی کمک میکند .
  • یکی از بهترین راه ها برای افزایش انرژی و رفع گرسنگی مصرف شیر و خرماست . البته این نکته را در نظر داشته باشید که مصرف زیاد شیر خرما باعث میشود به سمت چاق شدن پیش بروید .

رژیم لاغری 21 روزه - روز 15


4 نظرات
  1. نوا می گوید

    سلام. مدت ها بود که من در تلاش برای کاهش وزن بودم. از کنترل کالری دریافتی تا ورزش هوازی. اما هیچ تغییری ندیدم. با این رژیم از ۶۰.۹ به ۵۵.۹ رسیدم و واقعا نتیجه داد. اصلا احساس گرسنگی نکردم، تنوع غذا جوری هیجان انگیز بود که احساس رژیم بودن نکردم. الان که رژیم تمام شده، هنوز علاقه دارم که نظم و سلامت غذایی که در این رژیم داشتم رو ادامه بدم. همسرم نیز ۴ کیلو کم کرد و دقیقا در ۳ هفته. ممنونم

    1. مینا نظری می گوید

      سلام نوا
      ممنون از اینکه مارو انتخاب کردید
      موفق باشید

  2. Nf می گوید

    سلام من خیلی لاغر شدم عالیه رژیمتون
    من ۶ کیلو لاغر کردم تو یک ماه هیچ عوارضی نداشت
    و اینکنه امروز کشک بادمجان دارم ولی نداریم اونو و نمیتونم درست کنم چی جایگزینش کنم

    1. کارشناس تناسب اندام می گوید

      سلام Nf
      بسیار عالی
      سپاس که ما را انتخاب کردید
      لطفا با کارشناسان تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.